Pelsi 06.06.2005 17:06:26 | |
---|
Eiköhän se ole pienoista huumoria se paidan teksti? Jos on, niin kuinka suuri % kyseisen paidan kantajista tajuaa sen olevan huumoria? Kalamies #3 >-)))>
MegaMan Club #005 - Top Man |
Viime aikoina törmännyt useaan otteeseen Finntrollin paitoihin Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
Krypto Niitti 08.06.2005 09:27:08 | |
---|
Allekirjoittaneen lukion yhteyteen sijotetussa ylä-asteessa ainakin näkyy jopa monella pienellä housun-roikuttajallakin olevan Children of Bodomin paita. Harmi vaan että paidat eivät mitään erityisen hienoja ole. Minusta. |
Henkka Hevimies 08.06.2005 12:00:35 (muokattu 08.06.2005 14:50:58) | |
---|
Allekirjoittaneen lukion yhteyteen sijotetussa ylä-asteessa ainakin näkyy jopa monella pienellä housun-roikuttajallakin olevan Children of Bodomin paita. Harmi vaan että paidat eivät mitään erityisen hienoja ole. Minusta. Jep. Children of Bodom paidat ovat kuin vitun rutto. Ainut hieno bodom paita on se Hatebreeder. DÖDIÄ PERKELE! |
Rumpali Rölli 14.06.2005 14:25:54 | |
---|
Ja Diablon paitaakin on tullut nähtyä nyt aika lailla Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
Jööhannes 17.06.2005 11:18:18 | |
---|
Ja Diablon paitaakin on tullut nähtyä nyt aika lailla Ainii, niitäkin on tosiaan aika paljon. Ja Mokoman. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään! Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
maelstrom 17.06.2005 12:09:03 (muokattu 17.06.2005 12:10:18) | |
---|
ja Maj Karman. Eiköhän eniten löydy kuitenkin CoBia. Ja sitten on tää härmäläisen hevin kuuluisa iiron maiten. Joops. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
MasK oF SaNiTY 17.06.2005 19:44:06 | |
---|
Jep. Children of Bodom paidat ovat kuin vitun rutto. Ainut hieno bodom paita on se Hatebreeder. Juu tuosta oon täysyin eri mieltä.. Melkein kaikki.. tai siis kaikki CoBin paidat ovat hienoja.. Follow The Reaper Ja Scythes ainakin!.. Makuasiahan tuo on StaY HeavY |
dictatorsh*t 17.06.2005 19:47:20 | |
---|
Onhan ne suosittuja, itsekkin olit ostamassa. Mutten ostanut niin ne ei ole suosittuja, mut hei osta multa KRUUNU. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Cathi777 18.06.2005 22:42:29 | |
---|
Ainakin festareilla näkee aivan älyttömästi aina Niskalaukauksen paitoja, ehkä nyt vähemmän, kun eivät enää keikkaile. Only pop music can break my heart... |
Tuomas 21.06.2005 10:16:07 | |
---|
Aavistuksen off-topic: Niskiksen "Minulle ei vittuilla"-paitojen jälkeen Eläkeläiset-yhtye teki "Minulle vittuillaan"-paidat. Asennemittari naksahti silloin yhteentoista :) Ulkomaisista yleisimpiä lienevät Cradle of Filthin paidat, suomalaisista näkyi taas ainakin Provinssissa Bodom-paitoja aika reippaasti. Aika paljon Stam1naa ja Mokomaa ja näin ainakin neljä Rotten Sound -paitaa. "No voi hitsi, mitä pelleilyä." -Fortune
~ Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki ~ Ajassa Irrallaan
MegaMan Club #007 - Drunk Man |
Hohhoijaa 23.06.2005 12:56:54 | |
---|
Aavistuksen off-topic: Niskiksen "Minulle ei vittuilla"-paitojen jälkeen Eläkeläiset-yhtye teki "Minulle vittuillaan"-paidat. Asennemittari naksahti silloin yhteentoista :) Aijai, tuollainen on pakko jostain hommata. THV-klubi #13 "Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono." - Järvihirviö |
Tapio79 24.06.2005 06:33:36 | |
---|
Aavistuksen off-topic: Niskiksen "Minulle ei vittuilla"-paitojen jälkeen Eläkeläiset-yhtye teki "Minulle vittuillaan"-paidat. Asennemittari naksahti silloin yhteentoista :) Eikös Kumikamelilla ole myös samaa aihetta mukaileva "Saunan takana on vielä halkoja" tms. ? Allekirjoitus. |
Black tears 25.06.2005 01:48:17 | |
---|
vittu bodom!11 vittu dimmu ja filtti!!!!11 kyllähän se niin vaan on että joka saatanan polkkatukalla on noita paitoja. |
dictatorsh*t 25.06.2005 19:25:09 | |
---|
Stonen paitoja ei taida juuri muista olla kuin itsetehtyjä, vai? Ainakaan en ole missään nähnyt myytävän. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
KTULU 01.07.2005 15:38:11 | |
---|
Maiilmanlaajuisestikkin Bodomin paidat ova aikas suosittuja: olin Lontoossa ja menin torille(en muista nimeä) ja kastelin bändipaitoja niin joka hyllyssä oli Bodomin paitoja. Olin aivan ylpeänä sillä hetkellä! Ja vielä sen lisäksi Brittien suurimman hevifestarin pääesiintyjänä on kukas muukaan kun COB. en osaa aloittaa topiccia! |
Jormaz 03.07.2005 01:20:42 | |
---|
Maiilmanlaajuisestikkin Bodomin paidat ova aikas suosittuja: olin Lontoossa ja menin torille(en muista nimeä) ja kastelin bändipaitoja niin joka hyllyssä oli Bodomin paitoja. Olin aivan ylpeänä sillä hetkellä! Ja vielä sen lisäksi Brittien suurimman hevifestarin pääesiintyjänä on kukas muukaan kun COB. Etkö vessaan ehtiny? :) Njassalla oli joskus levyraadissa Stone-paita.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
thrashmetallisti 05.07.2005 00:14:56 | |
---|
Etkö vessaan ehtiny? :) Njassalla oli joskus levyraadissa Stone-paita.. Joo ja mulla vähän joka paikassa. Kuulemma taas saa swampista. Itse teetin. Hienompi. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Pelsi 05.07.2005 00:19:37 | |
---|
Etkö vessaan ehtiny? :) Kesti vähän aikaa, että tajusin... + THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Pitkavirta 07.07.2005 09:53:53 | |
---|
Aavistuksen off-topic: Niskiksen "Minulle ei vittuilla"-paitojen jälkeen Eläkeläiset-yhtye teki "Minulle vittuillaan"-paidat. Asennemittari naksahti silloin yhteentoista :) Eikös Kumikamelilla ole myös samaa aihetta mukaileva "Saunan takana on vielä halkoja" tms. ? Kumikamelilla oli vissiinki Minulle vittuillaan Liiterin takana on vielä halkoja Nuo on parhautta. Semmosen camo-COBHC -paidan oisin voinu hommata, tai voisin vieläkin. |