clave 07.06.2005 16:56:44 | |
---|
suunnistuskin. hassu juttu, mutta kauan sitten koulussa urheilutunnilla ollessanin tämä oli lempilajini...johtukohan se peesauksen helppoudesta? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
pekkajau 07.06.2005 19:24:04 | |
---|
Intissä oli aikoinaan onneksi yks "ammattisuunnistaja"ja se mielellään lauantaisin loikki metsään ja haki meille muille rastit munkkikahveja vastaan että päästiin lomille. Joka helvetin launtai oli jotain suunnistusta ennen lomille lähtöä mutta tää "kompassi-kalle" kävi hakemassa ne rastit ja me vaan tupakoitiin sillä aikaa siinä "lähimaastossa" ja puhuttiin paskaa! Kertaakaan ei kärytty! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
hassu juttu, mutta kauan sitten koulussa urheilutunnilla ollessanin tämä oli lempilajini...johtukohan se peesauksen helppoudesta? -Helvata. Mulla on armeijan pronssinen suunnistusmerkki! *ylpeänä esittää* |
kimmoke 08.06.2005 10:45:42 | |
---|
-Helvata. Mulla on armeijan pronssinen suunnistusmerkki! *ylpeänä esittää* mulla varmaan kuparinen ampumamerkki...kaikki naapurin tauluun ;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
Musiikkia korville 08.06.2005 11:09:57 | |
---|
-Helvata. Mulla on armeijan pronssinen suunnistusmerkki! *ylpeänä esittää* Mullakin on. Voitais perustaa kerho... Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
pekkajau 08.06.2005 12:44:32 | |
---|
Mullakin on. Voitais perustaa kerho... "Missä vaiheessa jouduimme harhaan-Kilta" tai sitten "Näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti-Kilta"! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 08.06.2005 12:49:41 | |
---|
"Missä vaiheessa jouduimme harhaan-Kilta" tai sitten "Näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti-Kilta"! Joo, eiks' sen pronssimerkin saaneet just ne jotka "näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti" kun eivät tienneet, että karttaa ei saa repiä? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Musiikkia korville 08.06.2005 13:00:39 (muokattu 08.06.2005 13:00:52) | |
---|
Joo, eiks' sen pronssimerkin saaneet just ne jotka "näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti" kun eivät tienneet, että karttaa ei saa repiä? Nämäpä hyvinkin + muut PRO:t... Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Tankero 08.06.2005 16:40:23 | |
---|
Joo, eiks' sen pronssimerkin saaneet just ne jotka "näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti" kun eivät tienneet, että karttaa ei saa repiä? Samaa sakkia, jotka myöskään eivät ymmärtäneet, että kartan toisella puolella on talvipuoli. Vanhana eränkävijänä voin antaa yksikertaisen vinkin, jos joskus tuntuu, että on eksynyt metsässä. Kulkekaa vain kellonne sekuntiviisarin osoittamaan suuntaan, niin osaatte pois. |
turisija 08.06.2005 19:02:48 | |
---|
Samaa sakkia, jotka myöskään eivät ymmärtäneet, että kartan toisella puolella on talvipuoli. Vanhana eränkävijänä voin antaa yksikertaisen vinkin, jos joskus tuntuu, että on eksynyt metsässä. Kulkekaa vain kellonne sekuntiviisarin osoittamaan suuntaan, niin osaatte pois. lussaa , lussaa, hitto ku hymyilyttää... |
uruttaja 08.06.2005 19:08:56 | |
---|
Samaa sakkia, jotka myöskään eivät ymmärtäneet, että kartan toisella puolella on talvipuoli. Vanhana eränkävijänä voin antaa yksikertaisen vinkin, jos joskus tuntuu, että on eksynyt metsässä. Kulkekaa vain kellonne sekuntiviisarin osoittamaan suuntaan, niin osaatte pois. Minä olenkin ihmetellyt kun semmonen karttakaulainen rumpari pyörii Rotuaarilla ku väkkärä... |
R.Syke 08.06.2005 19:14:24 (muokattu 08.06.2005 19:14:52) | |
---|
Joo, eiks' sen pronssimerkin saaneet just ne jotka "näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti" kun eivät tienneet, että karttaa ei saa repiä? -Nou.Nou. Piti osallistua joka viikko suunnistuskilpailuihin. Palatessamme perusyksikköön kuului käsky: -Asento. Järjestätte alokkaille suunistuskilpailun. Lepo! No järjestettiin. Rastit piirrettiin kartaan. Kaikkia ei jaksettu tehdä ihan viimeisen päälle eli joku rasti jäi vähän huonolle tarkistukselle. Kilpailu alkoin tuossa kahen-kolmentoista huitteissa. Siinä puoli viiden aikaa iltapäivällä juoksi kassulle rinta pystyssä kovaa vauhtia muuan suunnistajana tunnettu kaveri: -Varmaan ei ollu viitosrasti oikein merkitty ei varmaan! No ei ollut. Kartta oli vanha ja rasti oli merkattu lähteen luo. Lähde vain oli jäänyt uuden valtatien alle... atsii, prh... |
WanhaWetäjä 08.06.2005 20:32:50 | |
---|
Mikäs siinä,kunhan eivät hoida rahaliikennettä,yhden mannen isä sanoi kerran:"älkää ikinä luottako yhteenkään mustalaiseen"..noh,sellanen vähän "vapaa"tapa hoitaa asioita noilla "himmeillä"tosiaan on,velvoitteet jää helposti ja usein hoitamatta ;-/ Ja joillakin on vielä äärimmilleen kehittynyt taito "värittää"totuutta,jos noin hienosti vois asian ilmaista :-) Mä olen voittanut kerran joulukinkun erään pubin biljardikisoissa,siinä mun "urheilu-urani"mahtavimmat saavutukset...jaa niin,kansakoulussa edustin luokkaani koulujenvälisissä uintikisoissa,ei menestystä ;-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
R.Syke 08.06.2005 20:44:16 | |
---|
-Tästä on tullu urhluromanithreadi :) Mainitse joku menestynyt romaniurheilija, jonka kanssa olet kilpaillut henkisissä tai ruumiillisissa kilpailuissa. |
Tankero 09.06.2005 14:13:54 | |
---|
Minä olenkin ihmetellyt kun semmonen karttakaulainen rumpari pyörii Rotuaarilla ku väkkärä... Se on vissiin sen yhen paikan yläkerran kauppias. |
Chysleri 10.06.2005 14:47:08 | |
---|
Remusta puheenollen...olettekos lukenut sen kirjan Remusta? Olikohan se "Poika varjoisilta kujilta" tms. Honey Aaltonen kai sen kokosi ja toimitti! Jos ette ole vielä lukeneet niin lukekaa! Ei muuten ole ihan yksiselitteistä ja helppotajuista tekstiä!Yritin lukea (olikohan se Nina Honkasen kirjoittamaa)kirjaa remusta...eihän siitä mitään meinannu tulla.Pari sivua päivässä ja aivot oli oikosulussa. |
Sertzo S 10.06.2005 15:01:16 | |
---|
Luin Remusta aikoinaan tuon aiemman teoksen. Kyllä oli tiukkaa tarinaa. Suosittelen. |
Sertzo S 10.06.2005 15:04:30 | |
---|
Tummista puheenollen luin myös aikoinaan Rainer Frimanin elämäkerran. Kirjan nimeä en muista. Sitäkin voin suositella, jos kiinnostaa |
jjussila 10.06.2005 15:46:47 | |
---|
Tummista puheenollen luin myös aikoinaan Rainer Frimanin elämäkerran. Kirjan nimeä en muista. Sitäkin voin suositella, jos kiinnostaaAikoinaa säestimme Raikkua muutamia kertoja; se ihan eka oli aika hankala: hänen ihka eka levynsä oli juuri ilmestynyt, muutama biisi oli ollut radiosoitossa, lopuista ei mitään havaintoa. Käyttöohjeet olivat mitä sattuu solisti itse ei osannut antaa minkäänlaista tuoteselostusta hengentuotteistaan ja pahin oli se kun solisti itse laski biisit käyntiin; jumal.... kun mentiin kiivaasti. Joskus jälkeen päin on kuultu niitä levyversioita; niillä tempoilla olis ollu ihan asiallista soittaa, joo.. Just niin... |
uruttaja 10.06.2005 15:51:00 | |
---|
Aikoinaa säestimme Raikkua muutamia kertoja; se ihan eka oli aika hankala: hänen ihka eka levynsä oli juuri ilmestynyt, muutama biisi oli ollut radiosoitossa, lopuista ei mitään havaintoa. Käyttöohjeet olivat mitä sattuu solisti itse ei osannut antaa minkäänlaista tuoteselostusta hengentuotteistaan ja pahin oli se kun solisti itse laski biisit käyntiin; jumal.... kun mentiin kiivaasti. Joskus jälkeen päin on kuultu niitä levyversioita; niillä tempoilla olis ollu ihan asiallista soittaa, joo.. Tuttu tunne. |