Aihe: In Flames - Cravwl Through Knives
1 2 3 4 5 6
Lego
06.06.2005 12:50:37
No toi nyt oli vielä huonompi, selvästi koit loukkaukseks ton vertauksen ainaki vikasta lauseesta päätellen. In search for i:ssa on ainaki aika nu-meininki, enkä nyt tarkota että siinä räpättäis, se ei ollu se ainoo pointti.

En minä siitä loukkaantunut, ihmettelin vain täysin päättömiä väitteitä. Ja tuo sinun väittämäsi biisistä "In Search for I" on vielä päättömämpi. Kerro nyt minulle mikä on nu-meininkiä tässä biisissä, kuuntelen sitä paraikaa joten koitan paikallistaa paljon puhutun "nu-meiningin".
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
Phobophile
06.06.2005 12:57:26
No toi nyt oli vielä huonompi, selvästi koit loukkaukseks ton vertauksen ainaki vikasta lauseesta päätellen. In search for i:ssa on ainaki aika nu-meininki, enkä nyt tarkota että siinä räpättäis, se ei ollu se ainoo pointti.

Minä en ole koskaan tuota nu-metalliksi haukkumista ymmärtänyt, minun korvani ei vaan kuule tällä uusimalla mitään mitä voisin nu-metalliksi sanoa. Ja mitäs väliä sillä sitten on vaikka siellä sitä olisikin jos se vaan kuulostaa hyvältä? Tuntuu aika typerältä olla kuuntelematta jotain vaan sen takia että mukana on "nu-metal-vaikutteita".
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
luopio
06.06.2005 13:05:24 (muokattu 06.06.2005 13:06:45)
Ja mitäs väliä sillä sitten on vaikka siellä sitä olisikin jos se vaan kuulostaa hyvältä?.

Oonko sanonut että sillä olisi minulle väliä? Lueppa mun aikasempia viestejä. Sanoin että diggailen tätä uuttakin levyä, mutta kaikki eivät välttämättä siitä pidä juuri edellämainituista syistä.

Tuntuu aika typerältä olla kuuntelematta jotain vaan sen takia että mukana on "nu-metal-vaikutteita".

Uskoisin että harvapa tuosta noin ajattelee, se ei vaan yksinkertaisesti kolahda kaikille vahemman matskun ystäville kun musiikki menee tiettyyn suuntaan.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
luopio
06.06.2005 13:12:17
En minä siitä loukkaantunut, ihmettelin vain täysin päättömiä väitteitä. Ja tuo sinun väittämäsi biisistä "In Search for I" on vielä päättömämpi. Kerro nyt minulle mikä on nu-meininkiä tässä biisissä, kuuntelen sitä paraikaa joten koitan paikallistaa paljon puhutun "nu-meiningin".

Sekotin biisin ku se tuli tos aikasemmin ku katoin vielä, tarktoin my sweet shadowia. Kertosäe ja tämän tyyli lähinnä ja myös tuo laulu tuolla taustalla tuovat minule nämä mieleen. Jaa-a.., saat toki olla eri mieltäkin.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Angus
06.06.2005 16:14:02

Aika huono.

Mulle nu-metal ei ole "silkkaa kuraa". Sellaista ei vain In Flamesin musassa kuule. Osoitapa huviksesi mulle IN:ltä räpäytystä. Aivan, et pysty. Tottapa se on myönnettävä ettei enää nykyisellään kaahata nopeasti ja ratsasteta sillä samalla saatanan yhdellä kitaramelodialla joka löytyy n. joka toisesta in flamesin vanhemmista biiseistä, vaan meininki on rauhoittunut ja _onneksi_ uudistunut. Mutta jotta nu-metal, huh huh.

No ei se ainakaan "vanhan liiton" heviä/metalliakaan ole. Järkyttävän kuulosta, ei voi muuta sanoa. Kyllä se aika pomppumetallia muistaakseni oli.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
pehko
06.06.2005 16:29:37

jotain kuvia oli jossain uuden elvyn nauhotuksista, ja siellä nauhoteltiin akustisilla skeboilla...itellä tuli heti vähän mieleen joku Jester Script Transfigured...tai jotain...en tiä.
"Nappia" sanoi Salmiakki-Koira"
psj
06.06.2005 16:41:29
No ei se ainakaan "vanhan liiton" heviä/metalliakaan ole. Järkyttävän kuulosta, ei voi muuta sanoa. Kyllä se aika pomppumetallia muistaakseni oli.

Voi vittu näitä Anguksen kommentteja välillä. Sivulauseessa aina mollataan in flameseja ja nirvanoita ilman mitään kunnollisia perusteita. Ei ois varmaan kiva jos minäkin rupeaisin AC/DC tai Peer Günt-ketjuissa häiriköimään samalla tavalla.
"Toivon löytääksemme olemme syntyneet"
Deathrace King
06.06.2005 17:00:20

jotain kuvia oli jossain uuden elvyn nauhotuksista, ja siellä nauhoteltiin akustisilla skeboilla...itellä tuli heti vähän mieleen joku Jester Script Transfigured...tai jotain...en tiä.

Jätkähän on meedio, kun pystyy kuvien perusteella arvaamaan minkälaista musaa on tulossa!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
KTR
06.06.2005 17:01:46 (muokattu 06.06.2005 17:02:41)
Mä tykkäsin näistä kahdesta uudemmastakin In Flamesista aika paljon. Bändi on mun mielestä uudistunut ihan onnistuneesti. Ne, jotka itkee vielä sen vanhemman materiaalin perään voi kuunnella ihan rauhassa niitä vanhoja levyjä. Hyviä biisejä ne vielä tekee. Musiikkityylit kun nyt vaan kehittyy, metallimusiikki myös onneksi. Yleensä vaan metallimusiikin kuuntelijoiden musamaku ei kehity/laajene bändien mukana. Porukka tuntuu ajattelevan aina että "ennen kaikki tehtiin paremmin", mutta se nyt vaan johtuu siitä, että ne vanhat jutut on kuunneltu niin monta kertaa jo, että ne on jo alitajunnassa. Nykyään tehdään vähän erilaista musaa kuin ennen, mutta se ei oo huono juttu. Jonkun mielestä Slayer on edelleen maailman rankin bändi, mut joillekin se ei kolahda ollenkaan. Ei joku Reign in Blood nykyään toimisi samalla tavalla, jos se ilmestyis nyt. Hyviä biisejä ne edelleen on, mutta oman aikansa juttuja mun mielestä. Turha syyttää bändejä siitä, jos ne muuttaa ilmaisuaan. In Flamesista olisi varmaan helposti tullut oman ilmaisunsa vanki, jos ne ois sitä Jester Race-tyyliään jatkanut tähän asti.
MUN MIELESTÄ!

Uusi levy pitää kuulla.
Angus
06.06.2005 19:02:36

Voi vittu näitä Anguksen kommentteja välillä. Sivulauseessa aina mollataan in flameseja ja nirvanoita ilman mitään kunnollisia perusteita. Ei ois varmaan kiva jos minäkin rupeaisin AC/DC tai Peer Günt-ketjuissa häiriköimään samalla tavalla.

No juu ehkä tuo viestin loppuosa oli tarpeeton, mutta ei vain perkele kun pahaa tekee ajatellakin niitä keikkoja Priestin lämppärinä. Kuitenkin tuo ensimmäinen lause ihan aiheeseen liittyvää asiaa oli.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Dr.El
06.06.2005 20:52:25
Jostain luin että paluuta vanhaan tyyliin on luvassa ainakin lisääntyneiden kitaramelodioiden verran. Kun näillä kahdella viime levyllä kitaramelodiat yritettiin siirtää vokaaleille ja syntikoille. Huonoin tuloksin..

Ei nyt sentään huonoin tuloksin.
Laulaja osaa oikeasti muutakin kuin "huutaa" ja se on hyvä että se on päässyt näyttämään monipuolisuutensa. Toivon että rerouten tyylistä kamaa ois luvassa...
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
Dr.El
06.06.2005 20:54:37
Minä en ole koskaan tuota nu-metalliksi haukkumista ymmärtänyt, minun korvani ei vaan kuule tällä uusimalla mitään mitä voisin nu-metalliksi sanoa. Ja mitäs väliä sillä sitten on vaikka siellä sitä olisikin jos se vaan kuulostaa hyvältä? Tuntuu aika typerältä olla kuuntelematta jotain vaan sen takia että mukana on "nu-metal-vaikutteita".

Asiaa.
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
Ruoste
06.06.2005 21:36:37
Komppaan KTR:ää. Enkä kyllä löydä In Flamesista mitään nu-metalliin viittaavaa, nu-metal on semmoista niinkuin Korn esimerkiksi on. Minkä takia pändien kuuluisi polkea paikoillaan eikä kehittyä mihinkään suuntaan? In Flamesin vanhat levyt oli täyttä asiaa, mutta niin on nämä uudemmatkin aivan yhtä paljon. Tähän täytyy vielä sanoa että itse pidän hitusen enemmän vanhasta materiaalista mutta omistan myös uudemmat lätyt ja kuuntelen niitä samalla innolla kuin vanhempiakin levyjä.

Antakaa pändien kehittää itseään ja kehittäkää samalla omaa musamakuanne.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
Deathrace King
06.06.2005 23:05:04

Mä tykkäsin näistä kahdesta uudemmastakin In Flamesista aika paljon. Bändi on mun mielestä uudistunut ihan onnistuneesti. Ne, jotka itkee vielä sen vanhemman materiaalin perään voi kuunnella ihan rauhassa niitä vanhoja levyjä. Hyviä biisejä ne vielä tekee. Musiikkityylit kun nyt vaan kehittyy, metallimusiikki myös onneksi. Yleensä vaan metallimusiikin kuuntelijoiden musamaku ei kehity/laajene bändien mukana. Porukka tuntuu ajattelevan aina että "ennen kaikki tehtiin paremmin", mutta se nyt vaan johtuu siitä, että ne vanhat jutut on kuunneltu niin monta kertaa jo, että ne on jo alitajunnassa. Nykyään tehdään vähän erilaista musaa kuin ennen, mutta se ei oo huono juttu. Jonkun mielestä Slayer on edelleen maailman rankin bändi, mut joillekin se ei kolahda ollenkaan. Ei joku Reign in Blood nykyään toimisi samalla tavalla, jos se ilmestyis nyt. Hyviä biisejä ne edelleen on, mutta oman aikansa juttuja mun mielestä. Turha syyttää bändejä siitä, jos ne muuttaa ilmaisuaan. In Flamesista olisi varmaan helposti tullut oman ilmaisunsa vanki, jos ne ois sitä Jester Race-tyyliään jatkanut tähän asti.
MUN MIELESTÄ!

Uusi levy pitää kuulla.

Asiallista pohdintaa. Plussa lävähti. Reroutehan oli ilmestyessään jotain sellaista mitä kukaan ei ollut aikaisemmin luonut. Joten periaatteessa In Flames kehitti uuden tyylin, ja perässä tuli Soilworkit ynnä muut. Siitä kyllä pitäis respektiä antaa, eikä nu metalliksi väittää, perkeleen puritanistit!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
MrQ
07.06.2005 02:32:20
Asiallista pohdintaa. Plussa lävähti. Reroutehan oli ilmestyessään jotain sellaista mitä kukaan ei ollut aikaisemmin luonut. Joten periaatteessa In Flames kehitti uuden tyylin, ja perässä tuli Soilworkit ynnä muut. Siitä kyllä pitäis respektiä antaa, eikä nu metalliksi väittää, perkeleen puritanistit!

Kyllä ruotsista aina innovatiivisa porukoita on tullut, mutta tällä kertaa vaikka vaihtelua onkin osoivat mistiin. musta toi linja ei oo kertakaikkiaan hyvä.

Soilworkkikin oli pitkään omanlinjankulkija. Tosi omintakeinen saundi,ja nyt peesaa IF:ää niinku Dark tranquillity.
Ben_D
07.06.2005 05:47:15

Aivan, täysin anteeksiantamattoman typerää ja lapsellista edes yrittää pitää bändistä, kun uudemmilla levyillä lauletaan lähes puhtaasti ja vieläpä melodiaa!!!

Eihän sellaista voi true-hevidiggari hyväksyä, lisää raspia vaan kurkkuun!

Kuules ny..Niin kauan tätä metelimusiikkia ja heviä tullu ämyreistä luukutettua, että ei jaksa eikä ole mielenkiintoo kaiken maailman kuraa kuunnella. Laulettiin puhtaasti tai ei, oli melodiaa tai ei niin aivan paskan hailee jos levy on yksinkertaisesti paska.
Lego
07.06.2005 10:04:53
ja nyt peesaa IF:ää niinku Dark tranquillity.

No sinä nyt et ole tainnut DT:n levyjä kuulla ollenkaan. Koitapa ihan huviksesi kuunnella ja verrata niin huomaat olevasi väärässä. DT on todellakin oman linjan kulkija jonka tunnistaa omaksi itsekseen vaikka mikä olisi.

Soilwork todellakin on eri asia, tässä peesaus osui todella oikeaan. Mutta onko se huono asia, sen päättää jokainen itse. Soilworkin viimeisin oli heidän paras.
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
MrQ
07.06.2005 14:46:57
No sinä nyt et ole tainnut DT:n levyjä kuulla ollenkaan. Koitapa ihan huviksesi kuunnella ja verrata niin huomaat olevasi väärässä. DT on todellakin oman linjan kulkija jonka tunnistaa omaksi itsekseen vaikka mikä olisi.

Hei pliis älä viitsi alkaa. Mä olen luultavasti kuunnellut kaikkea metallia pidempään kuin puoel tän palstan lukijoista on eläneet. Myös DT:tä. (-90 asti), anteeksi brassailu, mutta en jaksa näitä sä et oo tr00-luokan kommentteja.

Soilwork todellakin on eri asia, tässä peesaus osui todella oikeaan. Mutta onko se huono asia, sen päättää jokainen itse. Soilworkin viimeisin oli heidän paras.

Tai sit ehkä kuitenkin Chainheart machine.
MrQ
07.06.2005 14:47:22
Kuules ny..Niin kauan tätä metelimusiikkia ja heviä tullu ämyreistä luukutettua, että ei jaksa eikä ole mielenkiintoo kaiken maailman kuraa kuunnella. Laulettiin puhtaasti tai ei, oli melodiaa tai ei niin aivan paskan hailee jos levy on yksinkertaisesti paska.

Nimenomaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)