Aihe: Suositelkaa rässiä mulle.
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17
Futurebre
06.06.2005 19:30:42

Gripiltä en ole kyllä tähän saakka kuullut yhtään hyvää levykokonaisuutta. Kokeiluissa sorrutaan aina tyylittömään kökellykseen. Parit kovat rallit sentään löytyy, ainakin Pathetic Liar.

Niin, jokaisella on oma persreikä.
www.deadshapefigure.tk - UUTTA DSF:ÄÄ!
thrashmetallisti
06.06.2005 19:36:51

No onpa rässiä... paitsi fight fire.

Kyllä nuo mulla menee speed/thrash-genreen. Varsinkin kill em all. Perhana siinä on semmonen levy et oksat pois! Paskaakaan ei kiinnosta onko se speediä vai thrashia jonkun mielestä, se on kova.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Super-Jari
06.06.2005 19:39:00
Niin, jokaisella on oma persreikä.

Oisko noin?
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Ben_D
06.06.2005 19:39:10

Kyllä nuo mulla menee speed/thrash-genreen. Varsinkin kill em all. Perhana siinä on semmonen levy et oksat pois! Paskaakaan ei kiinnosta onko se speediä vai thrashia jonkun mielestä, se on kova.

Ei Kill Em All ole yhtään sen kovempi kun koko vitun genren kivijalka.
...And Justice For All
06.06.2005 19:40:32

Mun päässäni ne järjestyy speed-lokeroon.
Mutta ei se mikään totuus ole, mielipide vaan.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
aku.miettinen
06.06.2005 19:44:41
Eiköhän oo aika selvää, että Kill EM All on thrashiä.
Vasenniplaaja
06.06.2005 22:48:10
TESTAMENT.

Siinon tie, totuus ja elämä.
Aria ariari isa, vena amiria asaria.
Lönnrot
06.06.2005 23:19:23

ja History of a Time to Come!

Totta munassa!
Hello Kettle, my name is Pot.
Weke
07.06.2005 11:34:22
Totta munassa!

On muuten aika elukka toi laulaja Sabbatissa. Ja kyllähän tuolla Sneapin Andyllä tuntuu pysyvän skebakin kädessä.
lead us into temptation a reign of terror will begin deliver us to evil we promise death, world's end
Aegis
07.06.2005 13:59:31
Kerran olen Sabbatin Dreamweaver vinyylin jättänyt kirpparille kun nimi ja kansi oikein huusivat: "alkuaikojensa tiukan thrashin jälkeen paskaan läskipää-keijukaisheviin kääntynyt yhtye", mutta ilmeisesti näin ei sitten ollutkaan. Ei se mitään, tiukkoja thrash levyjä on taas tulossa koko liuta vinnylinä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Weke
07.06.2005 18:43:18
Kerran olen Sabbatin Dreamweaver vinyylin jättänyt kirpparille kun nimi ja kansi oikein huusivat: "alkuaikojensa tiukan thrashin jälkeen paskaan läskipää-keijukaisheviin kääntynyt yhtye", mutta ilmeisesti näin ei sitten ollutkaan. Ei se mitään, tiukkoja thrash levyjä on taas tulossa koko liuta vinnylinä.

Heh, Ei siitä Dreamweaverin musasta mun mielestä niin karmeesti keijukaiset tule mieleen, aika tulista tykitystä.
lead us into temptation a reign of terror will begin deliver us to evil we promise death, world's end
Aegis
07.06.2005 23:31:30
Heh, Ei siitä Dreamweaverin musasta mun mielestä niin karmeesti keijukaiset tule mieleen, aika tulista tykitystä.

Noh, eiköhän tuo joskus taas vastaan tule jos tarvii. Nyt on tulossa vaan semmoisia tulisia lättyjä, kuin Exumerin Possessed by Fire ja Deathrown kaksi ekaa. Kaikki vinyyleinä, jeah.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
toxic
08.06.2005 00:37:48
TESTAMENT.

Siinon tie, totuus ja elämä.

Aamen.
spiritcrusher
09.06.2005 10:21:11
Hommaat nyt alkuun vaikka Sepulturan Beneath The Remainsin ja Arisen,Exoduksen Bonded by Bloodin, Testamentin Legacyn ja vaikka Kreatorin Terrible Certaintyn ja lähdet niistä liikenteeseen. Tarkastetaan lääkitys ja tarvittaessa lisätään annosta puolen vuoden kuluttua
Jonnelite
10.06.2005 08:34:28

Aegis
10.06.2005 12:17:04
Jumankauta, tänään tuli vinyylipaketti ja ei voi muuta sanoa kuin että huh! Deathrown Raging steel on kovinta saksarässiä heti Destructionin alkutuotannon jälkeen. Todella tiukkaa ja väkivaltaista soittoa, mutta silti todella killeri riffejä ja koukkuja. Joku Kreator on ihan pelleilyä tähän verrattuna. Tämä on yksi sellainen levy mikä oikeasti pitää joka jannun ottaa haltuun jos tulee mahdollisuus.

Muita levyjä olivat sitten Exumerin Possessed by fire ja Deathrown Riders of doom. Nämä ovat semmoisia levyjä, että todella mainiosti toimivat, mutta vain kovimmille saksarässi friikeille. Ei kyllä todellakaan tarvinnut pettyä ostoksiin.
kimmokel
13.06.2005 01:04:53

Witchery on kans yks tarkastamisen arvoinen. Ostin tos vähän aikaa sitten Dead, Hot And Ready:n vinyylinä ja oli kyllä hyvä sijoitus. Eli tuota levyä voin ainakin varauksetta suosittella.
CD-LEVYJÄ MYYNNISSÄ Katso jos löytyy mieleisiä.
dictatorsh*t
13.06.2005 01:26:00
Oisko noin?

Koita.

Olen voinut jo sanoa, mutta saksalainen Headshot on aina tiukkaa kamaa. (http://www.headshot-inc.de/steel.htm)
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
S.i.r.
13.06.2005 08:48:43
Jumankauta, tänään tuli vinyylipaketti ja ei voi muuta sanoa kuin että huh! Deathrown Raging steel on kovinta saksarässiä heti Destructionin alkutuotannon jälkeen. Todella tiukkaa ja väkivaltaista soittoa, mutta silti todella killeri riffejä ja koukkuja. Joku Kreator on ihan pelleilyä tähän verrattuna. Tämä on yksi sellainen levy mikä oikeasti pitää joka jannun ottaa haltuun jos tulee mahdollisuus.

Muita levyjä olivat sitten Exumerin Possessed by fire ja Deathrown Riders of doom. Nämä ovat semmoisia levyjä, että todella mainiosti toimivat, mutta vain kovimmille saksarässi friikeille. Ei kyllä todellakaan tarvinnut pettyä ostoksiin.

Deathrow oli 80-luvun yksi parhaista thrash-bändeistä, ja edelleenkin yksi suurimmista suosikeistani. Olisi vain vähitellen hienoa saada nuo levyt CD-versiona, että saisi jättää vanhat vinyylit lepäämään. Deathrown kolmoslätty Deception Ignored on kyllä omalla tavallaan mainio levy, mutta menee paikoitellen sen luokan tekniseksi kikkailuksi, ettei ole tosikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)