Näin on. Helppo tiluhevipohja vaan note kehiin niin me januksen kans näytetään noille nuorille et raviolit lähtee:) heh Joo mutta mä osaan soittaa nopeesti vaan hitaisiin pohjiin. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Mikael 09.06.2005 12:46:41 | |
---|
Joo mutta mä osaan soittaa nopeesti vaan hitaisiin pohjiin. Mä taas osaan soittaa hitaasti nopeisiin pohjiin. Pitäiskö yhdistää voimat? "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
gaad 09.06.2005 13:55:19 | |
---|
LLL |
Adawolf 09.06.2005 15:11:36 | |
---|
Mä ehdotan: Kaikki soittaa saman piisin samalla (grand piano) soundilla Muuten kyllä, mutta en kehtaa tällä miun äksvitosen pianosaundilla vetää mitään :P |
Warmen 09.06.2005 16:07:19 | |
---|
Joo taustaa vaan kehiin...Tehkää joku yksinkertainen kikka3 kerro lisää. |
musamies 09.06.2005 22:22:57 | |
---|
Mä en juuri koskaan ole huomannut, että nopeasti soittaminen olisi sinänsä erityisen haastavaa. Vaikeampi on yhdistää, että tulee julmetun nopeassa tahdissa paljon erilaisia ääniä ja tämä tapahtuisi hyvänkuuloisesti. Kaivoin naftaliinista esiin iki-ihanan Clavinetin, pistin sen vireeseen ja putsaan vielä vähän kontakteja - saatan intoutua sillä vetelemään keikoilla jotain aiempaa enempi tarkkuutta tai ehkä nopeuttakin vaativia juttuja. Ei ainakaan latencyt muodostu ongelmaksi... |
BaariMikko 09.06.2005 22:31:23 | |
---|
Mä en juuri koskaan ole huomannut, että nopeasti soittaminen olisi sinänsä erityisen haastavaa. Vaikeampi on yhdistää, että tulee julmetun nopeassa tahdissa paljon erilaisia ääniä ja tämä tapahtuisi hyvänkuuloisesti. Kaivoin naftaliinista esiin iki-ihanan Clavinetin, pistin sen vireeseen ja putsaan vielä vähän kontakteja - saatan intoutua sillä vetelemään keikoilla jotain aiempaa enempi tarkkuutta tai ehkä nopeuttakin vaativia juttuja. Ei ainakaan latencyt muodostu ongelmaksi... Noin sitä vaan puolhuolimattomasti kaivetaan klassikkosoitin pölyjen seasta esiin... Mut, eipä ole mikään tilukone toi kyllä. Sitä vastoin tiukka komppisoitin! "Jos 8-biitissä on groove hakusessa, niin ei siinä kiipparisti voi käsittääkseni ihmeitä tehdä. Voi tietysti ostaa rumpalille ja basistille drinkin, mutta se saattaa vain pahentaa tilannetta"
-U. Honey |
musamies 09.06.2005 22:44:35 | |
---|
Noin sitä vaan puolhuolimattomasti kaivetaan klassikkosoitin pölyjen seasta esiin... Näin on ;-) En ole vielä mielestäni saanut tässä tietokonepohjaisessa "syntikassani" latencyä ihan niin pieneksi kuin haluaisin. Tällä hetkellä näyttäs olevan emolevyn omilla äänipiireillä ilman mitään musakäyttöön tarkoitettua äänikorttia vähän neljän millisekunnin pintaan. Huomaa varsinkin pianosaundilla soittaessa sellaista epätarkkuutta omassa soitossa, jota ei esimerkiksi Clavinettia tai akustista pianoa käyttäen huomaa. |
Mikael 09.06.2005 22:46:06 (muokattu 09.06.2005 22:46:17) | |
---|
Mä en juuri koskaan ole huomannut, että nopeasti soittaminen olisi sinänsä erityisen haastavaa. Vaikeampi on yhdistää, että tulee julmetun nopeassa tahdissa paljon erilaisia ääniä ja tämä tapahtuisi hyvänkuuloisesti. Sä oot niin väärässä. Käy vai kysyy runpupalstalta. Nopeus rulez ok. "Vire on vain suositus, ei pakko" -Juzzu- |
musamies 09.06.2005 22:53:00 (muokattu 09.06.2005 22:55:10) | |
---|
Sä oot niin väärässä. Käy vai kysyy runpupalstalta. Nopeus rulez ok. Mul oli ekassa Hammondissani, joka oli muistaakseni 1960 luvun lopulla tehty ehkä ensimmäisiä? transistori Hammondeja, pari sellaista namiskuukkeli kuin "Reiterate". Se oli vieläpä säädettävä. Sillä sai äänen pätkimään haluttua vauhtia, eikä käsi väsynyt.... |
Adawolf 10.06.2005 17:22:23 | |
---|
No mitäs, kuka sen taustan muuten tekeekään? Luulisin, että sen tarvi olla kuin jotain minuutin mittainen? |
Fuzzy Boner 10.06.2005 17:47:29 | |
---|
No mitäs, kuka sen taustan muuten tekeekään? Luulisin, että sen tarvi olla kuin jotain minuutin mittainen? baronin kaltainen maratoonari ei minuutissa saa edes ekaa säveltä soimaan;)' Mä voin tehä miditaustan jos kelpaa. saaks olla sointuja? Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
musamies 10.06.2005 21:10:49 | |
---|
Mä voin tehä miditaustan jos kelpaa. saaks olla sointuja? Voisko olla mieluummin MP3 tausta? Olis helpompi keksiä jotain ideaa jos on muutama kiinnostava sointu ja taustan tekijähän voisi mainita mitä soinnut on. Osallistuin jo pariin skabaan, en oo ihan varma osallistumisestani nopeusskabaan ku se ei ole oikein mun juttu, mutta en kuitenkaan täysin poissulje sitäkään vaihtoehtoa. |
Fuzzy Boner 10.06.2005 22:16:09 | |
---|
Voisko olla mieluummin MP3 tausta? Olis helpompi keksiä jotain ideaa jos on muutama kiinnostava sointu ja taustan tekijähän voisi mainita mitä soinnut on. Osallistuin jo pariin skabaan, en oo ihan varma osallistumisestani nopeusskabaan ku se ei ole oikein mun juttu, mutta en kuitenkaan täysin poissulje sitäkään vaihtoehtoa. mukaan vaan. tietysti mp3-muodossa mutta siis midillä tehty nuo siis. Teen selkeän. Trust me Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
Fuzzy Boner 10.06.2005 23:14:19 | |
---|
Täytyy kyl ainaki yks modulaatio ympätä mukaan.' 'hitto; olis kiva soittaa jonku muun taustaan ku omaan. Oma on niin arvattava:) Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |
baron 10.06.2005 23:37:12 (muokattu 10.06.2005 23:38:20) | |
---|
Jos on nopeusskaba, niin ei sointuja sotketa, pelkkää Hanonia. Mut minuutti ei riitä, se on vasta lämmittelyä. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
musamies 11.06.2005 00:04:33 | |
---|
Toi Hanon on jälleen kerran mulle täysin vieras bändi ;-) |
baron 11.06.2005 08:50:00 | |
---|
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
R.Syke 11.06.2005 09:06:09 (muokattu 11.06.2005 09:07:02) | |
---|
|
Fuzzy Boner 11.06.2005 09:11:28 | |
---|
Onks tänään la vai su? Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta |