leka 07.06.2005 15:29:52 | |
---|
Kyllähän noitten kanssa olisi mukava jammailla! mä oonki jammaillu :P JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
R.Syke 07.06.2005 20:06:05 | |
---|
-Taannoin tuli ohjelma, jossa Tapani Perttu toi julki esityksensä 'Rafaelin enkelistä' . Taisi olla hotelli Sointu? Silloin ajattelin: -Kas, onpas tuossa esityksessä särmää. Kuten siinä bändissäkin. |
pekkajau 07.06.2005 20:18:12 | |
---|
Se "Sointu" olkii hyvä ohjelma! Mm. Jukka Orman kitaroinnissa on aina jotain todella hypnoottisen mystistä pöhinää ja räkää! Kerran näin Sielun Veljet todella kovassa vedossa livenä keikalla ja sen jälkeen en enää ole palannut ennalleni! Oli se saatana semmosta liehumista ja jytää että ei ennen suokalmukki ollut nähnyt missään!Jotta ei muuta kun "Säkenöivästä Voimasta"! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 07.06.2005 20:21:29 | |
---|
Se "Sointu" olkii hyvä ohjelma! Mm. Jukka Orman kitaroinnissa on aina jotain todella hypnoottisen mystistä pöhinää ja räkää! Kerran näin Sielun Veljet todella kovassa vedossa livenä keikalla ja sen jälkeen en enää ole palannut ennalleni! Oli se saatana semmosta liehumista ja jytää että ei ennen suokalmukki ollut nähnyt missään!Jotta ei muuta kun "Säkenöivästä Voimasta"! Tulikin tuossa mieleen, kun tuossa vieressä on se bändinparantamisthread, niin olisko humppabändiä mahdollista parantaa kemiallisesti? Millähän eväillä nämä pojat pääsi siihen tilaan? Näin pari kertaa ja meno oli kova. |
pekkajau 07.06.2005 20:24:40 (muokattu 07.06.2005 20:24:58) | |
---|
Se oli "maailmanlopun meininki"! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 07.06.2005 20:26:18 | |
---|
Se oli "maailmanlopun meininki"! Niillä oli varmaan jonkun kukkakauppiaan kanssa diili, kun kitaristin tukkalaitteistossa oli enemmän kukkia, kuin meidän pojan lakkiaisissa. |
baron 07.06.2005 20:50:33 | |
---|
Oli se saatana semmosta liehumista ja jytää että ei ennen suokalmukki ollut nähnyt missään!Jotta ei muuta kun "Säkenöivästä Voimasta"! Mun poikani nauhoitti joskus telkkarista niiden keikalta "Säkenöivän Voiman" ja oon kyllä samaa mieltä, mahtavaa vetoa! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
omarklah 07.06.2005 21:00:43 | |
---|
Kerran näin Sielun Veljet todella kovassa vedossa livenä keikalla ja sen jälkeen en enää ole palannut ennalleni! Oli se saatana semmosta liehumista ja jytää että ei ennen suokalmukki ollut nähnyt missään!Jotta ei muuta kun "Säkenöivästä Voimasta"! SV:n konsertissa Kaisanimemessä joskus 80-luvun puolivälin korvilla minuun iski sama tauti, jonka seurauksena hankin välittömästi kaikki SV:n siihen mennessä ilmestyneet LP:t. Joita en voi nyt nostalgisesti kuunnella kun levysoitin on edelleen rikki :o( Tää sit sanois tälleen... |
poppamies 08.06.2005 00:47:26 | |
---|
... kuunnellaanpas hänen musiikkinäytettään.Onko särmää, vai tarviiko ikää tulla vielä lisää?(vitsi,vitsi)...l Sanoo hän joka ei edes kehtaa laittaa minkäänlaista näyttöä... vitsinvitsi... Särmällä takoitin ettei kaikki olisi niin siistiä vaan että yltyisivät jonkin asteiseen riehakkuuteen joka tulee kokemuksen ja kokemuksen tuoman varmuuden mukana. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
isojussi 08.06.2005 01:24:42 | |
---|
Särmällä takoitin ettei kaikki olisi niin siistiä vaan että yltyisivät jonkin asteiseen riehakkuuteen joka tulee kokemuksen ja kokemuksen tuoman varmuuden mukana. Mmmmm. Blues syntyy elämänkokemuksesta. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
U.Honey 08.06.2005 05:03:49 | |
---|
Tulikin tuossa mieleen, kun tuossa vieressä on se bändinparantamisthread, niin olisko humppabändiä mahdollista parantaa kemiallisesti? Kokeiltu on. Laatu tuntui omasta mielestä parantuvan, mutta kapakan pitäjä oli eri mieltä. Lisäksi seuraavana aamuna oli kauhia kankkunen... My name is Baron, U.Honey Baron. |
baron 08.06.2005 06:16:48 (muokattu 08.06.2005 08:46:21) | |
---|
Mmmmm. Blues syntyy elämänkokemuksesta. Kun mä joskus 50-luvulla oon löytänyt Muddy Watersin, Howlin' Wolfin ja Leadbellyn, en mä oo oikein osannut pitää "oikeana" bluesina "rautalankabluesia" "Kalkkis mikä kalkkis" Edit: tää ei oo mikään kritiikki säikeen alkuperäisen aiheeseen, mielipiteeni siitä oon sanonut jo aikaisemmin. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Sanoo hän joka ei edes kehtaa laittaa minkäänlaista näyttöä... vitsinvitsi... Särmällä takoitin ettei kaikki olisi niin siistiä vaan että yltyisivät jonkin asteiseen riehakkuuteen joka tulee kokemuksen ja kokemuksen tuoman varmuuden mukana. Minähän sanoin että ei siis tarvitse mitään pulttia tästä ottaa. Minä en tule koskaan laittamaan minkäänlaista "musiikkinäytettä" omasta "särmästäni". Olen soittanut ammatikseni 29 vuotta ravintolatanssimusiikkia ilman minkäänlaista suurempaa "särmä"fiilistä, se riittää mulle ja ilmeisesti se on riittänyt joillekin muillekin koska noinkin kauan olen siellä kuppiloissa vetänyt.Tuo oma "särmä"-luonnehdintasi on ihan hyvä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Sertzo S 08.06.2005 08:21:44 (muokattu 08.06.2005 08:22:53) | |
---|
Minähän sanoin että ei siis tarvitse mitään pulttia tästä ottaa. Minä en tule koskaan laittamaan minkäänlaista "musiikkinäytettä" omasta "särmästäni". Olen soittanut ammatikseni 29 vuotta ravintolatanssimusiikkia ilman minkäänlaista suurempaa "särmä"fiilistä, se riittää mulle ja ilmeisesti se on riittänyt joillekin muillekin koska noinkin kauan olen siellä kuppiloissa vetänyt.Tuo oma "särmä"-luonnehdintasi on ihan hyvä. Samanmoisia tuntemuksia sedällä, suunnilleen samoilla lukemilla :) |
uruttaja 08.06.2005 08:55:20 | |
---|
Kokeiltu on. Laatu tuntui omasta mielestä parantuvan, mutta kapakan pitäjä oli eri mieltä. Lisäksi seuraavana aamuna oli kauhia kankkunen... En puhu alkkohoolista. |
pekkajau 08.06.2005 09:21:45 (muokattu 08.06.2005 09:23:29) | |
---|
En puhu alkkohoolista. Jos olette nähnyt oikein kunnon korskuvan kantakirjaorin vähän ennen tamman astutusta niin siinä on sitä jotain samaa "särmää" mitä oli Sielun Veljien meiningissä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 08.06.2005 09:28:04 | |
---|
Jos olette nähnyt oikein kunnon korskuvan kantakirjaorin vähän ennen tamman astutusta niin siinä on sitä jotain samaa "särmää" mitä oli Sielun Veljien meiningissä! Sekä Orhi että Sielun Veljet on nähty. Onko nyt nähty jo kaikki? Onko elämällä enää mitään uutta annettavanaan. |
KoskPaavo 08.06.2005 09:54:25 | |
---|
Jos olette nähnyt oikein kunnon korskuvan kantakirjaorin vähän ennen tamman astutusta niin siinä on sitä jotain samaa "särmää" mitä oli Sielun Veljien meiningissä! Jonkinlainen "särmä"pilke silmässä on myös nuorella koiralla joka ärhäkkänä riepottaa isännän Reino-tossua samalla vaatien aamukuselle. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 08.06.2005 09:54:33 (muokattu 08.06.2005 09:55:02) | |
---|
Sekä Orhi että Sielun Veljet on nähty. Onko nyt nähty jo kaikki? Onko elämällä enää mitään uutta annettavanaan. -Kojootit Savonlinnan humppamiitissä. Silloin mielestäni ympyrä tavallaan sulkeutuu. Mie ainaki lähen, jos vaan mitenkään saan järjestettyä. Aitoa särmää. |
pekkajau 08.06.2005 10:07:36 (muokattu 08.06.2005 10:07:52) | |
---|
Kojootit house-bändiksi humppa-tapahtumaan ja siihen vielä kaupan päälle avoimet SM-kisat sahansoitossa niin jo vot! Kirjoitin mitä kirjoitin! |