Aihe: Erotutko muusta bändistä?
1 2 3 4 5
pardy
08.06.2005 18:47:03

ööö se onkelma oli siis yhes pändissä johon en päässy, ku oli nii prkleen kiire ettei neuvonu mitä pitää soittaa.. tää soittaa ihan normaalilla voluumilla. =) enkä tiiä ku onkelma näyttää olevan se aina joka pändissä että 1 ei soiteta sellasii piisei mitä osaisin, enkä viitti ehrottaa mitään ku sitte joku kilahtaa tjn. ja b. täältäkään ei tuu kovin paljoo sellasta tai siis pändei jotka soittais sellasta musaa josta tykkäis tai ois aika lähellä eli ei missään kajaanissa tai Imatralla ym. ku ei oo haluu eikä rahaa mennä nii pitkälle. =) kattoo ny ku kerta ilmottelee seur. reeneistä mut en tiiä.. mut se on totta et aina voi sanoo saianoora ja ettis toisen pändin =))

Ja ongelma on muissa kun ne ei soita sitä mitä tykkäät ja sinä et voi soittaa niiden biisejä kun et osaa niitä? Haha, hyvä vitsi.
Lapari
08.06.2005 21:28:45

Kokeilkaa olla jossain biisissä vähän aikaa soittamatta,niin johan alkaa katseet kääntyä basistiin.Basso on siitä mielenkiintoinen soitin,että sitä ei huomaa kun se kuuluu,mutta jos jostain syystä sitä ei kuulu,niin sen puuttuminen kyllä huomataan.
ozzyfani
08.06.2005 22:39:56
Kokeilkaa olla jossain biisissä vähän aikaa soittamatta,niin johan alkaa katseet kääntyä basistiin.Basso on siitä mielenkiintoinen soitin,että sitä ei huomaa kun se kuuluu,mutta jos jostain syystä sitä ei kuulu,niin sen puuttuminen kyllä huomataan.

niimpä.. tuliki miäleen et onks iha typerä idea jos laittais ilmotuksen et ettii hyvää rumpalii nii sitte vois tehä kovereita ilman skepan häröilyä? hölmöä? vai kokeilun idea?
Wil-J
08.06.2005 22:55:54
niimpä.. tuliki miäleen et onks iha typerä idea jos laittais ilmotuksen et ettii hyvää rumpalii nii sitte vois tehä kovereita ilman skepan häröilyä? hölmöä? vai kokeilun idea?

Oot kyllä mahtiheppu!!!
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
ozzyfani
08.06.2005 23:14:26
Oot kyllä mahtiheppu!!!

mä tiiän!! =) mut mitenkäs ton kyssärin laita?
Royal Banzai
08.06.2005 23:28:26
mä tiiän!! =) mut mitenkäs ton kyssärin laita?

Joo ei mitään järkee. Eihän sitä kysymällä soittokavereita saa.

Miettisit nyt ite.
Does your mama like to reggae?
J.Hollström
09.06.2005 00:00:59
tuliki miäleen et onks iha typerä idea jos laittais ilmotuksen et ettii hyvää rumpalii nii sitte vois tehä kovereita ilman skepan häröilyä? hölmöä? vai kokeilun idea?

Joo, sit ainaki bas... eiku passo erottus kun vetäis kover piisejä. Eli ollaan topicin ytimessä nyt. On kokeilun idea. On.

(pst: mikä on kokeilun idea?)
ozzyfani
09.06.2005 11:11:17
Joo, sit ainaki bas... eiku passo erottus kun vetäis kover piisejä. Eli ollaan topicin ytimessä nyt. On kokeilun idea. On.

(pst: mikä on kokeilun idea?)

:D sähän oot ihme tyyppi eka oot mukana ja sitte kysyt "hä?" :D siis idea ois vähä samalainen ku Death From Above 1979 mutta ero siinä että 1 kovereita ja B. skepa ois mukana =) hää? ei ois paha :P asiasta toisee mikäli ei mee ny pahasti ohi aiheesta mutta Huttusella oon nähny sellasen yhdistelmän missä oli passo ja skepa samassa. mutta se ei ollu myytävänä =/ joten tiätäiskö täällä kukaa missä sellane ois? Fatzerissa tuskin.. ja Thomanilla ny viälä vähemmän.. mutta sitte taas tullaa tähä että ei ois sooloja koska en osaa ku yhen soolon ja se on smels laik tiin spirit =) helpoin soolo ikuna. mut entäs sitte sellane jos ois skepa ja rummut? ehkä omituinen yhristelmä mutta siinä taas on se onkelma että en osaa soitta tarpeeks hyvin =(( no passo käy.. ;)
balzary
09.06.2005 11:18:27

ozzymän, elä ota vittuiluna, mutta luetko vaikka läpi noi tekstisi ennenkun niitä lähetät. ei niissä välillä pysy ollenkaan mukana.
Bob - not war!
Wil-J
09.06.2005 11:26:46
ozzymän, elä ota vittuiluna, mutta luetko vaikka läpi noi tekstisi ennenkun niitä lähetät. ei niissä välillä pysy ollenkaan mukana.

Heh, ei se ole tarkoituskaan!
ozzyfani
09.06.2005 14:35:37

miten nii ei pysy mukana?! mä luulen että tajuutte kirjotukset ilman et tarvis mun niitä lukee :D
pardy
09.06.2005 16:31:56

miten nii ei pysy mukana?! mä luulen että tajuutte kirjotukset ilman et tarvis mun niitä lukee :D

niimmutt sis kue et vaan tajuu et noita on ikävä lukea.....=// ku niis ei o mitään sellasta rakennetta niiku selkeetä ja sit asiat vaan tulee sillee tiiätkö muuten paljon kello on.,=(( kuule aloita virke isolla alkukirjaimella sitten erota päälause ja sivulause(et) pilkulla ja laita selkeä piset loppuun niin kyllä niistä sitten selvää saa saitko sinä selvää tästä tekstistä muuten kun simuloin sinun kirjoitustasi parhaan kykyni mukaan niin ja paljonkoha toi uus pedaali maksaa toi yks mikä tuli just.?=/(
ozzyfani
09.06.2005 16:39:34
niimmutt sis kue et vaan tajuu et noita on ikävä lukea.....=// ku niis ei o mitään sellasta rakennetta niiku selkeetä ja sit asiat vaan tulee sillee tiiätkö muuten paljon kello on.,=(( kuule aloita virke isolla alkukirjaimella sitten erota päälause ja sivulause(et) pilkulla ja laita selkeä piset loppuun niin kyllä niistä sitten selvää saa saitko sinä selvää tästä tekstistä muuten kun simuloin sinun kirjoitustasi parhaan kykyni mukaan niin ja paljonkoha toi uus pedaali maksaa toi yks mikä tuli just.?=/(

ai sii!! =) elikkäs tuata KIRJOTUSPUALTA pitäis kattella? is tät juu miin? :D (hyvä enklannin taito)
pardy
09.06.2005 16:42:55 (muokattu 09.06.2005 16:43:08)

ai sii!! =) elikkäs tuata KIRJOTUSPUALTA pitäis kattella? is tät juu miin? :D (hyvä enklannin taito)

No vähän niinkuin niin. Siitä saa sen pointin paljon selkeämmin esille kun kirjoittaa niinkuin suomea kirjoitetaan ja jakaa eri asiat eri kappaleisiin. Esimerkki:

Niin ja muuten, törmäsin tuossa yks päivä tämmöiseen yhteen pedaaliin joka...
ozzyfani
09.06.2005 17:15:08
No vähän niinkuin niin. Siitä saa sen pointin paljon selkeämmin esille kun kirjoittaa niinkuin suomea kirjoitetaan ja jakaa eri asiat eri kappaleisiin. Esimerkki:

Niin ja muuten, törmäsin tuossa yks päivä tämmöiseen yhteen pedaaliin joka...

ööö,
Volle
09.06.2005 19:56:50
ööö,

Laita johonkin väliin pilkkuja ja pisteitä ja käytä lauseen alussa isoa kirjainta, niin sanomasi välittyy paljon paremmin.
Nam.
ozzyfani
09.06.2005 20:30:35
Laita johonkin väliin pilkkuja ja pisteitä ja käytä lauseen alussa isoa kirjainta, niin sanomasi välittyy paljon paremmin.

vai nii... =/ jos jaksaa..
Wil-J
09.06.2005 20:40:10
vai nii... =/ jos jaksaa..

Ja tän mystisen merkin: =/ käyttöä voisi hiukan rajoittaa. =/
ozzyfani
09.06.2005 21:47:42
Ja tän mystisen merkin: =/ käyttöä voisi hiukan rajoittaa. =/

onks pakko? sitte käytetää =(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)