Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 538 39 40 41 4248 49 50 51 52
Sahtimies666
08.06.2005 11:48:38 (muokattu 08.06.2005 11:48:57)
huomenna!!
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
J.Newkid
08.06.2005 12:14:35

Mä lähen jo tänään tampereelle päin, kerkee vähän alotella !
____Dave Lombardo___ Kovin
Angus
08.06.2005 12:30:54

huomenna!!

Sanopa muuta! Töistä vois siinä puol neljään jälkeen lähteä ja yhden kaljan siinä ottaa "Onnikassa" ennen bussimatkaa niin pääsee oikein tunnelmaan :). 18.40 on bussi Tampereella, siitä sitten hotellilla käymään ja nopeasti kaupasta vähän kaljaa huoneeseen ja sitten SLAYER!

Onkos muuten tossa Cumulus Hämeenpuiston (Hämeenpuisto 47) vieressä mitään kauppaa missä kannattaisi siinä nopeasti käydä?
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
MV
08.06.2005 12:41:48
Huomenna juu...Fiilis nousee!
mrk
08.06.2005 12:45:46 (muokattu 08.06.2005 12:46:43)
Onkos muuten tossa Cumulus Hämeenpuiston (Hämeenpuisto 47) vieressä mitään kauppaa missä kannattaisi siinä nopeasti käydä?

Satamakadun ja Näsilinnankadun kulmassa on Pikkolo. Tuo taitaa olla lähin, noin yhden korttelin päässä.
"What would we be without wishful thinking"
luopio
08.06.2005 12:46:27
Huomenna juu...Fiilis nousee!

Jep! Kahtena ekana päivänä mennään aika tuiskeessa, mutta lauantaina iisisti ku pitää ajaa takasi himaan ja pitäähän se nyt olla skarppina ku SENTENCED vetää!!
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
MV
08.06.2005 12:49:07 (muokattu 08.06.2005 12:51:10)
http://www.spiritribe.com/HAMMEROCK-V2-Base/HammerockV3.htm

Siinä slayerin kuvia noin. viikko sitten pidetyltä keikalta...

EDIT:Hitusen verran rullaatte alas ja klikkaatte sitä slayer-logoa siinä system of a downin yläpuolella.
elbowski
08.06.2005 13:01:06
Mutta nyt sitä miittiä. Ketkä aikoisivat tulla mahd. miittiin?
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
foetor ex ore
08.06.2005 13:25:43
Tämä jätkä voisi ainakin mielellään tulla miittiin!!!
MV
08.06.2005 13:35:42

Missäs semmonen sitten pidettäisiin? Ja aika?
Mua ainakin kiinnostaa jokainen bändi painia lukuunottamatta:) Saa nähä tuleeko pyörähtämään...
elbowski
08.06.2005 14:12:46
Missäs semmonen sitten pidettäisiin? Ja aika?
Mua ainakin kiinnostaa jokainen bändi painia lukuunottamatta:) Saa nähä tuleeko pyörähtämään...

Miitti voisi olla vaikka joskus kello 15.00 Pääportin luona jossain (???) Torstaina?
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
solesurvivor
08.06.2005 14:13:11

Jos puhut nyt siitä torstain miitistä, niin pitää passata. Mutta jos la järkätään, olen messissä:)
"If you shake my hand, better count your fingers.."
Angus
08.06.2005 14:17:00

Lauantaina jos Teräsbetonia ennen/jälkeen olis miittiä niin saattaisin tulla, torstaina ei millään pääse.

Mihin porukka aikoo jatkoille suunnata? Onko lisäinfoa tosta Henry's Pubista & Alcoholica?
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Jormaz
08.06.2005 14:41:33
Ehdotan miittiä Ranuan eläinpuiston laama-aitaukselle perjantain ja lauantain välisenä yönä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Valokaari
08.06.2005 15:23:47

Lauantaina jos Teräsbetonia ennen/jälkeen olis miittiä niin saattaisin tulla, torstaina ei millään pääse.

Joku muukin kuin minä taisi tuossa ylempänä sanoa että lauantai sopisi paremmin. Eli meitä on siis kolme lauantaimiitistä kiinnostuneita?

No... lauantai kello 1500 miksauskojun takana? Ei viittis ihan pääportilla tavata kun siellä on tungosta ja pitäisi kai yrittää toisiamme tunnistaakin jotenkin. Vai meinaako joku tulla sinne helvetin ison kyltin kanssa jossa lukee että "MUUSIKOIDEN NETIN MIITI TÄÄLÄ "..?
Rok rok.
Angus
08.06.2005 15:44:06

Joku muukin kuin minä taisi tuossa ylempänä sanoa että lauantai sopisi paremmin. Eli meitä on siis kolme lauantaimiitistä kiinnostuneita?

No... lauantai kello 1500 miksauskojun takana? Ei viittis ihan pääportilla tavata kun siellä on tungosta ja pitäisi kai yrittää toisiamme tunnistaakin jotenkin. Vai meinaako joku tulla sinne helvetin ison kyltin kanssa jossa lukee että "MUUSIKOIDEN NETIN MIITI TÄÄLÄ "..?

Mä ajattelin itse asiassa.

Ei vaan :)

Mä olen sitten se kaveri kenellä on AC/DC:tä takissa enemmän kuin laki sallii. Ketäs olis nyt sitten lauantaina tulossa?
Sahtimies666
08.06.2005 15:49:55
Joo meitsi häipyy..näemme tampereella jos näemme.................rokatkaa niin vitusti!!
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Valokaari
08.06.2005 16:24:54

Tässä täytyy muuten hei ruveta pikkuhiljaa tekemään päätöksiä. Kemut alkaa huomenna ja moni ei välttämättä pääse tänne seuraamaan reaaliajassa viimeisimpiä miittisuunnitelmia. Mä pääsen perjantaina nettiin mutta entäs ulkopaikkakuntalaiset?

Mä olen sitten se kaveri kenellä on AC/DC:tä takissa enemmän kuin laki sallii. Ketäs olis nyt sitten lauantaina tulossa?

Pitäiskö sanoa että laitan vaikka Judas Priestin hupparin tuntomerkiksi päälle? Siellä voi olla niin kuuma että tulee lämpöhalvaus... no katellaan.
Rok rok.
Angus
08.06.2005 16:38:30

Tässä täytyy muuten hei ruveta pikkuhiljaa tekemään päätöksiä. Kemut alkaa huomenna ja moni ei välttämättä pääse tänne seuraamaan reaaliajassa viimeisimpiä miittisuunnitelmia. Mä pääsen perjantaina nettiin mutta entäs ulkopaikkakuntalaiset?

Joo niin täytyy, huomenna päivällä pääsen nettiin, kunnes lähden töistä siinä puoli neljän maissa linja-auto asemalle päin. Eli yrittäkääs ilmoitella jos jotain miittiä tuolle lauantai päivällä pistetään pystyyn.

Pitäiskö sanoa että laitan vaikka Judas Priestin hupparin tuntomerkiksi päälle? Siellä voi olla niin kuuma että tulee lämpöhalvaus... no katellaan.

Totta... no itse meinasin näillä näkymin lähteä t-paita & farkkurots i asustuksella liikkeelle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)