Progressor 31.05.2005 20:29:52 | |
---|
Kai tästäkin on ollut juttua jo vaikka kuinka, mutta silti on pakko vähän hehkuttaa kokemaani ahaa-elämystä. Vaihdoin tänään bassorummun lyöntikalvon Pinstripesta Powerstroke 3:een. Soundiin tuli minun korvissani aika uskomaton parannus. Nyt rummussa on paljon täyteläisempi ja jykevämpi sointi. Ei enää koskaan Pinstripea! (Muut bändiläiset eivät tosin huomanneet minkäänlaista eroa vanhaan..) Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Mr. Morrow 31.05.2005 20:30:39 | |
---|
Elämä on. Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
LaKu 31.05.2005 20:53:42 | |
---|
Saman vaihdoksen tein minäkin hiljattain, ja kyllä soundi parani huomattavasti. Pinstripe ei oikein sovi (koivurunkoisen) bassarin kalvoksi, tomeihin kyllä jos tykkää dempatusta soundista. PS3-kalvoja pitäisi kokeilla tomeihinkin... Ei elämästä selviä hengissä. |
Muovinen 31.05.2005 20:59:57 | |
---|
Pinstripe ei oikein sovi (koivurunkoisen) bassarin kalvoksi, tomeihin kyllä jos tykkää dempatusta soundista. Olen täysin samaa mieltä! ;) "nothing hurts like someone who knows everything about you, leaving you behind" -Mr. E |
vapauskauppias 31.05.2005 21:37:20 | |
---|
Kävin Helasen Pekan luona vierailulla ja voin kertoa, että oli upea soundi Kumun basarissa PS3:illa resona ja batterina. Resokalvo oli ehjä. Se jymähdys oli niin täyteläinen, että oikein puistatti. Tomeissakin oli vapaa, avoin, ilmava ja lämmin soundi. 14"x6,5" superwoodhoopeilla varustettu virveli vei sydämmeni. Soitin siellä myös 28" basaria! Voihan jestas sitä jysäystä. Kunnon Bonzo soundi! Oho, taisi mennä hieman off-topic. Mutta oikeasti, Kumuja kaikille! Pistäkää pojat rahat säästöön ja ostakaa oikeat rummut. En olisi koskaan uskonut, että koivu voisi soundata tuolta. En ole kyllä hirveästi kokeillut eri rumpuja & kalvoja jne., mutta olen kuullut koivun olevan kovasoundinen. Kumut soundasivat kaikelta muulta kuin kovalta. |
Youni 31.05.2005 21:56:03 | |
---|
Myös rumpujen asettelu muuttaa soundia kummasti. Laskin etutomeja ja laitoin pystysuorempaan. Soundi todellakin muuttui! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
ddrum54 31.05.2005 21:59:33 (muokattu 31.05.2005 22:00:39) | |
---|
(Muut bändiläiset eivät tosin huomanneet minkäänlaista eroa vanhaan..) Basisti kyllä huomasi, mutta oli niin kateellinen, ettei saanut sanotuksi. : ) EDIT: Ehjä resokalvo saa ihmeitä aikaan... 2`n 4 |
vapauskauppias 31.05.2005 22:08:19 | |
---|
( Basisti kyllä huomasi, mutta oli niin kateellinen, ettei saanut sanotuksi. : ) EDIT: Ehjä resokalvo saa ihmeitä aikaan... Onko sinulla kokemusta päällystetyn Ambassadorin ja päällystetyn PS3:n eroista bassorummun resokalvona? |
HeavyMachinery 31.05.2005 22:13:09 | |
---|
Soitin siellä myös 28" basaria! Voihan jestas sitä jysäystä. Kunnon Bonzo soundi! Oliko kenties se valkoinen setti ? Koitin sitä kans oli aika miehinen kokemus.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
vapauskauppias 31.05.2005 23:01:14 | |
---|
Oliko kenties se valkoinen setti ? Koitin sitä kans oli aika miehinen kokemus.... Joo, oli se. Kun sen setin taakse istuikin... Huh huh. Minä rakastuin sen 6-osaisen punertavan setin soundeihin, niin pyöreitä ja pehmeitä. Toisaalta se jazz setti oli upeassa jazz vireessä. HALUAN KUMUT! |
Stereophile 31.05.2005 23:34:14 | |
---|
Vaihdoin tänään bassorummun lyöntikalvon Pinstripesta Powerstroke 3:een. Soundiin tuli minun korvissani aika uskomaton parannus. Nyt rummussa on paljon täyteläisempi ja jykevämpi sointi. Mulla kävi vastaavanlainen elämys, kun vaihdoin Ambassadorin Evansin EQ3:seen. Sen jälkeen ei ole ollut muita... (Muut bändiläiset eivät tosin huomanneet minkäänlaista eroa vanhaan..) Ei ne ikinä tajua mitään rumpaloinnista tai soundeista, älä välitä... Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
ddrum54 01.06.2005 08:27:54 | |
---|
Onko sinulla kokemusta päällystetyn Ambassadorin ja päällystetyn PS3:n eroista bassorummun resokalvona? Valitettavasti ei ole Remon kalvoista kokemusta, mutta päällystetty kalvo ( ainakin Evansilla ) soi vähemmän. Itellä on batterkalvona Evans EQ4 ja resokalvona G1, molemmat kirkkaina. Tuo G1 on sama kalvo, mitä yleensä käytetään tomeissa alakalvoina. Toimii upeasti myös basarissa. 2`n 4 |
eljohnny 09.06.2005 18:09:08 | |
---|
Vaihdoin tänään bassorummun lyöntikalvon Pinstripesta Powerstroke 3:een. Soundiin tuli minun korvissani aika uskomaton parannus. Komppaan. Itsekkin tein tänään samanmoisen tempun, kun alkoi nuija olemaan aina basarin sisällä pin stripen teippauksista. Soundiin tuli ehdottomasti lisää munaa! Niin ja 22'' pinstripe on aikas hyvä frisbeenä! Venyttely on kaiken A ja O. |
Niskamies 09.06.2005 18:11:06 | |
---|
Mä vaihdoin kanssa pinstripet coated g1:iin. Nyt tomit kuulostaa magoisilta. Mutta Pinstripet tulee olemaan pöntöissä kiinni aina kun käytetään lähimikitystä, akustisesti noi eivät kuulu mihinkään. Virallisesti semi-pro! |
kampela 09.06.2005 18:54:20 | |
---|
Ja mä tuun aina rakastamaan Pinstripeä elämäni hamaan loppuun. www.endofyou.net |
Niskamies 09.06.2005 19:33:39 | |
---|
Ja mä tuun aina rakastamaan Pinstripeä elämäni hamaan loppuun. Mäkin, mutta vaan sillon kun niiden lähettyvillä on mikkejä. Virallisesti semi-pro! |
kampela 09.06.2005 19:46:57 | |
---|
Mäkin, mutta vaan sillon kun niiden lähettyvillä on mikkejä. ja mä muutenkin. www.endofyou.net |
juoksuarpeni 09.06.2005 19:48:11 | |
---|
Kävin Helasen Pekan luona vierailulla ja voin kertoa, että oli upea soundi Kumun basarissa PS3:illa resona ja batterina. Resokalvo oli ehjä. Se jymähdys oli niin täyteläinen, että oikein puistatti. Tomeissakin oli vapaa, avoin, ilmava ja lämmin soundi. 14"x6,5" superwoodhoopeilla varustettu virveli vei sydämmeni. Soitin siellä myös 28" basaria! Voihan jestas sitä jysäystä. Kunnon Bonzo soundi! Oho, taisi mennä hieman off-topic. Mutta oikeasti, Kumuja kaikille! Pistäkää pojat rahat säästöön ja ostakaa oikeat rummut. En olisi koskaan uskonut, että koivu voisi soundata tuolta. En ole kyllä hirveästi kokeillut eri rumpuja & kalvoja jne., mutta olen kuullut koivun olevan kovasoundinen. Kumut soundasivat kaikelta muulta kuin kovalta. Oletko koskaan ostanut Kumuja? Minun olisi tarkoitus kesän lopussa ostaa virveli mutta en tiedä mitenkä menettelen. Otanko siis yhteyttä Pekkaan ja kysylen vai miten? Osaako Pekka tehdä juuri minulle sopivan Kumun jos kuvailen haluamaani soundia? Ov oo Vo vv |
Epämuusikko 09.06.2005 20:44:15 | |
---|
Kai tästäkin on ollut juttua jo vaikka kuinka, mutta silti on pakko vähän hehkuttaa kokemaani ahaa-elämystä. Vaihdoin tänään bassorummun lyöntikalvon Pinstripesta Powerstroke 3:een. Soundiin tuli minun korvissani aika uskomaton parannus. Nyt rummussa on paljon täyteläisempi ja jykevämpi sointi. Ei enää koskaan Pinstripea! (Muut bändiläiset eivät tosin huomanneet minkäänlaista eroa vanhaan..) Tein saman tempun Signian basarille. Kyllä lähti. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Joo, oli se. Kun sen setin taakse istuikin... Huh huh. Minä rakastuin sen 6-osaisen punertavan setin soundeihin, niin pyöreitä ja pehmeitä. Toisaalta se jazz setti oli upeassa jazz vireessä. HALUAN KUMUT! Mulle oli viimeinen niitti kun kuulin pariin otteeseen Hesan Umo Jazz Housen vakkariKumuja. Rupesi hiukka syyhyämään..... Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |