Aihe: Oletko visionääri?
1 2
Krice
08.06.2005 01:07:12

Visioita on, mutta ei kykyä toteuttaa niitä.
Cut out
08.06.2005 01:33:59
Olen miljonääri.
MegaMan Club #003 - Cut Man
wrshredder
08.06.2005 10:40:21
HGohoo!1
On kyllä visioita ja paljon! Tulevista sävellyksistä on jo suunnitelmia pöydällä ja tulevasta maailmanvalloituksesta..
Ja se Carnegie Hallissa mun pitämä kitarakonsertti TULEE toteutumaan, peijjoona vieköön, pidän siitä huolen!! saatte nähdä!
pastilli?
"I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz
Torchi
08.06.2005 14:13:26
En. Tuntuu vaikealta olla visionääri, koska näen asiat niin monesta eri vinkkelistä. Joku toinen tyyli toimii erään asian kanssa paremmin kuin vankka ja yksimielinen näkemys. Kuvitellaan, että on kuolemanvakava metalisti, joka haluaa tehdä valssia. Valssi on omalla tavallaan pirun vaikeata, eikä siihen välttämättä sovi jykevät taustat. Toisaalta metalistivisionääri saattaa onnistua luomaan jopa uuden genren, mikä on hyvä, sillä silloin on taas enemmän valinnanmahdollisuuksia eri ihmisille.

Kannatan joka asiassa tiettyyn rajaan asti avoinmielisyyttä. Hienoja juttuja voi löytää jopa jostakin typerästä konerämpytyksestä, kun muistaa pitää mielensä avoinna uusille asioille. Visionäärejä toki tarvitaan, että on olemassa joissain asioissa "jääräpäisiä" ihmisiä. Jokin perusta täytyy asioissa aina olla, ja sen luovat visionäärit. Tuntuu kuitenkin ahdasmieliseltä kuvitella olevansa visionääri.
Juhani
08.06.2005 14:24:46

Perfektionismi ja diktatuuri graafisen ilmeen suhteen yhdistettynä osaamattomuuteen on vain erittäin rasittava ja väsyttävä yhdistelmä :)

Samaistun. Mulla tuon graafisen ilmeen tilalle voi laittaa myös kaikkea muutakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)