Aihe: Kanavanvaihtajaan Kaiku ON/OFF
1
Juntunen
26.04.2003 16:54:07

Mulla on Marshallin 100w valvestate, jossa on kaksi särökanavaa ja yksi clean. Niin ja jousikaiku. Sitten siihen on pedaali, missä on kaksi nappia noiden kanavien säätämiseen.

Olisiko mahdottoman vaikea rakentaa tuohon yksi lisänappi kaiun kontrolloimiseen? Mihin pitäisi mitäkin johtoja kytkeä? Kun muuten on mukava peli mutta kaikua ei saa säädettyä.
Minä ja minun bändi. (tsekkaa uusi musanäyte)
asaksala
26.04.2003 20:06:37
vehjä johto vaikka sinne etupaneelin kaikunappulalle...muistaakseni niissä vs:ssa on sellanen?
"one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die"
Juntunen
26.04.2003 21:23:09

vehjä johto vaikka sinne etupaneelin kaikunappulalle...muistaakseni niissä vs:ssa on sellanen?

Siis tarkoitatko sitä kaikupotikkaa mistä kaiun määrä säädetään?
Minä ja minun bändi. (tsekkaa uusi musanäyte)
asaksala
27.04.2003 12:55:29

Siis tarkoitatko sitä kaikupotikkaa mistä kaiun määrä säädetään?

ei vaan kytkin. jos sellainen on? muistaakseni niissä uudemmissa on?
"one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die"
Antti1
27.04.2003 13:50:09

ei vaan kytkin. jos sellainen on? muistaakseni niissä uudemmissa on?

Eipä taida olla.
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Boldari
28.04.2003 19:52:05
Ite oon joskus duunannu silleen että katkasin toisen rca-piuhan joka menee kaikulaatikkoon, ja vedin pitkän piuhan footswitchiin johon laitoin polkukatkasijan kiinni.
Can I Play With Myself?
Boldari
28.04.2003 20:06:16
Siit on jo monta vuotta ku ton tein, mutta hyvinhän tuo toimi. Mulla oli sellanen kolmekanavainen valvestate ja panin sen katkasijan lähelle lead-kanava katkasijaa ja survoin niitä samaan aikaan.
Can I Play With Myself?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)