PoLFus 09.06.2005 16:01:59 | |
---|
Pitää onnitella nimimerkkini esikuvaa. Onnea! "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Hannu H. 09.06.2005 16:21:49 | |
---|
Onnea ja menestystä jatkossakin! Hyvä jätkä, hyvä kitara, hyvää musaa. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Artist 09.06.2005 16:26:05 | |
---|
Kovasti onnea Les Paulille. Toivottavasti on kovat synttäribileet! I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
"Log" ei oikeestaan oo edes semiakustinen, onpahan vaan nelosen piiruun laitettu Gibsonin? kaula ja Epiphonen latsilootasta sahatut pienet "siivet"..LP:n mukaan "for looks".. Jos nyt en aivan väärin muista niin Log taisi saada "siipensä" muutaman keikan ja jatkuvan yleisön kummastuksen seurauksena... Korjatkaa jos olen väärässä. Onnea vaan Lesterille jos sattuu mnettiin eksymään, pari "signaturekeppiä" täältäkin löytyy! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
trih 09.06.2005 16:41:59 | |
---|
Jos nyt en aivan väärin muista niin Log taisi saada "siipensä" muutaman keikan ja jatkuvan yleisön kummastuksen seurauksena... Korjatkaa jos olen väärässä. Onnea vaan Lesterille jos sattuu mnettiin eksymään, pari "signaturekeppiä" täältäkin löytyy! Joo. Les lisäsi ne siivut jotta yleisölle näyttäisi kitaralta. Ihmiset kuulevat silmillään ;). Vähän historya: http://www.history-of-rock.com/guitarstwo.htm Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
fox 09.06.2005 16:47:59 | |
---|
Kovasti onnea Les Paulille. Toivottavasti on kovat synttäribileet! Ei kait se kovin biletä..Maanantaille kaks keikkaakin. =) Juu,noin tuo "log" tiettävästi ne siipensä sai..Les muuten suunnitteli ratakiskoonkin laittavansa mikit ja kielet..sillähän oli sellanen alumiinikitarakin, jossa oli virikoneet "pyrstössä", innovatiivinen kaveri on hän.. Nykyään (ainakin pari vuotta sitten, jos ei oo vaihtanu) soittaa oikeesti 80-luvun Heritage Elitellä, jossa on matala-impedanssimikit. Mutta kaipa hänellä kitaroita on, tuo vaan on/oli se ykkös-keppi.. |
Artist 09.06.2005 17:23:12 | |
---|
Ei kait se kovin biletä..Maanantaille kaks keikkaakin. =) Oli sillä ainakin 75-vuotiaana kovat synttäribileet, esiintymässä oli Aerosmith mukanaan Michael Monroe. :) Oho! Vielä keikkojakin soittaa? I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Lönnrot 09.06.2005 18:38:51 | |
---|
Paljon onnea ja kiitos kaikesta. Hello Kettle, my name is Pot. |
fox 09.06.2005 19:50:41 | |
---|
Oho! Vielä keikkojakin soittaa? Näkyy olevan Iridium Jazz Club, New York, Monday 13th, 2 appearances.. =) Ja sitte on sunnuntaina 19.päivä iso konsertti.. Aika hyvin 90-vuotiaalta..
|
secondarymind 09.06.2005 20:01:20 (muokattu 09.06.2005 20:05:43) | |
---|
Näkyy olevan Iridium Jazz Club, New York, Monday 13th, 2 appearances.. =) Ja sitte on sunnuntaina 19.päivä iso konsertti.. Aika hyvin 90-vuotiaalta.. Niin ja siis Lesterihän soittaa joka maanantai-ilta kaks settiä tuolla Iridumissa. Täytyyhän nyt vanhalla miehellä jotain tekemistä olla ainakin yhtenä päivänä viikossa.:) Onneksi olkoon Les. EDIT: Ja perhana kun olis tän Lesin keikkailun tiennyt Nykissä ollessani niin olisin kyllä ehdottomasti mennyt katsomaan. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
fox 09.06.2005 20:33:07 | |
---|
EDIT: Ja perhana kun olis tän Lesin keikkailun tiennyt Nykissä ollessani niin olisin kyllä ehdottomasti mennyt katsomaan. Kuulemma on ihan asia-settiä, sellasta kitara-dsäässiä..
|
G-mies 09.06.2005 20:36:39 | |
---|
Onnea vaan Lesterille! Toivottavasti edessä on vielä runsaasti soittovuosia vaikka ilmeisesti terveysongelmat vähän haittaavat: Arthritis is one battle Paul knows he can't win. "It gets worse and worse," he says, holding up his left hand and noting the things he can no longer do with it. "I can't make a chord. And I can't play a chromatic run." Then he smiles broadly. "But I'll find a way to slide one or hammer one. If Eddie Van Halen can do it, I can do it." http://www.rollingstone.com/news/st … 118338228171&has-player=unknown"Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now." |