Sertzo S 10.06.2005 11:43:56 | |
---|
Musiikki kotisivuilla: "Yhteisö ja ammattikäyttö -käyttöluvan tarvitsevat esimerkiksi osakeyhtiöt, yhdistykset, säätiöt ja yhtyeet sekä henkilöt, jotka pitävät kotisivuja ammattinsa edistämiseksi (esim. laulajan ja muusikon kotisivut). Teosnäytteen kesto on enintään 60 sekuntia, kuitenkin enintään 1/3 teoksen kokonaiskestosta (esim. Kokonaiskesto 90 s näyte 30 s). Näyte voidaan tarjota joko streaming- tai download-muotoisena. Pidempien teosnäytteiden tai kokonaisten teosten tarjoamisesta sovitaan erikseen (muu streaming-käyttö tai musiikkiteosten verkkojakelu)." Nämä Teoston tiedoitteesta |
U.Honey 10.06.2005 11:45:48 | |
---|
Kuten aiemmin olen todennut, niin laitteeni eivät vastaa soundeineen sitä mitä niiden pitäisi nykyisin mielestäni olla. Toi ei todellakaan ole olennaista. Musiikkinäytettä olisi kyllä kiva saada kehiin! My name is Baron, U.Honey Baron. |
Sertzo S 10.06.2005 11:47:12 | |
---|
Toi ei todellakaan ole olennaista. Musiikkinäytettä olisi kyllä kiva saada kehiin! Sunnuntaina tsekataan baletti muusikkokaverini avulla, joten katsotaan kuinka käy. |
Musiikki kotisivuilla: "Yhteisö ja ammattikäyttö -käyttöluvan tarvitsevat esimerkiksi osakeyhtiöt, yhdistykset, säätiöt ja yhtyeet sekä henkilöt, jotka pitävät kotisivuja ammattinsa edistämiseksi (esim. laulajan ja muusikon kotisivut). Teosnäytteen kesto on enintään 60 sekuntia, kuitenkin enintään 1/3 teoksen kokonaiskestosta (esim. Kokonaiskesto 90 s näyte 30 s). Näyte voidaan tarjota joko streaming- tai download-muotoisena. Pidempien teosnäytteiden tai kokonaisten teosten tarjoamisesta sovitaan erikseen (muu streaming-käyttö tai musiikkiteosten verkkojakelu)." Nämä Teoston tiedoitteesta No kun minä luen tuota niinkuin piru raamattua, niin harrastuksensa edistämiseksi tehtyä tallennetta ei ole rajoitettu ollenkaan, mitä mieltä olette? Enhän esim. minä pidä kotisivuja ammattini edistämiseksi. |
Lennu 10.06.2005 13:19:04 | |
---|
No kun minä luen tuota niinkuin piru raamattua, niin harrastuksensa edistämiseksi tehtyä tallennetta ei ole rajoitettu ollenkaan, mitä mieltä olette? Enhän esim. minä pidä kotisivuja ammattini edistämiseksi. En minäkään. Eri asia olisi, jos mun kotisivut käsittelis diisselin laivaamista. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Tankoprinssi 10.06.2005 20:51:31 | |
---|
Vaikka humpparaadilta kuinka turpiin tulisi, niin osoitteesta: http://www.angliaorkesteri.com/ohjelmisto.php löytyy "arvosteltavaksi" meidän orkesterin esittelyvideo... Jumatsuigga! Todella hyvä esittely video. Musiikki jäi kylläkin vähän epäselväksi mutta video luo todella ammattimaisen ja tasokkaan kuvan bändistä. Joten päätinkin jättää oman näytteeni kehumisen toiseen kertaan: King of the Rokkenroll Viihde-Oka 2003 1. Intro 2. King of the Rokkenroll (kuuntele) 3. Kerran (kuuntele) Siis www.viihdeoka.tk sivuilta löytynee. Eikä oo tanssimusaa. Heh heh Toivottavasti tulee kunnon haukut, siitä Juissi tykkää. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
U.Honey 13.06.2005 11:47:52 | |
---|
Aika vähän täällä on ihan puhtaasti tavallisia tanssimusiikki ääninäytteitä näillä palstoilla. Eipä niitä taida kukaan uskaltaa laittaakaan jos niissä ei vaikka ole tarpeeksi sitä jotain "jäässiä" ja "lirua"? On totta, että kunnon humppa ei kaipaa tsässiä tai lirua! Niinpä päätinkin laittaa musiikkinäytteeni uusiksi, ja tein kappaleen nimeltään "Jätkän synatorvi-humppa". http://www.mikseri.net/music/play.php?id=138046&type=hi P.S. Pahoittelen sitä että haitari ei ole "oikea", vaan keyboard-instrumentilla aikaansaatu, syystä että en omista Kouvolan komiaa peliä. My name is Baron, U.Honey Baron. |
Fuzzy Boner 13.06.2005 11:57:22 | |
---|
On totta, että kunnon humppa ei kaipaa tsässiä tai lirua! Niinpä päätinkin laittaa musiikkinäytteeni uusiksi, ja tein kappaleen nimeltään "Jätkän synatorvi-humppa". http://www.mikseri.net/music/play.php?id=138046&type=hi P.S. Pahoittelen sitä että haitari ei ole "oikea", vaan keyboard-instrumentilla aikaansaatu, syystä että en omista Kouvolan komiaa peliä. Taattua U.-honey-laatua! Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
funkylord 13.06.2005 12:20:14 | |
---|
Taattua U.-honey-laatua! Komb... todellakin. Jumankekka! tikkailen. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
isojussi 13.06.2005 12:56:24 (muokattu 13.06.2005 13:00:11) | |
---|
...Niinpä päätinkin laittaa musiikkinäytteeni uusiksi, ja tein kappaleen nimeltään "Jätkän synatorvi-humppa"... Ei paha. Eka repriisi oli kyllä kokolailla autenttista Souvarit osastoo. Väkisinkin tommosesta tulee hyvälle tuulelle. EDIT: Toi Hopeinen Quu...helvetin hieno. Menisköhän läpi humppakeikalla. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 13.06.2005 13:12:34 | |
---|
En ole saanut vieläkään musanäytettäni aikaiseksi. Pahoitteluni. Tiedän, että kiermuntelette tuskissanne ja kriitikon hampaitanne kiristellen sitä odottaen, mutta hyvää kannattaa silti odottaa pidemmänkin ajan. |
Klezberg 13.06.2005 14:52:13 | |
---|
Enpähän ole tällä palstalla ennen kirjoittanut, vaikka ex-tyttöystävä aina ihmetteli miksi teen tanssimusiikkia vaikka en tanssi. Itse aina ihmettelin että miten niin tanssimusiikkia. Nyt menin tekemään piisin joka varmaan on tanssimusiikkia, niin laitan sen nyt sitten tähän. Oma ajatukseni että teen yksinkertaista musiikkia, joten tässä ei ole mukana kaikki mitä osaan (heh). Fonia olin soittanut runsaan viikon kun vedin tämän talteen. Sitäpaitsi, piisi tuntuu niin tutulta että kertokaa minulle jos se on jo tehty. http://www.goldenepave.com/viesteja2.mp3 |
mr.muzak 13.06.2005 15:11:47 | |
---|
Enpähän ole tällä palstalla ennen kirjoittanut, vaikka ex-tyttöystävä aina ihmetteli miksi teen tanssimusiikkia vaikka en tanssi. Itse aina ihmettelin että miten niin tanssimusiikkia. Nyt menin tekemään piisin joka varmaan on tanssimusiikkia, niin laitan sen nyt sitten tähän. Oma ajatukseni että teen yksinkertaista musiikkia, joten tässä ei ole mukana kaikki mitä osaan (heh). Fonia olin soittanut runsaan viikon kun vedin tämän talteen. Sitäpaitsi, piisi tuntuu niin tutulta että kertokaa minulle jos se on jo tehty. http://www.goldenepave.com/viesteja2.mp3 Kyynel vierähti...sniif. |
Martso 13.06.2005 15:16:29 | |
---|
Kyynel vierähti...sniif. Niin... koskettavaa todellakin. Fonitus aiheutti minullekki kyynelehtimistä. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 13.06.2005 15:17:23 | |
---|
Enpähän ole tällä palstalla ennen kirjoittanut,... Olipas sympaattinen taltiointi. Tuli mieleen, että sopisi johonkin kirjaston runo- ja laulelmailtaan Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Klezberg 13.06.2005 15:17:49 | |
---|
Niin... koskettavaa todellakin. Fonitus aiheutti minullekki kyynelehtimistä. Joo, täytyy yrittää näin kun ei muuten tunnu opettajaa löytyvän... |
isojussi 13.06.2005 15:19:11 | |
---|
...3. Kerran (kuuntele) ... Tää on paha - vaikkei ookkan alkuperäsesti Juissin tuotantoo. Voit olla varma, että tätä ripataan surutta meikäläisen stand-up keikoilla. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 13.06.2005 17:45:36 | |
---|
Nyt vasta kuulin tuon U-honeyn musanäytteen, ihan mahtava! Mä lopetan nää hommat! |
Sertzo S 13.06.2005 17:57:46 | |
---|
Nyt vasta kuulin tuon U-honeyn musanäytteen, ihan mahtava! Fiddu, kun mun koneeni äänentoisto tökkii! Kuulin vain intron tuosta Jätkän torvihumpasta ja Hopeisesta kuustakin vain osan. Silti ne vakuuttivat jo noinkin! Kokeilen koneen sammuttammista ja kuuntelen ne uudestaan U-honeylle kaikki arvostus ja kunnia tulee myös täältä. |
aisa 13.06.2005 18:07:02 | |
---|
mä en voi sitä u-honeyn näytettä arvostella kun mulla ei oo itellä musanäytettä;), mutta jos voisin, niin sanoisin että jätkänhumppa toimii!! petriä ammuttiin tuala mettässä. |