Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Robert Gordon
1 2 3
Jani The Rock
29.05.2005 16:59:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jee! Onks teillä jo liput?
 
Ei vielä, mutta pian on.
 
Oliko toi Red Hot, joka ilmeiseski skulaa Robertin kanssa tänä kesänä, sama bändi joka esiintyi Robertin taustalla myös viime kesän suomen keikoilla?
 
Red Hotin omakin laulaja muuten kuulostaa ihan... no, ainakin melkein Gordonilta.
 
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Jytäurpo
29.05.2005 17:04:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paras Gordonin levy on mun mielestä Humbler. sehän on alunperin miksaajan äänittämä bootleggi live-vedosta jossa on Danny Gatton kitarassa. huhhuh mitä kepitystä! muutoin en paljon livelevyistä tykkää mutta tuo on ... siis jotain ihan uskomatonta.
 
Joo tota kuunnellessa on tullu fiilis, et ei perkele kamat myyntiin, enhän mä osaa mitään! Harmi että Danny meni sitten itsensä ampumaan.
 
Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year
kiriminni
29.05.2005 21:25:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tota kuunnellessa on tullu fiilis, et ei perkele kamat myyntiin, enhän mä osaa mitään! Harmi että Danny meni sitten itsensä ampumaan.
Danny Gatton oli master of the telecaster.Soitti ihan mitä vaan tyylejä.Soitti simpsonin teemaa kitaralla olikohan säveltänytkin sen?Tuskin, sehän olisi miljonääri eikä olisi tarvinnut haulikkoa käyttää.
 
Jani The Rock
29.05.2005 21:36:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danny Gatton oli master of the telecaster.Soitti ihan mitä vaan tyylejä.Soitti simpsonin teemaa kitaralla olikohan säveltänytkin sen?Tuskin, sehän olisi miljonääri eikä olisi tarvinnut haulikkoa käyttää.
 
Hemmetin kova ja eläessään käsittämättömän aliarvostettu kitaristi. Ja kova hot rod -äijä!
 
Ei kuitenkaan säveltänyt Simpsonien teemaa. Sen duunaili Tim Burtonin leffoista ja muistakin elokuvista (Oingo Boingo Bandia unohtamatta) tuttu Danny Elfman.
 
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Jytäurpo
30.05.2005 01:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danny Gatton oli master of the telecaster.
 
Voi per. pitäsköhän ostaa taas tele. Ennen vedin pelkästään telellä. On jäänyt jonkin verran harmittamaan jv Squierin myynti.(sori off topic)
 
Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year
Jani The Rock
07.06.2005 15:32:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gordon tulee muuten syksylläkin Suomeen kitaristi Chris Speddingin kera.
 
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
willie
07.06.2005 18:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gordon tulee muuten syksylläkin Suomeen kitaristi Chris Speddingin kera.
 
Jaha, vanha sotaratsu Spedding ! Soitti kitaraa mm. Gordonin mainiolla Bad Boy -levyllä.
Hööki
07.06.2005 23:29:52 (muokattu 21.07.2005 03:01:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zzzzzzz
 
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
terone
09.06.2005 19:02:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko muuten kukaan kuullut tätä Move it- liveä? 2005 ilmestynyt mutta siellä on muuan SRV:kin soittamassa jossain biisissä...
mun mielestä tuosta Humblerista tuli uusikin versio jossain vaiheessa missä kakkoskitara oli miksattu enemmän pintaan, mulla on se ensimmäinen versio jossa se ei kuulu kunnolla. mutta eipä löydy kumpaakaan versiota enää edes tuolta:
www.junglerecords.fi
 
a dj, a dj, let´s get out of here!!
rheinone
10.06.2005 13:47:16 (muokattu 10.06.2005 13:52:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun mielestä tuosta Humblerista tuli uusikin versio jossain vaiheessa missä kakkoskitara oli miksattu enemmän pintaan, mulla on se ensimmäinen versio jossa se ei kuulu kunnolla. mutta eipä löydy kumpaakaan versiota enää edes tuolta:
www.junglerecords.fi

 
Täältä tilasin Live at Berkeleyn (= Humbler) muutama viikko sitten:
http://www.raucousshop.co.uk/
 
En tiedä kumpi versio on kyseessä mutta saundit ja balanssi on hyvät.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
terone
10.06.2005 15:21:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuo move it voisi olla hyvä ostos . siinä on paloja eri keikoilta. vielä kun tietäis etukäteen että ketkä (kitaristit) soittaa milläkin biisillä ...
 
a dj, a dj, let´s get out of here!!
rheinone
10.06.2005 18:13:30 (muokattu 10.06.2005 18:14:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danny Gatton oli master of the telecaster.Soitti ihan mitä vaan tyylejä.Soitti simpsonin teemaa kitaralla olikohan säveltänytkin sen?Tuskin, sehän olisi miljonääri eikä olisi tarvinnut haulikkoa käyttää.
 
Gattonin Elmira Streettiä oli äsken koneessa: On se melkein Alpun vertainen soittaja telellä tai ilman, vaikka Alppu onkin mulle se master of telecaster.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
13.06.2005 18:49:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robert Gordon with Link Wray.
On tosiaan miehellä ääni.

 
En tiedä johtuuko lähestyvästä keikasta, mutta stadin levykaupoista ovat Gordonit jostain syystä hävinneet. En löytänyt Rock Billy Boogieta enkä With Link Wrayta (siis ilman Fresh Fish Specialia). Muistaako joku nähneensä noita viime aikoina jossain?
 
Are You Gonna Be The One sentään löytyi. En muista aikaisemmin edes kuulleeni sitä. Sen kyllä muistan kun ilmestyttyään haukuttiin lyttyyn. Hassu levy, kun on tehty Humblerin aikoihin ja on kuitenkin tyyliltään aika lailla erilainen. Aikamoista poppia, tulee mieleen joistain piiseistä jopa Blondie :+D Mutta onhan Gattonin kitaratyöskentelyä kiva kuunnella anyway.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
terone
30.08.2005 21:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gordon tulee muuten syksylläkin Suomeen kitaristi Chris Speddingin kera.
niin, uppista keikkaa. voi olla että tulee lähdettyä katsomaan, kun en ole Gordonia vielä nähnyt.
 
a dj, a dj, let´s get out of here!!
tomitarmo
31.08.2005 01:45:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin, uppista keikkaa. voi olla että tulee lähdettyä katsomaan, kun en ole Gordonia vielä nähnyt.
 
Joskus 90-luvun alkupuolella (??) kävi Robert Gordon & Chris Spedding Tavastialla. Gordonin ääni oli kyllä mahtavaa kuultavaa, mutta silloin liian humalaisen Speddingin johtaman bändin soitto oli kiusallisen löysää, johtuen varmaankin juuri miehen humalatilasta. Pilasi perkeleen apina koko keikan... Tekis kyllä mieli antaa toinen mahdollisuus. Bad Boy jytää!
 
rheinone
11.02.2006 19:25:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas meni Gordon&Spedding-keikka ohi ilman että kukaan olis mainostanut/muistuttanut:
 
http://www.robertgordon.dk/main.html
 
Oliko kukaan paikanpäällä Porvoossa tai Lappeenrannassa?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Jani The Rock
11.02.2006 19:34:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas meni Gordon&Spedding-keikka ohi ilman että kukaan olis mainostanut/muistuttanut:
 
http://www.robertgordon.dk/main.html

 
Ohi meni multakin että muljahti... Täytys taas hengata siellä rokkapili-foorumilla enempi niin ei tulis tällasia ohareita. -> sinne
 
Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
rheinone
11.02.2006 19:48:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohi meni multakin että muljahti... Täytys taas hengata siellä rokkapili-foorumilla enempi niin ei tulis tällasia ohareita. -> sinne
 
Mitäs tykkäsitte Gordonin ja Red Hotin vedosta viime kesänä VR makasiineilla?
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
rheinone
11.04.2007 08:57:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan kaikki nähny tän:
 
http://www.youtube.com/watch?v=N9GEUoX-JJ8
 
Mahtava veto!
 
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Jytäurpo
11.04.2007 12:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan kaikki nähny tän:
 
http://www.youtube.com/watch?v=N9GEUoX-JJ8
 
Mahtava veto!

 
No nyt on nähty, flying-v:llä rockabillyä, cool!
 
Monster Raving Loony
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «