LassiÖ 01.06.2005 12:16:17 | |
---|
Voi ei, eikai vaan se soulfly tuu lämppäämään? Tekis niin kovasti mieli nähdä VR mutta sitten joku hiton soulfly, sehän on semmosta nu-sontaa. |
Ben_D 01.06.2005 12:18:50 | |
---|
Voi ei, eikai vaan se soulfly tuu lämppäämään? Tekis niin kovasti mieli nähdä VR mutta sitten joku hiton soulfly, sehän on semmosta nu-sontaa. Äläs ny..Ne voi rykästä pari rallia vanhaa Sepulturaa. |
Zpochen 01.06.2005 15:28:21 | |
---|
Äläs ny..Ne voi rykästä pari rallia vanhaa Sepulturaa. Sepä. Näkeepähän ainakin Cavaleran Maxin siinä samalla sitten. |
rheinone 01.06.2005 21:36:38 | |
---|
Voi ei, eikai vaan se soulfly tuu lämppäämään? Tekis niin kovasti mieli nähdä VR mutta sitten joku hiton soulfly, sehän on semmosta nu-sontaa. Mite te jeesustelette? Kuitenki ootte vetämässä baarissa shottia huiviin koko sen ajan ku lämppäri skulaa. Ihan sama onko soulfly vai valtion rautatiet. Sabbath on se bändi jota mennään tsekkaamaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
elbowski 01.06.2005 21:37:36 | |
---|
Mite te jeesustelette? Kuitenki ootte vetämässä baarissa shottia huiviin koko sen ajan ku lämppäri skulaa. Ihan sama onko soulfly vai valtion rautatiet. Sabbath on se bändi jota mennään tsekkaamaan. Niin mutta hyvä lämppäri on plussaa, ja mielestäni Soulfly on tällainen. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
rheinone 01.06.2005 22:13:15 | |
---|
Niin mutta hyvä lämppäri on plussaa, ja mielestäni Soulfly on tällainen. Soulfly on nähty eikä mun mielestä ole linjassa Sabbathin jutun kanssa. Sitäpaitsi baarissa sitä kuitenkin haetaan vauhtia siihen varsinaiseen messuun. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
elbowski 01.06.2005 22:37:06 | |
---|
Soulfly on nähty eikä mun mielestä ole linjassa Sabbathin jutun kanssa. Sitäpaitsi baarissa sitä kuitenkin haetaan vauhtia siihen varsinaiseen messuun. Noh, kummatkin ovat metallia :) Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
rheinone 01.06.2005 23:02:17 | |
---|
Noh, kummatkin ovat metallia :) Joo, paitsi Sabbath on mun mielestä hard-rockia ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
elbowski 01.06.2005 23:02:56 | |
---|
Joo, paitsi Sabbath on mun mielestä hard-rockia ;+) Saatana. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
rheinone 01.06.2005 23:07:43 (muokattu 02.06.2005 09:58:41) | |
---|
Saatana ...on ihan kiltti poika. EDIT: ja olis huomattavan mielenkiintoinen support act Sabbathille, mikäli Jeesus ei ole tälle keikalle käytettävissä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
ozz3 08.06.2005 17:05:40 (muokattu 08.06.2005 17:06:12) | |
---|
SPOIIIIIIILEEEERIIIII!!!! Kiertue on alkanut ja setti on ollut seuraavanlainen
01. N.I.B. 02. After Forever 03. War Pigs 04. Dirty Women 05. Fairies Wear Boots 06. Symptom Of The Universe/Sweet Leaf/Electric Funeral 07. Iron Man 08. Into The Void 09. Black Sabbath 10. The Wizard 11. Sabbath Bloody Sabbath/Paranoid ------------------------------------------------------------------ 12. Sleeping Village/Children Of The Grave
SPOILERRRRRRRIIIII When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
gogo 08.06.2005 21:48:13 | |
---|
Loistavaa. Onko mitään huhja liikkeellä siitä mahdollisesta toisesta lämppäristä Soulflyn lisäksi.....?? oksettaa. |
ozz3 09.06.2005 12:20:41 (muokattu 09.06.2005 15:43:52) | |
---|
Loistavaa. Onko mitään huhja liikkeellä siitä mahdollisesta toisesta lämppäristä Soulflyn lisäksi.....?? Ainahan niitä huhuja liikkuu ja Black Label Societystä niitä on kuultu. Ne Velvet Revolver huhut voinee unohtaa jo täysin. Ainiin, sori mun moka, mutta tuo setti oli kiertueen WARM-Up keikka, eli lopullinen setti tuo ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole. Tänään alkaa vasta varsinainen kiertue Dortmundissa. EDIT: Kuitenkin, kuvia lämmittelykeikalta: http://www.black-sabbath.com/gallery/060605?page=1 Pojat ovat pirteän näköisiä (etenkin Ozzy) ja Dressed To Kill. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Sunna 09.06.2005 16:14:19 | |
---|
Villein huhu, jonka kuulin on ollu Megadeth lämpärinä. Se olis kyllä jo liian hyvä ollakseen totta! Beat on the brat with a baseball bat! Oh yeah! |
Henkka Hevimies 09.06.2005 16:45:54 | |
---|
Toi Soulfly olisi kyllä viimeinen vaihtoehto Black Sabbathin lämppäriksi. :( DÖDIÄ PERKELE! |
gogo 09.06.2005 20:15:32 | |
---|
Villein huhu, jonka kuulin on ollu Megadeth lämpärinä. Se olis kyllä jo liian hyvä ollakseen totta! Voi jukupätkä. Jos 'deth lämppää sabbathia ni oon sen jälkeen nähny kaikki livebändit missä on mitään järkee! Wuhuuuu... Kuulostaa tosin aika villiltä hu-hu-huhulta. oksettaa. |
EDIT: Kuitenkin, kuvia lämmittelykeikalta: http://www.black-sabbath.com/gallery/060605?page=1 Pojat ovat pirteän näköisiä (etenkin Ozzy) ja Dressed To Kill. Noi alkuperäisjäsenet on näyttänyt kaikki ihan samalta ainakin viimeset 10 vuotta, että sikäli hyvässä kondiksessa kun miettii millasen nuoruuden ne on viettänyt. oksettaa. |
Dropped C 09.06.2005 20:26:48 (muokattu 09.06.2005 20:27:31) | |
---|
Aika lyhkäseltä näyttää tuo setti. Pisteet kuitenkin "Into the Void":sta. "Lord of this World" vielä helsingissä päälle. Lämppärillä ei ole niin väliä, mutta mitään Soulfly:ta ei jaksaisi katsella ennen Sabbathia. Megadeth olisi hyvä. No, kunhan ei ole In Flames....... Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
Flick 09.06.2005 20:32:27 | |
---|
Perseestä vaan noi sweetleaf/electricfuneral tai sabbath, bloody sabbath/paranoid tyyliset jutut. En nyt muista mikskä noita nyt kutsutaanm mutta kuitenkin... Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
ozz3 09.06.2005 20:33:45 | |
---|
Aika lyhkäseltä näyttää tuo setti. Pisteet kuitenkin "Into the Void":sta. "Lord of this World" vielä helsingissä päälle. Lämppärillä ei ole niin väliä, mutta mitään Soulfly:ta ei jaksaisi katsella ennen Sabbathia. Megadeth olisi hyvä. No, kunhan ei ole In Flames....... No tuollaista samanlaista settiähän Sabbath on vetänyt viimeiset vuodet, ettei se mitenkään "normaalia" lyhyempi ole. Lord Of This World olisi kyllä tykki veto! Ja In Flamesissa en näe mitään pahaa, aika hauskaa vaan olisi, kun nyt ovat olleet lämmittelemässä Priestiä kolmella keikalla ja Mötleytä kahdella... When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |