tsaaho 08.06.2005 17:07:02 | |
---|
levy kuulostaa koko ajan paremmalta, ei ihan heti päässy sisään mikä tietysti on usein hyvän levyn merkki! Vähän ajoittain sanoitukset mättää mutta musiikillisesti hienoa kamaa. Levyn muuten sai jo maanantaina eräästä pienestä kaupasta helsingissä :) kovasti berliinin keikkaa odotellen... |
GhostOfTheSun 08.06.2005 20:10:04 | |
---|
Kerran kuunneltu läpi, ekana iski What If. Miinusta omasta mielestäni tyylittömistä kansista... "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Ihan mieletön levy! Muutama hyvä biisi, ja n. kymmenen käsittämättömän hyvää biisiä. :) "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. kalamies#34 >-)))> |
Tmp 09.06.2005 09:35:23 | |
---|
Tämä siis yhden kuutelukerran jälkeen: Tämä mahtava syntikoilla höystetty soundi nyt ei oikein muhun iskenyt. Tuntuu kuin eri instrumentit hukkuvat. Parhaimmaksi ekan kuuntelukerran perusteella nousi siten "Swallowed in the sea", siellä kun eri isntrumentit erottaa. Monta hyvää biisiä bongasin, mutta olisin kyllä mielummin kuunnellut ne "perinteisillä" Coldplay-soundeilla. Jäin komppikitaraa kaipaamaan. Tiedän kuitenkin että tämä levy tulee nopeasti aukeamaan(olen aina skeptinen uusille levyille). "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
sientenystävä. 09.06.2005 12:21:10 | |
---|
Square One Swallowed In The Sea Hardest Part What If Fix You Til Kingdom Comes Mun lempparikappaleet ehdottomasti. Ekan kerran kuuntelin levyn ja mietin vaan, että joo ihan kiva. Tokalla kerralla mietin, että muutama ihan hyvä melodia. Kolmannella kerralla erottui muutamia hyviä kappaleita ja neljännellä kerralla olin myyty. Paluuta ei ole, mutta eipä se haittaa. Selvä pyy, dude man! |
Heavy Metal Machine 09.06.2005 19:07:38 | |
---|
Mun lempparikappaleet ehdottomasti. Ekan kerran kuuntelin levyn ja mietin vaan, että joo ihan kiva. Tokalla kerralla mietin, että muutama ihan hyvä melodia. Kolmannella kerralla erottui muutamia hyviä kappaleita ja neljännellä kerralla olin myyty. Paluuta ei ole, mutta eipä se haittaa. Mulla oli ihan sama homma tämän levyn kanssa. Tämä levy kannattaa ehdottomasti kuunnella pari-kolme kertaa läpi ennen kuin antaa tuomionsa... Huikeeta settiä! halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
JanneeBDB 09.06.2005 19:29:55 | |
---|
Kuulostaa varsin näpsäkältä.. suosikkeja on jo aika monta, mutta mielestäni levyn MELKEIN tylsin biisi on sinkkubiisi eli speed of sound. Jokatapauksessa. Hyvä levy. "jos kaikki tuntevat minut kokonaan, niin tulen muuttumaan" |
Heavy Metal Machine 09.06.2005 19:40:22 | |
---|
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
carnation 09.06.2005 20:51:09 | |
---|
White Shadows -kappaleen kertosäe on kyllä niin mahtava että... siis aivan paras! "Etsin itseäni, mmm." |
Kre-per 09.06.2005 22:30:51 | |
---|
Hoho! Kävi meikäläiselle aivan samalla lailla kun parille muulle hepulle täällä. Eli menin freerecordshoppiin ja kuulin fix youn ja talkin ja aloin itkemään:D oli yksinkertaisesti PAKKO saada se levy. Ja näin minusta tuli Coldpay-uskovainen. Kotona sitten kuuntelin ja olin ensin vähän pettynyt, sitten oli fiilis ihan ok, sitten ajattelin että tässähän on ihan hyviä biisejä, hyvä ostos. Nyt hypin seinillä, on meinaan sen verran kova lätty! |
aleksi 10.06.2005 04:45:25 | |
---|
Kerran olen vasta ehtinyt kuunnella, joten en kommentoi. Eka biisi iski heti ensimmäisellä kuuntelulla. "open hands to the wind" |
bigbadwolf 10.06.2005 16:01:13 | |
---|
Coldplay live YleX klo 18-20 Voisiko joku nauhoittaa tuon keikan ja pistaa CDlle koska taalta Floridasta on paha lahtea kuuntelemaan tuota keikkaa. Olisin erittain kiitollinen jos joku voisi tuon live keikan nauhoittaa... laittakaa mailia: big_badwolf1@hotmail.com minulla on vaikka mita tarjota... |
Antroid 10.06.2005 17:55:04 | |
---|
Tänäänpä sain levyn kouraani. Kerran vasta olen sen kuunnellut läpi, mutta se toimii, se vaan toimii. Coldplay ei pettänyt, vieläkään! |
Flow 10.06.2005 18:04:01 | |
---|
Oma levy on vielä postissa mut kaverilta nappasin lainaan ton mp3 viritelmän. Mahtava levy on kyllä, ehkäpä jopa Coldplayn paras. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
N_Bates 10.06.2005 18:28:44 | |
---|
...ehkäpä jopa Coldplayn paras. En tiedä parhaudesta, mutta ainakin yhtenäisin. Musiikki kantaa hyvin alusta loppuun, kun taas esimerkiksi parachutes mielestäni lässähtää melkoisesti kuudennen biisin jälkeen. Mutta tosiaan vaikea määrittää mitään parhausjärjestystä kun toinen on tuore ja toinen taas jo vuosia soittimessa pyörinyt. Soundimaailmaltaan pidän kyllä parachutesista enemmän. Se on jotenkin luomumpi. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
N_Bates 10.06.2005 18:30:43 | |
---|
Yritän nauhottaa ton liven radiosta. Katotaan tuleeko mitään.. On vähän purkkaviritykset kun ei oo mitään radiokorttia tms koneessa. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
N_Bates 10.06.2005 20:29:19 (muokattu 10.06.2005 20:30:12) | |
---|
Jes, tallessa on. Ei ihan hifi mutta ihan kuunneltava. niin ja keikka oli oikein mukava. Olivat just sopivasti uudistaneet myös noita vanhoja biisejä. Trouble tais jäädä kuulematta :( Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
Rattata 11.06.2005 15:00:57 | |
---|
Nyt on pari päivää tullu pyöritettyä tätä levyä ja HUHHUH että on aivan mahtava! Enkä liiottele sitten yhtään. Paljon tältä odotin ja pelkäsin että joudun vähän pettymään, mutta ei tarvinnut onneksi. Täällä on puhuttu Fix You:n hienoudesta eikä turhaan. Kylmät väreet vilisi selkää pitkin kun kuulin tuon ekaa kertaa. Huh mikä tunnelma ja niin kaunista... Tämän vuoden ehdottomasti top3 levyjä. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
kingdom 11.06.2005 17:56:59 | |
---|
Pari kertaa levy on nyt tullut kuunneltua läpi. Mahtavia kappaleita muutama, loput vähintään hyviä. Square One, Fix You ja X & Y on ihan klassikoita jo ekalla kuuntelulla. Vähän on vielä kokonaisuus hämärän peitossa, mutta eiköhän se lisäkuunteluilla selkene. Itsekin odotin paljon ja en todellakaan pettynyt. Good job boys. |
Cathi777 11.06.2005 18:37:13 | |
---|
No tässä parin kuuntelu kerran jälkeen tuntuu siltä, että kyllä se paras Coldplay levy tässä jälleen on. Joka levyllä mennään parempaan suuntaan ja jälleen onnistuttiin ylittämään edellinen levy. Tässä levyssä pidän kylä eniten siitä, että ei ole liian samanlaisia biisejä, että ei ala puuduttamaan vaan jaksaa kuunnella erittäin hyvin ja mielenkiinto pysyy yllä. Ei varmaan moni uskonut, että tällaisessa onnistutaan edellisen mahtimenestyksen jälkeen. Mut vielä ei kuitenkaan yksittäisistä kappaleista löytynyt Politikin voittajaa. ;) Only pop music can break my heart... |