Krapulahan lähtee sillä millä se on tullutkin. Eli eikun lisää kitaroita taloon! Bella Italia #5 |
Mursuviiksi 08.06.2005 16:55:58 | |
---|
Krapulahan lähtee sillä millä se on tullutkin. Eli eikun lisää kitaroita taloon! Tasoittavalle paikalliseen musiikkitarvikeliikkeeseen...hui! "I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.) |
Johnny99 11.06.2005 00:21:09 | |
---|
Mulla ei vissiinkään tuo sisäinen kello toimi. Tai sitten se on vain vähän jäljessä. Nimittäin eilen ostin kitaran ja nyt on kuumetta. Tiedä sitten onko kitarakuumetta. Mutta kai se krapulakin sieltä vielä tulee tai sitten ei. |
trih 11.06.2005 07:40:10 | |
---|
Tasoittavalle paikalliseen musiikkitarvikeliikkeeseen...hui! Ja vielä toiset. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
seventh son 11.06.2005 12:08:16 | |
---|
ainahan se menee että kun on vähintään 3 numeroinen luku sijoitettu mihin tahansa on eka viikko aivan upeaa ja kauhean tyytyväinen ostokseensa. tokalla viikolla alkaa vaivaamaan että olikohan sen arvosta? Ja ajattelee mitä muuta samalla rahalla olisi saanut. Sitten tulee yleensä sellanen fiilis että ihan hyvä että ostin. ei harmita... näin mulla siis.... |
Niskamies 11.06.2005 12:12:05 | |
---|
ainahan se menee että kun on vähintään 3 numeroinen luku sijoitettu mihin tahansa on eka viikko aivan upeaa ja kauhean tyytyväinen ostokseensa. tokalla viikolla alkaa vaivaamaan että olikohan sen arvosta? Ja ajattelee mitä muuta samalla rahalla olisi saanut. Sitten tulee yleensä sellanen fiilis että ihan hyvä että ostin. ei harmita... näin mulla siis.... Odotappa vaan kun pääse nelinumeroisiin lukuihin. Virallisesti semi-pro! |