Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Schecter C-7 Hellraiser
1 2
nakedzen
10.06.2005 17:21:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kepistä? Kuukauden päästä pitäisi kuulemma tulla, ja sormet syyhyää jo!
 
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
Leper Messiah
10.06.2005 17:31:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tulla sulle vai tulla myyntiin??
 
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Super-Jari
10.06.2005 17:48:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On. Se on hieno ja vahva ehdokas seuraavaksi kitaraksi.
 
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
nakedzen
10.06.2005 17:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tulla sulle vai tulla myyntiin??
 
Mulle tulla. Maahantuojalta oli loppu.
 
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
Leper Messiah
10.06.2005 18:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tulla. Maahantuojalta oli loppu.
 
eli siis soundatassa on jo noita uudempia malleja???
 
hmm... alkaa c-1 hellraiser kutkuttaa...
 
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
noir
10.06.2005 18:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli siis soundatassa on jo noita uudempia malleja???
 
Jos on, niin helvetti repeää kohta jonkun niskaan, kun itse olen sinne postitellut ja käynyt, varannut ja antanut soittopyyntöjä, kun tulevat, eikä ole kuulunut eikä näkynyt, vaikka viikko sitten väittivät saapuneen.
 
Hempere, sanon!
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
nakedzen
10.06.2005 18:54:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin mulle väitettiin Tampereen Soitinkeskuksesta. Hinta 800€.
 
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
Leper Messiah
10.06.2005 19:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos on, niin helvetti repeää kohta jonkun niskaan, kun itse olen sinne postitellut ja käynyt, varannut ja antanut soittopyyntöjä, kun tulevat, eikä ole kuulunut eikä näkynyt, vaikka viikko sitten väittivät saapuneen.
 
Hempere, sanon!

 
minä pistin sinne sähköpostia melkein heti, kun nuo uudet mallit olivat tulleet sivuille, että onko tietoa, että millon on heille tulossa, mutta eivätpä vaivautuneet vastaamaan.
 
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Da Make
10.06.2005 20:23:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä täällä pk-seudulla olisi noita Schecterejä nimenomaan kokeiltavana? Sounddatastakaan en ole löytänyt mitään infoa, muuta kuin valmistajan sivuilta.
 
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
-K-
10.06.2005 20:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä täällä pk-seudulla olisi noita Schecterejä nimenomaan kokeiltavana? Sounddatastakaan en ole löytänyt mitään infoa, muuta kuin valmistajan sivuilta.
 
Soundatassa luulisi olevan kun kerta niitä maahankin tuo.
 
Ei suotta elämys.
Da Make
10.06.2005 20:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundatassa luulisi olevan kun kerta niitä maahankin tuo.
 
Joo, nyt kun katoin Firefoxilla niin näkyi vähän kivemmin nuo Schecterin sivutkin, kas noin.
 
Sounddata
Hameentie 157 5. Kerros
00560
Helsinki,
Phone: 09-47693300
 
Sinne ensiviikolla käväsee.
 
Onko kenelläkään tietoa että onko Tampereen keskustassa mitään paikkoja joissa kannattaisi katella Schectereitä? Huomenna sinne päin huruttelen niin voisi samalla katsoa sitten niitä.
 
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
Leper Messiah
10.06.2005 22:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, nyt kun katoin Firefoxilla niin näkyi vähän kivemmin nuo Schecterin sivutkin, kas noin.
 
Sounddata
Hameentie 157 5. Kerros
00560
Helsinki,
Phone: 09-47693300
 
Sinne ensiviikolla käväsee.
 
Onko kenelläkään tietoa että onko Tampereen keskustassa mitään paikkoja joissa kannattaisi katella Schectereitä? Huomenna sinne päin huruttelen niin voisi samalla katsoa sitten niitä.

 
voisitko soundatassa käydessäsi tsekkailla, että onkos sielä noita c-1 hellraisereita???
 
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Da Make
10.06.2005 22:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

voisitko soundatassa käydessäsi tsekkailla, että onkos sielä noita c-1 hellraisereita???
 
Näin toimin.
 
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
epeli
11.06.2005 00:52:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kertokaapa kokemattomalle, missä paikkeilla noitten schecterin 7-kielisten hinnat pyörii??? alkoi tehdä mieli...
 
Death before dishonor.... ....bukkake before all!!!!
-K-
11.06.2005 04:02:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kertokaapa kokemattomalle, missä paikkeilla noitten schecterin 7-kielisten hinnat pyörii??? alkoi tehdä mieli...
 
omen7 ja damien seiska karvan alla 600e. BJ ja elite 910. Hellraiser 1099e ovh:t muistaakseni. Voin tuon hellraiserin ovhn muistaa huntin ketulleen.
 
Ei suotta elämys.
trih
11.06.2005 07:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin tuon hellraiserin ovhn muistaa huntin ketulleen.
Mutta sehän on pikkuraha kitaristeille :D
 
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
noir
11.06.2005 10:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin veikata, että ensimmäisenä Suomessa noita Schectereitä ilmestyy Soundataan. Minulle ilmoittivat tosin jo 1.6. että noita voisi käydä kokeilemassa, kun saapuivat etuajassa, mutta vielä viime viikolla eivät olleet varastosta kauppaan saapuneet. Soittoa odotellessa.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
nakedzen
11.06.2005 11:07:06 (muokattu 11.06.2005 11:11:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

omen7 ja damien seiska karvan alla 600e. BJ ja elite 910. Hellraiser 1099e ovh:t muistaakseni. Voin tuon hellraiserin ovhn muistaa huntin ketulleen.
 
Musikantista tarjoukset: Blackjack 7 750€.
Tampereen Soitinkeskuksesta Damien 7 450€ ja C7 Hellraiser 800€.
 
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
Torniojaws
11.06.2005 13:19:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin veikata, että ensimmäisenä Suomessa noita Schectereitä ilmestyy Soundataan.
 
Ei paha veikkaus, koska Soundata on niiden maahantuoja ;)
 
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
-K-
11.06.2005 16:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta sehän on pikkuraha kitaristeille :D
 
On =) ..ja eipä noita ovh hintaan kyllä kukaan ostakkaan.
 
Ei suotta elämys.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «