KoskPaavo 07.06.2005 10:24:01 | |
---|
Mä oon juossut 11.35 ja risat. Myötätuulessa. Ei myötätuulessa tehtyä aikaa voi hyväksyä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 07.06.2005 10:24:14 | |
---|
-Mä on työntäny kuulaa 16.20 Jyväskylän Harjun kentällä, kun olin siellä sukuloimassa. |
pekkajau 07.06.2005 10:58:05 | |
---|
Urheilu on pilannut monta hyvää viinamiestä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
PL 07.06.2005 11:00:46 | |
---|
Urheilu on pilannut monta hyvää viinamiestä! Mutta toisaalta monesta urheilijasta on tullut loistavia juoppoja. |
Finnomenon 07.06.2005 11:14:29 | |
---|
Linja tuntuu löytyneen. Voisitteko pistää vielä homot, neekerit ym huonommat ihmiset saman nippuun. Elä ny pingota. Totta kai neekerit ja mustalaiset ja homot ja vammaiset on tasa-arvoisia ihmisten kanssa! Eiku tarkotan siis että... :) Joskus kauheessa tujussa, paji kejtaa tampejeejja |
jjussila 07.06.2005 11:20:59 | |
---|
Mulla on Cooperin testissä hyvä aika, tasan 12 min. Ja kyllä määkin satasen yhteentoista juoksen..........jos pääsen heti kymmeneltä lähtemään. Joo Just niin... |
pekkajau 07.06.2005 11:23:52 | |
---|
Palataanpa aiheeseen... Romanien Triathlon: Ensin Manne kävelee uimahallille ja tulee sieltä sitten pyörällä poikkeen! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
El Condor 07.06.2005 11:27:04 | |
---|
Ja kyllä määkin satasen yhteentoista juoksen..........jos pääsen heti kymmeneltä lähtemään. Joo Kerran lensi keikka-autossa tehokkaasti vinetot tuulilasiin, kun olin väsyneessä, pöhnäisessä ja helposti huvittuvassa olotilassa. Tien vieressä jalkakäytävällä hölkkäsi joku nuorimies, johon kuskimme totesi lakoniseen sävyyn: - Ois tuoki perkele lähteny varttia aikasemmin kotoa nii ei tarvis juosta... Repeäminen oli välitön ja voimakas. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Sertzo S 07.06.2005 11:28:51 | |
---|
Palataanpa aiheeseen... Romanien Triathlon: Ensin Manne kävelee uimahallille ja tulee sieltä sitten pyörällä poikkeen! Novellien kanssa nykyiset tosi harvat keikkanani teen. |
pekkajau 07.06.2005 12:56:23 | |
---|
Novellien kanssa nykyiset tosi harvat keikkanani teen. Tää juttu naurattti aikoinaan ihan perkeleesti...ei niin enää! Kaksi eukkoa oli menossa naamiaisiin ja ne päättivät pukeutua toinen Ilta-Sanomaksi ja toinen Iltalehdeksi eli tekivät asun iltapäivälehdistä liimailemalla mekot niistä. Illan jälkeen toinen kysyi:"Mites sulla meni ilta?" Johon toinen:"Oli ihan kivaa! Kaikki kivat miehet luki koko alkuillan innokkaasti mun etusivua ja loppuillasta pari miestä olis halunnut laittaa jopa pari pientä artikkelia mun takasivulle!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 07.06.2005 13:01:12 | |
---|
Ruotsalainen ja norjalainen rajamies tapasivat kerran rajan tuntumassa. Aitaan oli lammas juuttunut päästään kiinni, jolloin norjalainen päätti käyttää tilaisuutta hyväkseen ja teki temput. Sanoi sitten ruotsalaiselle, että nyt on sinun vuorosi. Ruotsalainen työnsi oitis päänsä aitaukseen. |
jon lord 07.06.2005 13:10:55 | |
---|
Ruotsalainen ja norjalainen rajamies tapasivat kerran rajan tuntumassa. Aitaan oli lammas juuttunut päästään kiinni, jolloin norjalainen päätti käyttää tilaisuutta hyväkseen ja teki temput. Sanoi sitten ruotsalaiselle, että nyt on sinun vuorosi. Ruotsalainen työnsi oitis päänsä aitaukseen. ++++ |
pekkajau 07.06.2005 13:20:01 | |
---|
Basisti ja rumpali kävelivät kylätietä pitkin ja pisteaidan rakoon oli juuttunut sika niin kiinni että se se oli perse pystyssä tielle päin. Basisti tuumi:"Voi kun tuossa oes nyt vaikka Marilyn Monroe niin...! Siihen rumpali:"Voe kun oes ies pimmeetä niin...!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 07.06.2005 13:36:17 | |
---|
Ajassa vai matkassa? 60 minuuttia meni. Cooperinkin vetäsin äsken 12 minuuttiin, mutta täytyy tunnustaa, että oikasin hiukan. |
Tankero 07.06.2005 13:37:35 | |
---|
-Mitä on viettisuunnistus? SM hmh... Se on melkein sama kuin vietisuunnistus. :) Ja hiukkasen eri kuin viestisuunnistus. |
Tankero 07.06.2005 13:39:17 | |
---|
Elä ny pingota. Totta kai neekerit ja mustalaiset ja homot ja vammaiset on tasa-arvoisia ihmisten kanssa! Eiku tarkotan siis että... :) Minulla on perustuslain suoma oikeus pingottaa. |
R.Syke 07.06.2005 14:04:57 | |
---|
Se on melkein sama kuin vietisuunnistus. :) Ja hiukkasen eri kuin viestisuunnistus. -Joo. Tiedän. Suvussa on ollut suunnistajia - tavallisia sekä hiihtosuunnistajia myös ihan valtakunnan huipulta. Kun lähellä oli kisat, tulivat kylään, pitivät hotellina, puhuvat koko ajan lajistaan, reitinvalinnoistaan, vammoistaan, keleistä, voiteista, muista suunnistajista... Ite kun olen ollut myös jonkinlainen valmentaja (muussa lajissa) sain kunnian teipata pääsuunnistajan jalat. Munsta olivat yhtä levottomia kuin heimolaiset! Että siinä mielessä keikkaillut. Onneksi, Kuhilas, vaihdoit ajoissa genreä :) Menisit nyt metsässä kuin viitapiru, hikinauha päässä aluskasvillisuutta raiskaten. Tai, sorry, saatathan sinä vielä mennäkin :) atsii, prh - Hyvä ja terveellisin laji ikinä. |
Hööki 07.06.2005 15:14:11 (muokattu 21.07.2005 03:02:04) | |
---|
zzzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |
kimmoke 07.06.2005 16:10:56 | |
---|
Sotilasurallani aikoinaan (ura?) olin jouluaaton väijyssä romaanipoijjaan kanssa ja siinä jutusteltiin vahdinvaihdossa (rynkyt käessä ja kovat piipussa...siis pyssyissä) Mannepoeka: "Hai, mie olin viime joulunkin kiinni!" Mää: "Jaa, no missä?" Mannepoeka: "No, Keravan nuorisovankilassa." siinä vaiheessa tuli kiire lähtee lentokenttää partioimaan ;) että semmosta keikkailua. Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
Onneksi, Kuhilas, vaihdoit ajoissa genreä :) Menisit nyt metsässä kuin viitapiru, hikinauha päässä aluskasvillisuutta raiskaten. Tai, sorry, saatathan sinä vielä mennäkin :) Mettäsä on oltu aina kun olen joutanut. Tänäänkin neljä tuntia. Mainitsin joskus aiemmin, että alan soitteleen Stihl-kitaraa. Nyt olis jotain sata mottia rankoina tälle keväälle ja osa jo rantteellakin. Enää ei tarvi kuin katkoa ja halkoa. Ja tietysti pinota. Oikiasti kyllä välillä himottaa suunnistuskin. Kuus vuotta tuli aktiivisesti, mutta sitten humppa vei voiton. |