...And Justice For All 08.06.2005 09:30:03 | |
---|
Roudauslaatikoissa lukee kuulemma pelkästään "Mustaine".. En yhtään ihmettele, olihan levykin Mustainea eikä mitään aitoo Megadethiä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Ben_D 08.06.2005 09:37:15 | |
---|
En yhtään ihmettele, olihan levykin Mustainea eikä mitään aitoo Megadethiä. Eiköhän jokainen Megadethin levy ole Mustainea, koska hän on tehnyt biisit lähes poikkeuksetta. |
...And Justice For All 08.06.2005 09:39:53 | |
---|
Eiköhän jokainen Megadethin levy ole Mustainea, koska hän on tehnyt biisit lähes poikkeuksetta. Joo-o, mutta ainakin ne vanhat levyt olivat Megadethiä. TSHF on käsittääkseni kokonaan Mustainen soololevy. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Moratoria 08.06.2005 10:43:35 | |
---|
Mitä biisejä kannattais kuunnella keikkaa varten? En oo meinaan hirveesti ennen kuunnellut megadethia, ja keikalla olis kuitenkin kiva hiukan tuntea biisejä. Jonkun verran kuitenkin olen kerennyt luukuttamaan. Hyvää rässiä on juu. |
Niskamies 08.06.2005 10:47:42 | |
---|
Mitä biisejä kannattais kuunnella keikkaa varten? En oo meinaan hirveesti ennen kuunnellut megadethia, ja keikalla olis kuitenkin kiva hiukan tuntea biisejä. Jonkun verran kuitenkin olen kerennyt luukuttamaan. Hyvää rässiä on juu. Tässä muutamia: Hangar 18 Symphoy of Destruction Skin O' my teeth sweating bullets devils island rust in peace...polaris take no prisoners countdown to extinction psychotron peace sells holy wars Levyt Rust in Peace, Countdown to Extinction ja Yeuthanasia ovat mielestäni todella hyviä. Virallisesti semi-pro! |
Moratoria 08.06.2005 10:52:50 | |
---|
Tässä muutamia: Hangar 18 Symphoy of Destruction Skin O' my teeth sweating bullets peace sells Levyt Rust in Peace, Countdown to Extinction ja Yeuthanasia ovat mielestäni todella hyviä. Nämä minä jo tiedänkin. Välillä tulee mieleen kyllä Metallican Kill Em Alli joistain biiseistä. |
Ben_D 08.06.2005 10:56:18 | |
---|
Nämä minä jo tiedänkin. Välillä tulee mieleen kyllä Metallican Kill Em Alli joistain biiseistä. No kas kummaa...On Dave tehny jokusen riffin Metallican biiseihin.. |
Black Star 08.06.2005 12:21:07 (muokattu 08.06.2005 12:24:11) | |
---|
Imperiumissa puhutaan megadethin lopettavan ja täälläkin puhuttu gigantour olisi "jäähyväiskiertue" System Has Failed-kiertueen alussa Dave sanoi että hän kuoppaa varmuudella Megadethin ja aloittaa soolouran, mutta mitä noita viimeisimpiä postauksia Deth-foorumilta on lukenut, kertoilee Dave että nykyisten soittajien kanssa on ollut mukavampaa kuin koskaan ja tulee harkitsemaan Magadethin jatkoa vielä. Ja tässä näitä biisejä Maidenille: 7.6. Dortmund set list: Blackmail The Universe Set The World Afire Skin O' My Teeth Scorpion Wake Up Dead In My Darkest Hour She-Wolf Something I'm Not Angry Again A Toute Le Monde Die Dead Enough Trust Kick The Chair Hangar 18 Return to Hangar Back In The Day Sweating Bullets Tornado Of Souls Symphony Rattlehead Peace Sells Holy Wars "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Naama-amis 08.06.2005 12:57:25 | |
---|
Rätlhed, kappas! Huhhahhei ja rommia pullo. Bella Italia tifoso #3 |
Ozzman 08.06.2005 14:36:08 | |
---|
Joo-o, mutta ainakin ne vanhat levyt olivat Megadethiä. TSHF on käsittääkseni kokonaan Mustainen soololevy. Mustaine=Megadeth. Noin kärjistäen. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Aegis 09.06.2005 09:07:23 | |
---|
System Has Failed-kiertueen alussa Dave sanoi että hän kuoppaa varmuudella Megadethin ja aloittaa soolouran, mutta mitä noita viimeisimpiä postauksia Deth-foorumilta on lukenut, kertoilee Dave että nykyisten soittajien kanssa on ollut mukavampaa kuin koskaan ja tulee harkitsemaan Magadethin jatkoa vielä.
Jos minulta kysytään, niin antaisi jo viimeinkin bändinsä levätä rauhassa. Youthanasian jälkeen se ei ole saanut aikaiseksi mitään hyvää vaan väsyy koko ajan lisää. En ole ymmärtänyt uudenkaan levyn hehkutusta alkuunkaan, minun korviini se oli aivan täyttä paskaa. Tekisi oikeasti vain hyvää itse bändin muistolle laskea se nyt hautaan, vaikka onkin jo liian myöhäistä, kuin että pitää jatkaa väsynyttä linjaa kyllästymiseen asti. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 09.06.2005 09:12:11 | |
---|
Jos minulta kysytään, niin antaisi jo viimeinkin bändinsä levätä rauhassa. Youthanasian jälkeen se ei ole saanut aikaiseksi mitään hyvää vaan väsyy koko ajan lisää. En ole ymmärtänyt uudenkaan levyn hehkutusta alkuunkaan, minun korviini se oli aivan täyttä paskaa. Tekisi oikeasti vain hyvää itse bändin muistolle laskea se nyt hautaan, vaikka onkin jo liian myöhäistä, kuin että pitää jatkaa väsynyttä linjaa kyllästymiseen asti. Ei levy ole paskaa..se vaan ei ole thrashia. Todella tarttuvia biisejä; tosin hyytyy vähän loppua kohden. |
Basil79 09.06.2005 15:22:50 | |
---|
Jos minulta kysytään, niin antaisi jo viimeinkin bändinsä levätä rauhassa. Youthanasian jälkeen se ei ole saanut aikaiseksi mitään hyvää vaan väsyy koko ajan lisää. En ole ymmärtänyt uudenkaan levyn hehkutusta alkuunkaan, minun korviini se oli aivan täyttä paskaa. Tekisi oikeasti vain hyvää itse bändin muistolle laskea se nyt hautaan, vaikka onkin jo liian myöhäistä, kuin että pitää jatkaa väsynyttä linjaa kyllästymiseen asti. No jos faneja löytyy ilman sinuakin niin eikö se kannata tuottoisa bisness pitää yllä. Kyllä Megadeth myy enemmän kuin Mustaine, vaikka lähestulkoon sama-asia ovatkin. TSHF oli loistava ja on loistava levy. Itse arvostan sen Youthanasian ja Countdownin rinnalle, jotka muuten eivät ole yhtään raskaampia tai monipuolisempia. |
aku.miettinen 09.06.2005 20:53:57 | |
---|
Lauantaina nähdään Mustainen ja kumppanien livekunto. Liikoja en kuitenkaan odota. |
TSHF oli loistava ja on loistava levy. Itse arvostan sen Youthanasian ja Countdownin rinnalle, jotka muuten eivät ole yhtään raskaampia tai monipuolisempia. Noh, eipä sillä raskaudella aina niin väliksi, mutta paskaa musiikkia en viitsi kuunnella. En oikeasti käsitä miten tuo uusin iski niin moniin niin kovaa. Selittäkää joku minulle! Soundi oli pehmoinen ja munaton ja riffit eivät saaneet verta kuohumaan. Monista arvostetuista levyistä kuitenkin pystyy kuulemaan mistä ihmiset niissä pitävät, mutta kun tästä en löydä mitään mikä voisi tehdä siitä muuta kuin väsyneen bändin viimeisen pohjanoteerauksen. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
aku.miettinen 09.06.2005 21:44:47 | |
---|
Mun mielestä megadethin uusin on paras sitten countdownin. 3 viimeistä kappaletta ovat aika yhdentekeviä, mutta muut kelpaa mulle. |
Black Star 09.06.2005 22:22:41 | |
---|
Mun mielestä megadethin uusin on paras sitten countdownin. 3 viimeistä kappaletta ovat aika yhdentekeviä, mutta muut kelpaa mulle. Ei tämä uusin minun listallani Youthanasian ohi mene vaikkakin pari helmeä levyltä löytyy (Kick the Chair ja Back in th Day. Täytyypi kuunnella huomenna kaikki levyt läpi ja kattoo löytyisikö sieltä jotain uusia tuttavuuksia. Ei ole tullut vähään aikaan taas kuunneltua Systemiä). "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Dropped C 09.06.2005 22:26:58 | |
---|
Tavallaan ihan hyvä että lopettavat. Oikeastaan Megadeth on julkaissut ainoastaan yhden oikeasti hyvän levyn (Rust in Peace). Tämän jälkeen tulleet levyt ovat varsinkin jälkeenpäin ajatellen aivan hirveitä. Jos oikeasti lopettavat, avaan kaljan ja kuuntelen Tornado of Souls:in. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
Moratoria 10.06.2005 01:04:56 (muokattu 10.06.2005 01:14:03) | |
---|
No kas kummaa...On Dave tehny jokusen riffin Metallican biiseihin.. Juu kyllä mä tänkin tiedän. On sitten ilmeisesti tehnyt aika monta KEA:lle. 7.6. Dortmund set list: Set The World Afire Skin O' My Teeth Scorpion Wake Up Dead She-Wolf Something I'm Not A Toute Le Monde Die Dead Enough Trust Kick The Chair Back In The Day Symphony Peace Sells Jeps, noi biisit on jotenkin hallinnassa ja muistissa. Toivottavasti setti pysyy suunnilleen samanlaisena ni tulis tuttua kamaa. Huomenna tampereelle ni en täsä kerkee enää hirveesti biisejä tuntemaan. Psychotron, Reckonin Day, Hangar 18, Sweating Bullets ja Holy Wars ovat nyt korvan alla. |
neme 11.06.2005 09:51:25 | |
---|
Illalla lähtee tämäkin :) Youthanasia kiertueella näin viimeksi ja sen jälkeen on rivit vähän vaihtuneet. Toivottavasti toimii !! www.slayer.fi/fcslayer/ |