Aihe: Erotutko muusta bändistä?
1 2 3 4 5
L.Ruoska
07.06.2005 17:09:17

Kun ollaan trio niin jokainen erottuu kyllä soitannallaan. Keikalla ei tällä bändillä olla vielä käyty mutta edellisen kanssa en ainakaan jääny jalkoihin. Rakastan esiintymistä.
MegaMan Club #016 - Spank Man
thompsu
07.06.2005 21:35:13
Metallisemmassa bändissä en juuri erotu, enkä oikein tunne tarvettakaan. Toisessa, tyyliltään täysin villissä ja vapaassa ääntä tuottavassa kollektiivissa on tilaa rellestää ja basso on toisinaan jopa lead-roolissa.

Metallica! :D Basson ääni ei välttämättä erotu täs bändis niin hyvin mutta kyllä esiintymisellä saa ittensä hyvin näkyviin! ;D esimerkiks justiin tää metallican basisit on aiva hullu lavalla :D
www.sedative-band.net
Aminohappo
07.06.2005 21:42:20
Erotun muusta bändistä, koska minulla ei ole pitkää lettiä ja soittiminen on bursti väriltään.
Totally Addicted To Bass
pardy
07.06.2005 21:48:02

Erotun. Silmiinpistävät keikkavaatteet ja meikit, jotka kuuluvat silloin tällöin asiaan, sekä erikoinen lavaliikehdintä ja liian kikkaileva soittotyyli taatusti erottavat joko hyvässä tai pahassa muun bändin seasta.
Johannes_t
07.06.2005 22:47:53

Tottakai erotun. Näytän _AINA_ parhaalta ja oon ylivoimaisesti seksikkäin.
Niskamies
07.06.2005 23:19:01
Tottakai erotun. Näytän _AINA_ parhaalta ja oon ylivoimaisesti seksikkäin.

Hoho, oikea asenne!

Toisessa bändissä en erotu, kaikki ollaan samanlaisia. Toisessa erotun, kun olen runsaasti muita nuorempi ja en yhtä kokenut.
Virallisesti semi-pro!
Teijo K.
07.06.2005 23:19:44

Mie olen se bändi.

Kun ei ole mitään oikeaa bändiä löytynyt niin soittelen itsekseni kotona. Eli en erotu.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Satis
08.06.2005 01:46:53
Erotun jo pelkästään sillä, että olen eri sukupuolta kuin muut bändin jäsenet.
"Knowledge speaks but wisdom listens" ~Jimi Hendrix
ozzyfani
08.06.2005 12:10:30
Erotun jo pelkästään sillä, että olen eri sukupuolta kuin muut bändin jäsenet.

jaahas vai nii!!! mää taas en erotu millään... koska skepat on nii *** kovalla ja ei kuulu ees omaa soittoo =( ja muute kyl soittaisin skepaa mut 3 skepaa ei taira tulla siitä mitään =((
balzary
08.06.2005 12:16:16 (muokattu 08.06.2005 12:16:32)

jaahas vai nii!!! mää taas en erotu millään... koska skepat on nii *** kovalla ja ei kuulu ees omaa soittoo =( ja muute kyl soittaisin skepaa mut 3 skepaa ei taira tulla siitä mitään =((

vääntäkää niitä kitaroita hiljemmalle. aika usein vähän keikkailleiden ongelma on, ettei sitä omaa soitinta olla opeteltu kuuntelemaan muiden seasta, jolloin se pitää laittaa h*mmetin kovalle. + soundit säädetty sellaisiksi ettei mistään saa selvää.
Bob - not war!
ozzyfani
08.06.2005 13:38:24
vääntäkää niitä kitaroita hiljemmalle. aika usein vähän keikkailleiden ongelma on, ettei sitä omaa soitinta olla opeteltu kuuntelemaan muiden seasta, jolloin se pitää laittaa h*mmetin kovalle. + soundit säädetty sellaisiksi ettei mistään saa selvää.

no meinasin sanoo mut sitte voi käydä nii et sanotaan "no etitään uus pasisti" =( ja yks skepa se on liian kovalla ku toinen skepan kyl kuuluu hyvin mut passoo ei paitsi ku soittaa yksinään rumpujen kanssa. ton oon huamannu ja useimmiten se on skepan soittajat. niitten pitää aina olla esillä joka paikassa. se on eri asia jos on skepa, passo ja rummut mut jos on 2 skepaa nii ei tuu mitään.. esim. Slayer on hyvä esimerkki passoo ei kuulu paitsi Mandatory suicide piisissä.
Karlsson
08.06.2005 13:42:10
no meinasin sanoo mut sitte voi käydä nii et sanotaan "no etitään uus pasisti" =( ja yks skepa se on liian kovalla ku toinen skepan kyl kuuluu hyvin mut passoo ei paitsi ku soittaa yksinään rumpujen kanssa. ton oon huamannu ja useimmiten se on skepan soittajat. niitten pitää aina olla esillä joka paikassa. se on eri asia jos on skepa, passo ja rummut mut jos on 2 skepaa nii ei tuu mitään.. esim. Slayer on hyvä esimerkki passoo ei kuulu paitsi Mandatory suicide piisissä.

Mä en hiffaa miks bändissä on basso, jos se ei saa kuulua? Rohmuumassa tarjolle tulevat piparit?
"Tosi hotsex! Oot siis saletisti hot." -Tellu
balzary
08.06.2005 13:42:19 (muokattu 08.06.2005 13:43:24)

esität asian rakentavassa hengessä, eikä tyyliin "*ittu nyt v*ttu se kitara hiljemmalle". kovis-kitaristiklopin ego voi joutua koetukselle, mutta kai se jakeluun menee ajan kanssa. varsinkin jos saat muut bändistä samalle kannalle ittes kanssa. kannattaa miettiä myös miten ne kaapit on sijoteltu, korvan tasalle pois lattialta jne.

edit: kannattaa myös miettiä, josko toinen kitara soittaisi jotain muuta kuin sitä samaa riffiä, tai sama oktaavia korkeammalta tms. ettei koko bändi heitä samaa tuubaa ilmoille.
Bob - not war!
ozzyfani
08.06.2005 13:47:08
esität asian rakentavassa hengessä, eikä tyyliin "*ittu nyt v*ttu se kitara hiljemmalle". kovis-kitaristiklopin ego voi joutua koetukselle, mutta kai se jakeluun menee ajan kanssa. varsinkin jos saat muut bändistä samalle kannalle ittes kanssa. kannattaa miettiä myös miten ne kaapit on sijoteltu, korvan tasalle pois lattialta jne.

edit: kannattaa myös miettiä, josko toinen kitara soittaisi jotain muuta kuin sitä samaa riffiä, tai sama oktaavia korkeammalta tms. ettei koko bändi heitä samaa tuubaa ilmoille.

okei ne styrkkarit on lattialla ja kaikki on rumpalii päin jostain syystä ja mulla on toisen skepan mailiosote mut en tiiä ku ei oo kuulunu mitään =/ no pitäiskö sit sanoo et no sellane pikku juttu et 1 pä ei tulis kipeeks nii helposti jos SKEPA OIS HILJEMPAA!!! ja bee ois kivempaa reenaa =)
balzary
08.06.2005 13:49:14

hommatkaa pöytiä sinne, nostakaa vaffarit niille ja miettikää miten vahvarit ja ukot asetellaan reenikselle. tietysti jos on jo mahd. riski kalossin kuvasta persuuksissa, ei ehkä ensimmäiseksi kannata alkaa hitleröimään koko bändikämppää uuteen uskoon.
Bob - not war!
ozzyfani
08.06.2005 13:56:38
hommatkaa pöytiä sinne, nostakaa vaffarit niille ja miettikää miten vahvarit ja ukot asetellaan reenikselle. tietysti jos on jo mahd. riski kalossin kuvasta persuuksissa, ei ehkä ensimmäiseksi kannata alkaa hitleröimään koko bändikämppää uuteen uskoon.

no onkelma onki et oon uus siinä ja ekat reenit ja toinen oon ollu kerran pändissä joka soitti paljo kovempaa.. ja ne toiset on kavereita keskenään ja tuntuu et en osaa mitään mitä ne. ihan ku oisin iha turha ihminen pändissä. tai siis "ei mitään väliä kuuluuks vai ei sehän on PASISTI" =( vaikka se onki rytmisoitin nii ei se meinaa ettei pitäis kuuluu mitään..
balzary
08.06.2005 14:01:51 (muokattu 08.06.2005 14:07:52)

no onkelma onki et oon uus siinä ja ekat reenit ja toinen oon ollu kerran pändissä joka soitti paljo kovempaa.. ja ne toiset on kavereita keskenään ja tuntuu et en osaa mitään mitä ne. ihan ku oisin iha turha ihminen pändissä. tai siis "ei mitään väliä kuuluuks vai ei sehän on PASISTI" =( vaikka se onki rytmisoitin nii ei se meinaa ettei pitäis kuuluu mitään..

selvä. roiku mukana jonkun aikaa ja kato miten tilanne kehittyy. basistille riittää bändejä, joten jos ei miellytä niin eiköhän sitä muutakin löydy. luulisin että tuo vahvarien pöydille nostaminen ei nosta mitään suurempia aggressioita pintaan, kuitenkaan. jos mökä on tollanen, kai sä pidät korvatulppia?

monesti tuollaiset kitarasankarit korostaa liikaa alataajuuksia vahvarista, kannattaa jossain välissä kokeilla vääntää bass-potikkaa pienemmälle kitaroista. voi olla, että bändin kokonaissoundi selkeytyy ja kollektiivinen kikkeli kasvaa.
Bob - not war!
Zarmo
08.06.2005 14:24:15

Oonhan mie selvästi rumempi ku nuo muut
Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
ozzyfani
08.06.2005 18:12:15
selvä. roiku mukana jonkun aikaa ja kato miten tilanne kehittyy. basistille riittää bändejä, joten jos ei miellytä niin eiköhän sitä muutakin löydy. luulisin että tuo vahvarien pöydille nostaminen ei nosta mitään suurempia aggressioita pintaan, kuitenkaan. jos mökä on tollanen, kai sä pidät korvatulppia?

monesti tuollaiset kitarasankarit korostaa liikaa alataajuuksia vahvarista, kannattaa jossain välissä kokeilla vääntää bass-potikkaa pienemmälle kitaroista. voi olla, että bändin kokonaissoundi selkeytyy ja kollektiivinen kikkeli kasvaa.

ööö se onkelma oli siis yhes pändissä johon en päässy, ku oli nii prkleen kiire ettei neuvonu mitä pitää soittaa.. tää soittaa ihan normaalilla voluumilla. =) enkä tiiä ku onkelma näyttää olevan se aina joka pändissä että 1 ei soiteta sellasii piisei mitä osaisin, enkä viitti ehrottaa mitään ku sitte joku kilahtaa tjn. ja b. täältäkään ei tuu kovin paljoo sellasta tai siis pändei jotka soittais sellasta musaa josta tykkäis tai ois aika lähellä eli ei missään kajaanissa tai Imatralla ym. ku ei oo haluu eikä rahaa mennä nii pitkälle. =) kattoo ny ku kerta ilmottelee seur. reeneistä mut en tiiä.. mut se on totta et aina voi sanoo saianoora ja ettis toisen pändin =))
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)