Aihe: Lisäkaappin ohm arvot Laneyn LC50-II putkicomboon
1
Woodoo
07.06.2005 21:35:48
Ostin itselleni moisen, saan tosin vasta perjantaina. Kauhee hinku oli ruveta jo pykäämään sille lisäkaappia. Ensimmäinen täysputki vahvistin mulle ja siksi pieni jännäkakan paikka..

Siellä on takana omalle elementille jakki ja plugista nyppäämällä saa combon oman elementin irti jos haluaa korvata sen jollakin. Mutta itselläni oli ideana käyttää alkuperäistä elementtiä ja tunkea 2x12 lisäksi sen vieressä olevaan jakkiin. Alkuperäinen elementti on 8Ohm. Mutta näiden välissä on kytkin jossa asennot 4 ja 8Ohm jos laitan alkuperäisen lisäksi sen 8ohm kaapin pitääkö se kääntää asentoon 4Ohm ja onko kytkin vain tarkoitettu lisäkaapin kuormaa varten?
En osaa selittää paremmin, mutta jos joku omistaa moisen, tai muuten vain tietää varmaksi sanoa niin olisin todella kiitollinen. Olen kuullut kovia varoituksia mitä putki päätteelle käy jos ajaa väärällä kuormalla, saatika ilman :0
Woodoo
08.06.2005 20:44:13
Kiitän oikein paljon ja se 8ohm kaappi ei ole mikään ogelma kun itse sen kuitenkin teen 2 kpl 16 ohm elementtejä vain hankintaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)