Aihe: Listening this..
1 2 3 4
buntta
08.06.2005 08:16:45
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla???????????

On varmasti. Ja jos ei pyöri, niin äkkiä sana kiertämään, että kannattaisi piipahtaa:-)
buntta
08.06.2005 08:23:45
Kun näin netin kautta dissataan, niin ei välttämättä tiedä kuinka vastaanottja kestää kritiikin.
Eri asia olisi jos ko. bändi olisi itse halunnut näiden sivustojen kautta kommentteja tuotoksistaan.

Siis tämä hieno esittely/mainos-pätkä löytyy netistä. Ymmärrykseni mukaan esiintyjä on asettautunut KOKO MAAILMAN arvosteltavaksi, ei ainoastaan tämän palstan lukijoiden. Eikä sillä ole väliä, ei se siitä paremmaksi muutu.
tattis
08.06.2005 09:29:53
Over and out.
Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä.
isojussi
08.06.2005 09:33:07
Mä oon urani aikana saanu ihan tarpeekseni kärsiä näistä "vittukummeollaanniinsaatananhyviä" - äijistä, joitten soitosta ei tuu yhtään mitään, että oon onnellinen jos saan yhdenkin mielen pahotettua.

En sillä että itte joku virtuoosi olisin, mutta mä sentään tiedän sen.

Mä tiedän joka keikan jälkeen, mitä meni käsille ja koitan aina korjata seuraavaan kertaan.

Nykyään mun ei onneks tartte tehdä keikkaa semmosten kanssa, jokka koko kotimatkan uhoo, miten helevetin hienosti meni.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
tattis
08.06.2005 09:56:17 (muokattu 08.06.2005 09:57:20)
Mä oon urani aikana saanu ihan tarpeekseni kärsiä näistä "vittukummeollaanniinsaatananhyviä" - äijistä, joitten soitosta ei tuu yhtään mitään, että oon onnellinen jos saan yhdenkin mielen pahotettua.

En sillä että itte joku virtuoosi olisin, mutta mä sentään tiedän sen.

Mä tiedän joka keikan jälkeen, mitä meni käsille ja koitan aina korjata seuraavaan kertaan.

Nykyään mun ei onneks tartte tehdä keikkaa semmosten kanssa, jokka koko kotimatkan uhoo, miten helevetin hienosti meni.

Ei mun silmään kyllä minkäänlaista "vittukummeollaanniinsaatananhyviä" uhoa sattunu.

EDIT: Ai nii... mähän viestitin jo over ja out.
Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä.
KoskPaavo
08.06.2005 09:57:23
Liittyy kielitaitoon, oisko ketään Laipio-nimistä soittajaa?
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
R.Syke
08.06.2005 10:00:14
-No. Tuo oli nyt tuommonen Virtasen väläys, joka ei liittynyt suinkaan kenenkään laulu-/soittotaitoon, vaan aivan muuhun :)

edit:

-toinen tais laulaa korkeammalta kuin toinen, joka puolestaan lauloi matalammalta ;)
poppamies
08.06.2005 10:34:31

edit:

-toinen tais laulaa korkeammalta kuin toinen, joka puolestaan lauloi matalammalta ;)

No nyt minäkin ymmärsin;)
Veijo tosiaan pystyy laulamaan aika korkealta tarpeen vaatiessa. Harvoin, jos koskaan olen kuullut kenenkään toisen suomalaisen artistin laulavan Hollies'in vaativan kappaleen "He ain't heavy, He's my brother" (suomeksi "Hän ei ole häävi, hän on veljeni"), niin puhtaasti ja korkealta kuin Veijo Ullakko.
Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta.
Sertzo S
08.06.2005 10:36:07
Veijo tosiaan pystyy laulamaan aika korkealta tarpeen vaatiessa. Harvoin, jos koskaan olen kuullut kenenkään toisen suomalaisen artistin laulavan Hollies'in vaativan kappaleen "He ain't heavy, He's my brother" (suomeksi "Hän ei ole häävi, hän on veljeni"), niin puhtaasti ja korkealta kuin Veijo Ullakko.

Hieno Hollies-biisi todella!
Olisipa mukava kuulla hänen versionsa siitä!
kimmoke
08.06.2005 10:55:25 (muokattu 08.06.2005 10:57:12)

Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla???????????

Rehellinen vittuilu karaisee pelimannia ;).

Varmaan on kukin pistänyt demoja levy-ym. yhtiöihin. Palaute yleensä samanoloista. Kaverikkin kävi HMC-kiertueella (kykyjen etsintää) itseään kauppaamassa ja kommentit oli:

Ootteko te Veera Teleniuksen taustabändi...heh...heh.
Ei teistä esittäjiksi ole tolla naamalla mutta biisejä vois käyttää joku nuori lupaus (ukot oli 40-45v).
Että semmosta irols meininkiä nykyään.
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
Musiikkia korville
08.06.2005 11:12:20

Eiks tää o myös suomennettu: "Hän ei ole raskaana. Hän on veljeni"?
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
Sertzo S
08.06.2005 11:32:49
Rehellinen vittuilu karaisee pelimannia ;).

Varmaan on kukin pistänyt demoja levy-ym. yhtiöihin. Palaute yleensä samanoloista. Kaverikkin kävi HMC-kiertueella (kykyjen etsintää) itseään kauppaamassa ja kommentit oli:

Kävin kerran vuosia, vuosia sitten Kouvolassa olleessa Turkka Malin biisintekijätapahtumassa esittäytymässä ja kauppaamassa laulujani. Turpiin ei tullut, mutta hän sanoi, että ette kai pyri näitä itse esittämään laulajana ja artistina mahdollisella äänitteellä. Sanoin, että en helvetissä tietenkään. Mitään diiliä ei silloin tekeleistäni kuitenkaan syntynyt, tulipahan vain tarjottua.

Muutamat levytetyt lauluni olen saanut muita teitä äänitteille, sillä ei noita levy-yhtiöille laitettuja demokasoja nykyään kukaan kuuntele, paitsi ehkä harvoin satunnaisesti ja silloinkin jos tekijällä on joku laulu mennyt sattumalta läpi aiemmin.
pekkajau
08.06.2005 12:31:50
Hieno Hollies-biisi todella!
Olisipa mukava kuulla hänen versionsa siitä!

Kössi Härmä vainaa esitteli kyseisen kappaleen aina jotta:"Seuraavaksi tulee sitten kappale joka on suomeksi jotta...hän ei ole raskaana... hän on veljeni"! Ja sitten tuli aika komeasi jotta "The road is long... Muistaako kukaan Kössiä ja esim. hänen "Pukki Kutjake"-shouta
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
08.06.2005 13:20:46
Kössi Härmä vainaa esitteli kyseisen kappaleen aina jotta:"Seuraavaksi tulee sitten kappale joka on suomeksi jotta...hän ei ole raskaana... hän on veljeni"! Ja sitten tuli aika komeasi jotta "The road is long... Muistaako kukaan Kössiä ja esim. hänen "Pukki Kutjake"-shouta

Tottakai muistaa - ja onpa säestettykin!
'Pukki Kutjake show' esim. 1984 Hotelli Rosendalisssa, Tamperteella ja vielä henkilökunnan pikkujoulussa muistaakseni jäi mieleeni. Olimme silloin siellä Siltalan Benin kvintetin kanssa parin viikon keikalla.
Kössi lauloi aikoinaan kauniin hitaan valssin nimeltään 'Milloin saavut' levyllekin. Taisi olla Neil Sedekan teos.
Granada pölähti myös tyylikkäästi.
isojussi
09.06.2005 00:03:21
Ei mun silmään kyllä minkäänlaista "vittukummeollaanniinsaatananhyviä" uhoa sattunu.

EDIT: Ai nii... mähän viestitin jo over ja out.

Tarkotinkin purkauksesni enemmänkin vastavedoks kritiikistä itkemiselle.

Eihän se kama ny ollu lähellekkään täydellistä

Oliko edes kelvollista.

Ei minusta.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
uruttaja
09.06.2005 00:14:41

Mä meinasin kerran heittää Kössin ulos, kun se tuli yhteen privaattitilaisuuteen muka hirmu humalassa. Sanoin sille tuulikaapissa että painuppa turakainen vittuun, mutta eipäs se uskonut. Änkes vaan boolimaljalle ja vähän ajan päästä se oli lauteilla. Meitsi katteli sitä tyynesti urkujen takaa ja sanoin, että sekunti aikaa häipyä tai alkaa lätty lätiseen. Se oli sen verran puhelias että älys sanoa säviksen ja että mennään (muistaakseni) Last Waltz originaalista. silloin minä että hetkinen, taitaa sittenkin kuulua ohjelmaan. No Kössihän veti sen niinkuin aikamiehet ja monta muuta perään. Pultsarin vaatteet päällä. Hieno mies.
Sertzo S
09.06.2005 10:15:47 (muokattu 09.06.2005 11:45:08)
Mikä Kössin sitten vei yläkertaan...liekö linjametti, vaiko joku muu? Mies oli kyllä laulujensa takana sataprosenttisesti ja varmasti olisi pärjännyt tuolla oopperapuolellakin halutessaan hyvin.
Sertzo S
09.06.2005 10:16:27 (muokattu 09.06.2005 10:16:57)
... moka
pekkajau
09.06.2005 10:46:04
Mikän Kössin sitten vei yläkertaan...liekö linjametti, vaiko joku muu? Mies oli kyllä laulujensa takana sataprosenttisesti ja varmasti olisi pärjännyt tuolla oopperapuolellakin halutessaan hyvin.

Allekirjoitan edellisen! Käsittääkseni Kössiltä kai petti pumppu.
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)