Aihe: Kielisetti stratocasteriin
1 2
Leper Messiah
07.06.2005 16:14:16
Silloin kun minä vaihdoin ekaa kertaa itse kielet... ei ollut mitään nettiä. Tai no joo, kai sellanen oli olemassa jossain yliopistokäytössä jenkeissä mutta ei ollut meillä, naapurilla saatika muuallakaan :)

Itseasiassa fillaroittin 7km/suunta musakauppaan kysymään hammer-on ja pull-off merkinnöistä tabulatuureissa ja sainkin vastauksen aikanaan :) Ei nää nykyajan vässykät enää vissiin edes tiedä mikä on fillari ja vaikka tietäiskin niin eivät vissiin ole koskaan pyöräilleet 14km, etenkään kysymään jotain kitaran soittotekniikasta :))

ei niin, ei me nykyajan vässykät tiedetä millä me poljetaan vuoden ympäri joka päivä kouluun, musaopistolle, harkkoihin, tai vaikka 10 km suuntaansa kaverin luo sateessa.

tunturi kavaljeeri siinä lukee, joillain niissä vehkeissä on vaihteet, mutta mulla ei oo semmosta hifiä.

voisitko bonecrusher kertoa mulle mikä sen nimi on??

(tähän tulisi hymiö jos käyttäisin niitä, tosin sen varmaan ymmärsitkin)
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
-Fender-
07.06.2005 18:26:05
Tässä nyt ei ollu kysymys siitä miten vaihdetaan vaan siitä kielisetistä..
Eero
-Fender-
07.06.2005 18:37:57 (muokattu 07.06.2005 18:39:34)
Joo tuleehan sitä kouluun, kavereille , keskustaan, kauppaan ja harrastuksiin ym milloin minnekkin. Vuosi sitten poljin 60km päivässä katsomaan maisemia..
Eero
32788
07.06.2005 19:21:28
Joo tuleehan sitä kouluun, kavereille , keskustaan, kauppaan ja harrastuksiin ym milloin minnekkin. Vuosi sitten poljin 60km päivässä katsomaan maisemia..

Mutta eihän tää nyt tietenkään oo mitään verrattuna siihen, kuinka ne isovanhemmat hiihtivät 30 kilometriä kouluun joka päivä kesät
talvet...

Mutta asiaan... Kannattaa hommata sellaiset kielet, minkälaiset haluaa... Jos nykyiset kielesi ovat liian lötkyt, hommaa vaikka 10- tai 11-setti... (Yleensä stratoissa tehtaalta lähtiessä 9-setti..)
Tiluman
tenkainen
07.06.2005 19:31:11

Yleensä stratoissa tehtaalta lähtiessä 9-setti..

Tuokin on muuttunut, nimittäin 50- ja vielä 60-luvullakin stratoihin laitettiin 12-setti... Se oli sitä rautalankaa se.

Ja suosittelen Fenderin Bulletseja, tavallsia tai supereita. Mahtavia kieliä.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)