Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Death From Above 1979
1 2 3
eljohnny
07.06.2005 00:05:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torontolais duo, joka oli tänään Conanissa ja ainakin minä tykästyin heidän tyyliin rokata. Mitäs mieltä muut Conanin katsoneet tai muuten bändistä tietävät ovat?
 
Basisti ja rumpali vetää määrätietoista ja räyhäävää rokkia mainiolla asenteella, ainakin sellainen mielikuva minulle jäi.
 
http://vox.bandzoogle.com/users/deathfromabove1979//
 
Tuolta kävin samantien pari videota ja piisiä kattelemassa.
 
Pitää vissiin laittaa levy tilaukseen, ainakin cdonista näyttäisi löytyvän.
 
Venyttely on kaiken A ja O.
etnopoju
07.06.2005 00:08:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä nyt vastaan tähän vaikka saankin ehkä taas jäähyn, mut itsepähän kysyit...
 
jäbät vetää olevinaan rankkaa ja raskasta matskua ja laulajalla on ihan totaalisen emoa settiä.
 
pisteet kuitenkin rumpalille homo huivista ja max weinbergille yleisestä vammailusta.
 
J_Mikkonen
07.06.2005 00:17:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollu meikäläisen mielestä yhtään muka rankkaa ja raskasta. Tuo oli ainakin mainio biisi ja laulaja oli just rokin kuulonen.
Voisi hyvinkin tilata tuon levyn jos muu materiaali on yhtä hyvää.
 
Osta ESP! Halvalla.
Royal Banzai
07.06.2005 00:49:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimi on loistava. Basistilla makea tukka ja viikset. Max pyörähti soittamassa. Ei kitaristia. Basso toimii kitarana, eli oikeastaan tässä bändissä ei ole bassoa. Haluaisin kauheasti tykätä, mutta muutaman biisin kuultuani aika keskinkertainen kuva jäi. Livenä toiminee.
 
Does your mama like to reggae?
Heavy Metal Machine
07.06.2005 10:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli hauskan kuuloista eilen Conanissa... Pitääpä tututstua lähemmin!
 
halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo
McNulty
07.06.2005 11:11:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torontolais duo, joka oli tänään Conanissa ja ainakin minä tykästyin heidän tyyliin rokata. Mitäs mieltä muut Conanin katsoneet tai muuten bändistä tietävät ovat?
 
Tuohan oli jo 3kk vanha jakso... Mielestäni parasta oli se kun Max tuli rumpuihin veteleen puku päällä punkemorokkia :))
 
Basisti ja rumpali vetää määrätietoista ja räyhäävää rokkia mainiolla asenteella, ainakin sellainen mielikuva minulle jäi.
 
http://vox.bandzoogle.com/users/deathfromabove1979//
 
Tuolta kävin samantien pari videota ja piisiä kattelemassa.

 
Ne taustalla olleet valot olivat hienoimmat... kyllä se musiikki silti kaipasi jotain muutakin kuin manuaalisen drum'n'bass kokoonpanon :)
 
En muista oliko Kimmelissä, Dalyssä vaiko jopa ihan Letterman/Leno/Conan showssa se missä oli 3 rumpalia ja säveliin viritetyt tomit. Vetivät rummuilla jonkun biisin ja kikkailivat kaikkea muuta siinä ohessa.
 
Olihan tosin tuollainen rumpujuttu isänpäivän aikoihin mtv3:lla... W-tyylistä ja Ruben & Joonas-seteistä tuttuja kasvoja ja tais Nykänenkin siellä vedellä :))
 
Kanssa vallan mielenkiintoisen kuuloisia tuollaiset erikoisemmat miehitykset :) --> Slipknot :)
 
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Mikko/DE
07.06.2005 11:28:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi hyvä levy, soinut pari kuukautta pakussa :)
 
Juhani_ko
07.06.2005 11:30:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli aikas maGeeta meininkiä. Tuo kitaristi-basisti (?) veti kyllä aika järeitä riffejä. Kiinnostaisi kyllä kuulla enemmänkin kyseistä bändiä
 
"Mulla on karismaa!" -Matti Nykänen
...And Justice For All
07.06.2005 11:32:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kKattoin kanssa Conanin ja oli ihan mukavaa musiikkia.
Paras oli kyllä kun Max Weinberg meni rummuttamaan!
 
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
ozz3
07.06.2005 11:36:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuullosti aika hyvältä minun korvaani! Jännä yhdistelmä tuo basso+rummut, toisaalta rumpalin laulu oli hieman turhaa, instrumentaalina oli ollut vielä jännittävämpää! Max Weinberg on kyllä isäntä sen settinsä takana, ei jumalauta....
 
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
Exhausted
07.06.2005 12:01:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

komeeta settiä oli Death From Above. Mutta kyllä Max Weingbergillä on yksi maailman parhaista rumputatseista.
eljohnny
07.06.2005 13:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto vie, kyllä laitan levyn tilaukseen
 
Olihan tosin tuollainen rumpujuttu isänpäivän aikoihin mtv3:lla... W-tyylistä ja Ruben & Joonas-seteistä tuttuja kasvoja ja tais Nykänenkin siellä vedellä :))
 
Minua jäi kaivamaan, että oliko Kuoppiskin siinä, olin katsovinani että olisi ollut mutta en ole aivan varma siitä.
 
Venyttely on kaiken A ja O.
McNulty
07.06.2005 13:10:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua jäi kaivamaan, että oliko Kuoppiskin siinä, olin katsovinani että olisi ollut mutta en ole aivan varma siitä.
 
Itseasiassa taisi olla... kyllä minä ainakin olin Kumun rummut bongaavinani siitä
 
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Lähikauppias
07.06.2005 15:42:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, hyvä bändi. You're A Woman, I'm A Machinea oon nyt kuunnellut kuukauden-pari, joten nauhalle pistin Conan-esiintymisenkin kun huomasin bändin siellä olevan.
 
Eihän toi levy nyt mikään maailmoja mullistava sinänsä ole. Hyvää tykitystä, mutta ei ne biisit ehkä mitään superhyviä ole. Loppujen lopuksi bändi ei ehkä potkinut Conanissa ihan niin kovaa kuin levyllä, johtunee varmaan soundeista. Levyllähän on rumpujen ja basson lisäksi myös välillä kivoja moog-pörinöitä. Tuota Romantic Rightsia, minkä Conanissa vetivät, paremmin mun mielestä potkii levyn avausraita Turn It Out.
 
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
stratocaster
07.06.2005 16:36:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein mielenkiintoselta kyllä vaikutti!
 
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Emplate
07.06.2005 17:00:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta tuossa eilisessä vedossa oli kyllä mielestäin Maxin rumpalointi. Pätevä äijä, ei voi muuta sanoa. Ei oikein tuntunut bändistä muuten jäävän mitään käteen.
 
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Antsa
07.06.2005 19:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No oh, kuulostipas mielenkiintoiselta. Täytyypä tutustua bändiin syvemmin.
 
stratocaster
07.06.2005 22:34:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt Jytää: Death From Above - Dead Womb 02:06
 
Iha himo kova. Jackass musaa. :D
 
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Sergei Fallinen
08.06.2005 16:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoiselta vaikutti. Pitäisi tarkemmin ehkä joskus tutustua.
Meni kyllä vähän musiikki ohi siitä lähtien kun Max tuli sinne soittamaan. On kyllä hieno rumpali!
 
C.F.D.T
08.06.2005 16:51:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koko kevään ollut tos omassa top 10ssä. erittäin hyvä levy mielestäni toi you're a woman..! pitää käydä roskildessa katsastamassa..
 
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «