Aihe: Kiss/Aerosmith-rundi Eurooppaan?
1
HaloOfFlies
28.04.2003 11:21:15

Kissin ja Aerosmithin yhteiskiertue saattaa laajeta Jenkkilästä myös Eurooppaan ja Suomen-konsertti on mahdollista!! Kolmantena bändinä tuolla kiertueella on Saliva.
Psycho-Monkey
28.04.2003 12:36:51
Jahas...tuota asiaa täytyykin seurailla...
Suurin osa ihmisistä ei tietäisi mitä musiikki on vaikka se tulisi ja purisi heitä persuuksiin. -Frank Zappa-
Hornanturska
28.04.2003 20:39:46
Prkl kun saisivat Kissin suomeen!!! Viime keikka jätti vain HYVIÄ muistoja... On se kyllä kovin Show bändi mitä tiedän....
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
Lonesome
29.04.2003 09:49:34
ja Aerosmith on julkaisemassa blues-levyä! :D

Joe Perryn (melodicrock.com, Billboard) mukaan levyä ollaan vasta alkamassa tekemään ja julkaisu olis aikaisintaan syyskuussa. 2/3 covereita ja loput omia biisejä.

Periaatteessa mielenkiintoista, vaikka Aerosmith onkin kaupallisen menestyksen ylläpitämiseksi ajautunut aika kyseenalaiseen tilaan. Toisaalta Perryn, Whitfordin ja co:n tausta on juuri brittibändien kautta kierrätetyssä bluesissa (Yardbirds, Zeppelin , Fleetwood Mac jne.).

Eli varmaan tarpeellinen terapialevy bändin itsetunnolle ja meille "alkuperäisen Aerosmithin" faneille , mutta haluaako Sony julkaista ja promotoida jotain Blues-levyä?! Hyvähän se on jos niille kelpaa, ilman jotain hip hop & leffaballaadi lisukkeita.
"I've Got The Rock'n'Rolls Again"
wellu
29.04.2003 11:24:20

Kissin ja Aerosmithin yhteiskiertue saattaa laajeta Jenkkilästä myös Eurooppaan ja Suomen-konsertti on mahdollista!! Kolmantena bändinä tuolla kiertueella on Saliva.

aika hienoa jos tuo toteutuu,olisihan tuo Kissikin hauska nähdä,Salivasta en sitten tiedäkkään yhtään mitään.
Lyrics.Wasted time between solos.
p130
29.04.2003 12:04:30

haluaako Sony julkaista ja promotoida jotain Blues-levyä?!

Eiköhän Aerosmith ole jo siinä asemassa että saa julkaista lähes mitä haluaa, kunhan aina joskus tulee MTV- kelpoista materiaalia.
Vain vaatimattomuuteni ylittää kauneuteni.
rude
22.05.2003 21:28:22

jos tuliskin suomeen ois tosi tosi jees!! 2 niin kickass-bändii että huh huh! Tuo blueslevyhän kuulostaa kivalta jutulta, on jo n.5 vuotta ollu noloo olla Aerosmith-fani kun niitten uudet girlsofsummerit ei oikeen iske...tekis vaa sitä niitten omaa juttuu eikä aattelis sitä mikä on nyt in ja mikä ei. Luulis niillä olevan varaa mut ehkä niillä ei sitten ookkaan. MÄ OON KYL IHAN MENOSESSA JOS SATTUIS TULEEN! Rollarit meen tsiikaan kesällä :P
"Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)