Leper Messiah 10.06.2005 12:19:30 | |
---|
Hoho...Kannattiko odotella:) Sä oot kyllä niin pitkä omakuvan perusteella että oisit kauempaakin nähnyt pirun hyvin...Tai noh paras näkyvyyshän siinä eturivissä on:) mutta se tunnelma, se tunnelma.... vaikka sielä kuolla meinasikin niin silti. kannatti ottaa se paikka siitä. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Soma city ward 10.06.2005 12:20:47 | |
---|
Oliko siellä meet & greet-hommelissa Slayer jakelemassa nimmareita? Minä oon tulossa vasta lauantaille ja mietiskelin, että oiskohan Megadeth suostunu tuohon nimmarin jakoon. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Keppis 10.06.2005 12:30:13 | |
---|
Oliko siellä meet & greet-hommelissa Slayer jakelemassa nimmareita? Minä oon tulossa vasta lauantaille ja mietiskelin, että oiskohan Megadeth suostunu tuohon nimmarin jakoon. ei slayeri tainnut siä olla Virsissä on munaa! |
mrk 10.06.2005 12:51:27 (muokattu 10.06.2005 12:57:16) | |
---|
"What would we be without wishful thinking" |
Teme007 10.06.2005 12:52:20 | |
---|
Aiai, metsi lähtee kohta hakeen frendit kämpille käydään saunassa ja lähdetään SAUNAAN!!! Holy Diver You've been down too long in the midnight sea Oh what's becoming of me Ride the tiger You can see his stripes but you know he's clean Oh don't you see what I mean Gotta get away Holy Diver!!!!! |
Leper Messiah 10.06.2005 12:58:42 | |
---|
Aiai, metsi lähtee kohta hakeen frendit kämpille käydään saunassa ja lähdetään SAUNAAN!!! Holy Diver You've been down too long in the midnight sea Oh what's becoming of me Ride the tiger You can see his stripes but you know he's clean Oh don't you see what I mean Gotta get away Holy Diver!!!!! tai: like a rainbow in the daaark!!! maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
dictatorsh*t 10.06.2005 13:04:15 (muokattu 10.06.2005 13:13:39) | |
---|
Oliko siellä meet & greet-hommelissa Slayer jakelemassa nimmareita? Ei kyllä ollut. Uusi piisi oli pirun hyvä! Ei se Mokoman uusi biisi mitenkään kummemmin säväyttänyt, ei se huono ollut, muttei paraskaan. Mutta Slayer kyllä veti niin kovan setin että huhhuh, hakkasi viime vuoden Helsingin keikan helposti. Saattaa johtua siitä että nyt olin n. 50 metriä lähempänä bändiä. Eivät vaan vieläkään soittaneet sitä Dittoheadia. Ja Lombardon soittoa katsellessa/kuunnellessa tuli useampaan otteeseen mieleen että pitäis varmaan myydä rummut ja ruveta soittamaan vaikka nokkahuilua. Koko homman fiilistä laski kummasti kyllä siinä puoli seitsemän aikoihin alkanut saatanallinen päänsärky, ei voinut heilua eikä heiluttaa. Kalvoi. e: Arayan parta oli suht miehekäs, vaikka melki harmaa olikin. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Valokaari 10.06.2005 13:21:00 | |
---|
E: Surutta ei päivä mennyt kuitenkaan: Monta vuotta hyvin palvellut ja monia keikkoja kokenut viikatteen lippis, josta jo lähes tavaramerkki on minulle tullu jäi sille tielle. Slayerin setin ajaksi otin hatun pois päästä ja laitoin ranteeseen roikkumaan. Siitä se tippui johonkin ja vasta portilla huomasin että se puuttuu. Jos joku sattui löytämään niin ilmoittakoon. Keikan jälkeen maassa lojui orvonnäköinen lippis jossa luki Viikate. Hetken mielijohteesta poimin sen talteen, aattelin että jos sen vielä vois pestä ja käyttää vaikka heinätöissä. Yritän muistaa ottaa sen mukaan lauantaimiittiin. Päähäni sitä _EN_ aio kuitenkaan laittaa; sen verran likaiseksi tallottu se lakki on. Rok rok. |
solesurvivor 10.06.2005 13:49:52 | |
---|
Kello 15.00 päälavan miksauskopin takana. Mulla on silloin pitkähihainen Sentencedin paita päällä. Kuvaani ei taida netistä löytyä. Olen siitä kiitollinen. Jees, pitääpäs koittaa keretä la-miittiin. Oman kuvani näköinen täti taidan olla ja messissä tulee ainakin nimimerkki Hammer Of The Gods. "If you shake my hand, better count your fingers.." |
...And Justice For All 10.06.2005 14:00:23 | |
---|
Ei helvetti sitä Slayerin settiä! Lombardo paukutti siihen tahtiin että oli leuka maassa tunnin! Ja ne soolot... ! Ja nyt itse uutinen: kaveri osti kolmen päivän rannekkeen, eikä pääse huomenna. Joten, kaveri sitten anto mulla sen rannekkeen huomiseks, Megadeth ja Teräsbetoni! Ilmaseks! Huh.. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
MV 10.06.2005 14:04:28 | |
---|
Tuolla on ottamiani kuvia Slayerista. Toivottavasti toimii kunnolla (pitäisi löytyä 20 kuvaa) : http://img138.imageshack.us/gal.php?g=1571.jpg Ihan helvetin hienoja! + Kannattaa käydä myös imperiumin laudalta väijymässä kuvia...Siellä on myös ihan hyvin... |
...And Justice For All 10.06.2005 14:09:57 | |
---|
No, laitetaas nyt sitten pitempää läppää eilisestä festaripäivästä.. Eli, saavuin paikalle jo ennen porttien aukeamista. Sisään päästessä seilailin pitkin aluetta kattelemassa, ja Deathchainia lähdin kattomaan. En oo ennen kuullut, mutta bändi veti kyllä hyvin, hyviä biisejä, jopa niin hyviä että levy menee hankintalistalle. Deathchainin jälkeen päälavan luokse, Mokomaa odottelemaan. Mokomaankaan ei ole tullut tutustuttua, mutta nyt näki senkin. Ja hyvin veti, kitarasoundit oli loistavat (Mesan vahvareita siellä oli :-) ja setti ole hyvä. Tuli jo itsekin vähän riehaannuttua. Mokoman jälkeen aikaa kulu muuten vaan, Amoralia en kattellut. Pain kun alotti, olin eturivissä riehumassa. Sitäkään en ennen ollut kuullu mutta toimi kuin junan vessa. Ja nyt asiaa: Slayer! keikka oli loistava, parasta mitä oon ikinä nähnyt. Lombardo jyräs, laulu pelas loistavasti ja floikkakitara vinkui. Ainoo miinuspuoli oli Kerry Kingin hiukan liian hiljanen kitarasoundi, ja mies soitti harmittavan vähän sooloja. Kaveri nappas vielä Hannemanin plekunkin. :-) M.nettiläisistä siellä näin/tapasin Skebaan ja Nugetin. Nugetti on kyllä rento äijä, golfhatussaan oli hauska ilmestys! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
aku.miettinen 10.06.2005 15:06:51 | |
---|
Huomenna taistelen itseni eturiviin Mustainen eteen. |
basistivol666 10.06.2005 15:23:04 (muokattu 10.06.2005 15:26:55) | |
---|
No käydääs bändit näin läpi: Deathchain: missattiin lähes kokonaan... Ei paljoa viimeisistä piiseistä irti saanut. Meininkikin ei ollut vielä mikään huima ensimmäinen bändi kun oli. Mokoma: Kauan olen hetkeä odottanut että mokoman pääsen tsekkaaamaan ja nyt se tuli. Ensimmäinen veisu meni lähes ihmetellessä ja fiilistellen mutta meininki alkoi hienosti kohota (valitettavan lyhyen tuntuisen) setin puoliväliä lähestyttäessä. Biisit olivat mokoman parhaimmistoa kaikki. Ainoa jotka mielestäni puuttui ikävästi oli Houkka! Kokonaisuudessaa loistava keikka ja meininki. Amoral: Toinen kauan odotettu! Kaikki wound creationsin kovimmat löytyi setistä. Livekunto näytti olevan vähintäänkin hyvällä tasolla ja uudetkin biisit nappasivat. Loistava orkesteri! Etenkin Distract ja Solvent pisti letin heilumaan vimmatusti. Pain: Ei... Ei sitten napannut millään. Aika kuraahan se oli! Ei jaksanut kiinnostaa. (Lukuunottamatta basistia.) Norther: Esiintyminen pisti jopa hymyilyttämään välillä kun etenkin kosketinsoittaja oli kuin kuollut mies soittimensa takana. Muutenkin northerin fiilis lavalla näytti kankealta. Ei mitenkään kuitenkaan huono setti. Hyviä biisejähän sieltä löytyi. Juuri sellainen kuin osasin odottaa. SLAYER: Ei jumalauta!!!!! huhheijaa!!! Setti ja varsinkin fiilis oli loistava niinkuin monet täälä jo ovat hehkuttaneet mutta kun asia on niin, niin minkäs sille mahtaa. Ainoastaa setin alkupäässä muutaman biisin olisin vaihtanut toisiin slayerveisuihin, mutta ei se haitannut silloin sitten yhtään. Kyllä oli uskomatonta! Sauna open air 2005: 10- (Miinus Painille, joka tuntui aika hätäratkaisulta Mastodonin tilalle) Suomenkielistä metallimusiikkia->www.fobiayhtye.cjb.net |
Wasbesp 10.06.2005 16:07:16 | |
---|
Täytyy muuten vielä kehua vähän Mokomaa, kun soittivat Avoimen Haudan. Toimi kyllä helvetin hyvin. Uusi biisi nyt kuulosti.. No - Mokomalta. Ei mitenkään erityisen iskevä, mutta taattua laatua kuitenkin. Onks kaikki Alexit laihoja? |
JOO100 10.06.2005 16:08:06 | |
---|
Jep, kyllä Slayer oli ihan tulessa. Ja moshpitti oli melkoista keikan aikana. Jäi vähän sellanen fiilis, että Araya on kyllästynyt koko touhuun. Tai sit se veti vaan niin rutiinilla. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
kouranka 10.06.2005 16:50:11 | |
---|
Ei jumalauta Slayerillä kova settilista, Necrophiliac! Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
elbowski 10.06.2005 16:50:26 | |
---|
SSSSSSSSAAAATANA! Voi jumalauta mikä setti, niin Mokomalta kuin Slayeriltakin, oli perkele pakko mennä tänäaamuna koluamaan Treen levykauppoja, mutta ei löytynyt levyjä mistään, kuulemma maahantuojaltakin loppu. Kirjoittelen kohtapuolin keikkatunnelmat tuonne sille kuuluvalle paikalleen, ja nyt taidan mennä DADAan lentelemään. Mnettiläisistä tapasin Skebaan, ...And Justice For Allin, Ktulun (:D). Leper Messiahin näin sitten kai, mutten ollut aivan varma että olitko se sinä (sinähän oot blondi prkle!), keppimies89 käveli ohitseni yhessä vaiheessa, oisin morjestanut jos oisin vielä tavannut, sagnakateihin näin Slayerin aikana ja Futurebrehen törmäsin miljuuna kertaa, mutten tervehtiä uskaltanut. Myös näitä Skebaan mainitsemia Born to Shred -jeppejä käveli ympäriinsä, ja pari tyyppiä näin mnet-paidassa, mutten tiedä keitä olivat. THRASH TIL DEATH!! Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
KTULU 10.06.2005 17:42:54 | |
---|
Juu... Deathchain oli mielestäni loistava. Levyt meni suoraan hankintalistalle. Mokoma oli hyvä ja extrapojot Annalalle. Pain oli ihan OK mutta jotenkin liian teknomaista..? Sitten tuli Slayer ja räjäytti koko paikan! Ihmiset olivat valitettavasti aika päissään tässä vaiheessa mutta ei se menoa haitannut... Sitä en kyllä tajua että ihmiset jotka eivät "jonota" eturivin paikkoihin änkevät sinne 10 minuuttia ennen soiton aloittamista niin että muut suorastaan litistyvät... Ärsyttävää porukkaa. Mutta loppujen lopuksi kaikki setit (varsinkin Deathchain ja Slayer) olivat loistavia! Sain jopa Jeff Hannemanin plekun! |