Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Rasmus
1 2 3
Nimismies
27.04.2003 09:57:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piru vie, yleensä en ole pitänyt bändistä ollenkaan mutta olin perjantaina bilettämässä ja huomasin kuinka mainiota partymusiikkia Rasmus on. Etenkin Ghostbusters on aivan ehdoton veto, samoin Playboys. Mitäs olette mieltä?
 
"Löyhkä on osa tämän päivän yhteiskuntaa. Löyhkä tulee kainaloista." - K.Herttua
Timesby
27.04.2003 10:37:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

partymusasta en tiiä, mut in the shadows yllätti todella hyvin ja ghostbusters on toinen niitten hyvä biisi. muista en nii välitä.
 
- I'm NOT MY OWN -
AoA
27.04.2003 11:54:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piru vie, yleensä en ole pitänyt bändistä ollenkaan mutta olin perjantaina bilettämässä ja huomasin kuinka mainiota partymusiikkia Rasmus on. Etenkin Ghostbusters on aivan ehdoton veto, samoin Playboys. Mitäs olette mieltä?
 
joo nuo on niitä Rasmus-ajan loisto biisejä.
Bändin nykytilanteesta/musasta ei jää paljoa sanottavaa.
 
Full Volume or Double Volume
Fortune
27.04.2003 11:55:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä pidän näistä uusista, tuo pomppugenre ei ole oikein koskaan iskenyt suuremmin, vaikka groove oli kieltämättä ihan kohdallaan.
 
Liquid on kyllä oma suosikkini.
vaiktutus
27.04.2003 11:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan heidän julkaisuistaan vain peepin(oikeasti se on kyllä lainassa melkein-kaverilta, joka on unohtanut sen), joka on kyllä ihan mukavaa musiikkia. Kun Into ilmestyi, tykkäilin siitäkin, mutta enää ei kyllä tee hirveästi mieli kuunnella. In the shadows on todella ärsyttävä biisi, koska se olisi ihan hyvä, mutta se oo-o-oo on aivan kamalaa. Kerran (vaiko kaksi?) olen ollut Rasmuksen keikalla ja ne biisit kyllä toimivat erinomaisesti.
 
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
Marlowe
27.04.2003 12:34:07 (muokattu 27.04.2003 12:34:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Rasmuksella on muutamia tarttuvia biisejä, mutta en ostaisi kuitenkaan yhtyeen levyä.
 
Olen viime aikoina huomannut hyräileväni töissä kahta biisiä, joista toinen on the Rasmuksen "In the Shadows" ja toinen Kwanin "Shine". Nyt vielä kun samaan listaan liittäisi vielä yhden Killerin biisin...
 
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
kid ego
27.04.2003 22:10:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

playboys ja hellofatester olivat tajuttoman kovia levyjä, joita tuli kuunneltua vähän pienempänä. pitääkin tässä lesottaa: mun täti muuten soitti viulut liquidiin. no joo, peep oli vähän hätäinen ja into-levy oli tekemällä tehty ja ruotsalaisuus kuului läpi. uudelta dead lettersiltä en ole vielä päässyt kuulemaan in the shadowsin lisäksi muita biisejä.
 
get the funk out!
ExE
27.04.2003 22:12:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestäni Rasmuksen paras biisi on tuo Liquid.
 
Muuten en ole juuri bändiä kuunnellut, mitä nyt pikkusisko huudattaa sitä joka tuutista joka paikassa. In the Shadows on mielestäni kuultu jo monta monta monta kertaa ennenkin. THE Rasmus on kai Suomen englannin kielinen NYKY-Apulanta.
 
Hullu paljon työtä tekee, viisas soittaa bassoa.
waldemarx
28.04.2003 08:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HYYIIIIII!!!! Kahta ekaa levyä tuli joskus kesselinä kuunneltua, mut uudest tuotannost en kyl diggaa yhtään.
 
time has come
allapollo
28.04.2003 11:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistobändi. Varsinkin livenä toimii helvetin hyvin.
Näin just keikan viikko pari sitten ja täytyy sanoa että vanha mieskin vertyi pomppimaan kun F-f-f-falling tai In the shadows pasahti soimaan.
Toimii mulle!
 
Screw you guys, I´m going home!
Fortune
28.04.2003 12:11:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta live-hommasta: en ole paikan päällä katsastanut, mutta katsoin sen Raumanmeren keikan TV:sta ja jos kaikki keikat ovat yhtä epätarkkaa soittoa (paitsi rytmiryhmältä, se oli loistava) ja kitarasoundit samanlaista Linekuus-puuroa (toimii levyllä, mutta ei keikalla IMHO), niin en jaksaisi katsoa.
 
Toki energia ja groove korvaa tuommoisia asioita, mutta kyllä minua häiritsi se Rantasalmen luovinta ja hehtaariflanger aika paljon, lieneekö ollut sitten ihan vain yksittäinen huono keikka?
Blue Moon
28.04.2003 12:19:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ole juurikaan yhtyeen tuotantoon perehtynyt mutta kuulostaa ihan kelvolliselta "ameriikan rokilta". Ei paha.
 
- It's been a long time coming -
MrQ
28.04.2003 12:19:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etovaa roskaa.
 
Maisteri
28.04.2003 13:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peep on kokonaisuutena sairaan kova levy. Playboys myös todella jees. Uusi kama huomattavasti tylsempää. Ei läheskään niin persoonallista, kuin vanha.
AoA
28.04.2003 16:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peep on kokonaisuutena sairaan kova levy. Playboys myös todella jees. Uusi kama huomattavasti tylsempää. Ei läheskään niin persoonallista, kuin vanha.
 
se tapahtui taaskin. monesti joku muu sanoo sen mitä oisin itse halunnu sanoa mutta enpä ole osannut pukea sitä sanoiksi. no hyvä näinkin.
 
Full Volume or Double Volume
JeeVes
28.04.2003 22:26:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peep on kokonaisuutena sairaan kova levy. Playboys myös todella jees. Uusi kama huomattavasti tylsempää. Ei läheskään niin persoonallista, kuin vanha.
 
Joo tohon voisin myös itse yhtyä. Peep ja Playboys rulaa...niissä oli viellä sitä nuoruuden energiaa. Etenkin omaperäisyys ja se, että pojat ei ollu mitään todella isoja staroja silloin vaikuttaa näihin levyihin...
 
Kapula kädessä aina kello 12.00
Jäärä
29.04.2003 11:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän sen basistin soitosta ihan älyttömästi. Levyjä en omista, mutta ne uudemmat "hittibiisit" toimii oikein hyvin.
 
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
kid ego
29.04.2003 11:53:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän sen basistin soitosta ihan älyttömästi. Levyjä en omista, mutta ne uudemmat "hittibiisit" toimii oikein hyvin.
 
Eero oli ennen släppikone.
 
get the funk out!
Maisteri
29.04.2003 12:22:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pidän sen basistin soitosta ihan älyttömästi.
 
Minäkin pidän. Alkuaikoina, ja etenki Peepillä erityisen monipuolista, taitavaa ja maukasta soitantaa. Erityisesti se släppäily. Ja jätkä oli sillon jotain 16 tai 17-vuotias! Suomen Flea.;)
 
Harmi, ettei nykyrasmuksessa oo enää niin hyvin tilaa Eeron luovalle bassokikkailulle. Toki se soittaa nykyäänkin mainiosti, mutta huomattavasti yksinkertaisemmin ku alussa, koska musiikkinsa on niin suoraviivaista nykyään.
Jäärä
29.04.2003 13:28:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Eero oli ennen släppikone.

 
Hyvä että ei ole enää.
 
:o) Mä pidän ennemminkin sellaisesta perusbassottelusta enemmän.
 
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «