eli kuulinpa että tuota roland jx3p_tä ei saa miditettyä vakiona jos siinä on PG200 paikalla? mutta samalla kuulin myös että sen sais jotenkin modattua toimimaan.. eli pitääkö paikkansa vai toimiiko se midin kanssa jos siinä on tuo PG200 kans paikalla?? |
polyfonken 09.06.2005 15:00:36 (muokattu 09.06.2005 15:03:32) | |
---|
pitää paikkansa, se on joko midi tai programmeri. ja joku yritti saada ne toimimaan yhdessä mutta ainakaan silloin kun katsoin (5 v sitten) ei säätö ollut tuottanut mitään suurta tulosta. plus että se programmeri ei muistaakseni soveltuisi suureen osaan musiikista jossa ihmiset tykkää kääntää nuppeja edestakaisin koko ajan (lue: ransu ja teknon muut lapset) kun niissä säädöissä tulee aika paljon porrastusta. paljon mukavampi sillä silti on ohjelmoida kuin tavallisesti ja mä oon kuullut että jotkut tyypit oikeasti soittaakin niiden syntikoita jolloin toi midin puute ei haittaisi. on olemassa paljon parempia syntikoita nupinvääntelyyn mutta ei parempaa tapaa ohjelmoida jx3p:tä. t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey) |
drowned79 09.06.2005 17:11:43 | |
---|
jepa. ihan tuollaista halppis n.300e synaa olen hakenu ja tuo jx3p+pg voisi olla vaihtoehto.. tietenkin on mielessä käyny junokin mutta saa nähän mitä saan tuohon hintaan hommattua. ei kovin montaa vaihtoehtoa.. miten alphajuno+pg?? kokemuksia? vai juno106? basso synaksi ajattelin sh101. |
drowned79 09.06.2005 17:20:46 | |
---|
joo ja tietenkin "erikoisiin" ääniin tx81z/dx11/dx7II. joku analogi rumpukone ja läjä freeware VST softia. |
polyfonken 09.06.2005 18:20:29 | |
---|
juno 106 on loistava perus(puoli)analogi. hyvä puoli on siinäkin että se basso ei paljoa häpeä 101selle. alphajunot on maailman tylsimpiä laitteita joita ostetaan lähinnä siksi että nimessä on juno ja että hoover-soundin fanit ei osaa ohjelmoida syntikoita tarpeeksi tajutakseen että melkein mistä vaan kuraisesta digisynasta saa samanlaisen. :P niinjoo ja kaikki tää on kovin IMHO. t. (http://www.polyfonken.com/ghostmonkey) |