Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Sahtimies666
05.06.2005 14:33:06
Mä en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta.. niplaajaki esittää tyhmää..ihan kun ei ois mitään hajua että mitä hevi on....

Teinihevarihan on vaan teini-ikäinen hevimusiikin kuuntelija...

No just näin mäkin oon ajatellu..eihän täs oo mitään järkeä että kutsutaan teini hevareiksi ku jos se kerta ei oo iästäkään ees kiinni...

Ja wannabe-metallisti yms on sellanen minkä niplaaja määrittää teini-hevariksi!

Turha väittää vastaan olen oikeassa!! ;D
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Sahtimies666
05.06.2005 14:36:23 (muokattu 05.06.2005 14:36:46)
Ainiin.. niplaaja, noitten muitten "viisaitten" määritelmä teinihevistä esim. ´tallicasta oli että ku teinit kuunteli sitä aikoinaan niin se on teiniheviä oikeestaan... mutta sähä sanoit että teinihevi=anti-hevi

puhuit ittes pussiin
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night.
Jormaz
06.06.2005 00:42:36
Tää on taas suurta hupia. Kyllä Justicea nää jutut hävettää muutaman vuoden päästä jos ovat vielä tallella. Mutta se kuuluu vaan kasvamiseen, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Kyllä mäkin olin joskus sitä mieltä että Kirk Hammett on maailman taitavin kitaristi. Ei se nyt ihan olekaan mutta silti diggailen sitä edelleen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
luopio
06.06.2005 00:48:08
Tää on taas suurta hupia. Kyllä Justicea nää jutut hävettää muutaman vuoden päästä jos ovat vielä tallella. Mutta se kuuluu vaan kasvamiseen, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Kyllä mäkin olin joskus sitä mieltä että Kirk Hammett on maailman taitavin kitaristi. Ei se nyt ihan olekaan mutta silti diggailen sitä edelleen.

Totuuden sanoja.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
elbowski
06.06.2005 00:50:37

Pitäisiköhän aloittaa joku sellainen ''Thread/postaus jota häpeät''-topic, minne kaikki pistäisivät omansa, tai joku muu laittaisi ne puolestanne :)??
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
la m quina
06.06.2005 04:33:56
Ei kannata.
Pelsi
06.06.2005 07:46:37
Pitäisiköhän aloittaa joku sellainen ''Thread/postaus jota häpeät''-topic, minne kaikki pistäisivät omansa, tai joku muu laittaisi ne puolestanne :)??

Ei, kun tästä tehtäisiin FAQ ja pysyvä. Otsikoksi tulisi "Useat m.nettiläiset häpäisivät itsensä". Sen verran asiantuntevaa tekstiä on taas tullut, vaikka jo aihe itsessään jättää reippaasti tulkinnanvaraa.
Kalamies #3 >-)))>
MegaMan Club #005 - Top Man
Hohhoijaa
06.06.2005 12:53:47
Ei, kun tästä tehtäisiin FAQ ja pysyvä. Otsikoksi tulisi "Useat m.nettiläiset häpäisivät itsensä". Sen verran asiantuntevaa tekstiä on taas tullut, vaikka jo aihe itsessään jättää reippaasti tulkinnanvaraa.

Kyllä, loistavaa hupia... otsikoksi vaikka "Ei näin!"
Särön täytyy olla rän rän eikä dzzzz dzzzz.
elbowski
06.06.2005 13:36:20

No perkule, taidankin tehdä näin.

DADA-palstalle?
IMIK #25
Bella Italia #2
elbowski
06.06.2005 13:40:51
IMIK #25
Bella Italia #2
KTULU
06.06.2005 17:14:45
ei ole mitään teiniheviä...
Vasenniplaaja
06.06.2005 22:30:00
niplaajaki esittää tyhmää..ihan kun ei ois mitään hajua että mitä hevi on....

Se on katsos tämä foorumi: Mnetissä jos erehdyt sanomaan että "bändi A on heviä" niin eikö, jumaliste, heti ole viisi jätkää hyppimässä silmille että "wittu bändi A oo heviä nähnykkään".
Samaten jos väitän että bändi B ei ole heviä, niin jo on liuta genremestareita tilittämässä, että en tiedä hevistä mitään ja että bändi B on rankinta mitä maa päällään kantaa.

Siksi en suostu ilmaisemaan henkilökohtaisia mielipiteitäni genreistä. On minulla sellaisia, uskokaa pois, mutta keskustelen niistä mielelläni vain livenä.

Pyydän anteeksi sekavia kommenttejani, saatoin kirjoittaa osan niistä melko sekavassa mielentilassa. Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto, lopetetaan nyt tämä pelleily.
Aria ariari isa, vena amiria asaria.
Super-Jari
07.06.2005 05:47:28
Se on katsos tämä foorumi: Mnetissä jos erehdyt sanomaan että "bändi A on heviä" niin eikö, jumaliste, heti ole viisi jätkää hyppimässä silmille että "wittu bändi A oo heviä nähnykkään".
Samaten jos väitän että bändi B ei ole heviä, niin jo on liuta genremestareita tilittämässä, että en tiedä hevistä mitään ja että bändi B on rankinta mitä maa päällään kantaa.

Sinä itsehän sanoit että teinihevari on se joka kuuntelee heviä joka ei olekkaan heviä.

Siksi en suostu ilmaisemaan henkilökohtaisia mielipiteitäni genreistä. On minulla sellaisia, uskokaa pois, mutta keskustelen niistä mielelläni vain livenä.

Puolustelet väärää asiaa. Tuo ei liity nyt mitenkään mihinkään.

Etkä vieläkään vastannut kysymykseen.
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
moderndrummer88
07.06.2005 11:37:15
jaa-a minä olen maidenia kuunnellu kait jostain seiskaluokasta asti mutta kyllä tuo on vielä jatkunu ihan samanlaisena... voisko teinihevarin nimetä niin kun vuosi aiemmin jokainen henkilö kaveripiiristä on skeittari jne. ja yhtä-äkkiä jokainen alkaa kuuntelemaan bodomia tai sitä dimmun death cult armageddonia... tietty absoluuttisuus oman fanituksen kohteelle voisi olla myös melko teiniä?
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
Vasenniplaaja
07.06.2005 12:27:20
Etkä vieläkään vastannut kysymykseen.

No perkele! Pystythän sinäkin määrittelemään hevarin sanoilla "henkilö joka kuuntelee heviä". Eikö niin? Mutta voitko sanoa absoluuttisen totuuden siitä, mikä on sitä heviä?

Black Sabbath on heviä. Kelpaako se?
Nyt minä lopetan tämän ihan oikeasti. Laittakaa pikaviestiä jos haluatte jatkaa.
Aria ariari isa, vena amiria asaria.
Jackson Dinky
07.06.2005 13:03:37
Black Sabbath on heviä.

OMG Bläk sabatti ei oo niiq heviä nähnykkää!1!!1!11! "xD"
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Landola59
07.06.2005 14:17:04
Tottakai black sabbath on heviä. Ja teiniheviä siitä saa kun sen ottaa vakavasti. Alkaa elään Ozzyn tai Dion lailla.
HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja.
MV
07.06.2005 14:24:09
Tämän keskustelun eteneminen muistuttaa hyvin pitkälti meikäläisen paskalla käymistä...Pitkää jöötiä mitä ei saada vedetyksi alas sitten millään.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Super-Jari
07.06.2005 16:23:59
No perkele! Pystythän sinäkin määrittelemään hevarin sanoilla "henkilö joka kuuntelee heviä". Eikö niin? Mutta voitko sanoa absoluuttisen totuuden siitä, mikä on sitä heviä?

Black Sabbath on heviä. Kelpaako se?
Nyt minä lopetan tämän ihan oikeasti. Laittakaa pikaviestiä jos haluatte jatkaa.

Ahaa, vika löytyi. Et tajua koko kysymystä.
Toistan sen nyt selkeästi: mitä bändejä teinihevarit kuuntelevat ja luulevat sitä heviksi?
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)