Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko teidän parturissa käynti tuottanut pettymyksen?
1 2 3 4
biibob
06.06.2005 16:11:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vituttaa aivan hirveän paljon. Kävin tänään leikkaamassa hiuksia, tarkoituksena vain ottaa 1cm pitkistä hiuksistani. Ja mitä käykään se saatanan parturi vetää hiuksia ainakin 5 tai 7 centtiä pois, nytten ole jäljellä enää paljon mitään. Vittu mikä hiusten leikkaaja, tuhosi minut ihan täysin. Olin kasvattanut hiuksia vuoden tavoitteena 70 luvun rock-kampaus. No nyt joutuu taas vuoden kasvattamaan ennen kuin on entisellään. Olisi tehnyt mieli kyllä mieli sanoa kaikki maailman pahimmat haukkumasanat hänelle, mutta olen kuitenkin sivistynyt ihminen, ja sanoin asiani kohteliaasti. Onko muiden elämää tuhottu näin?
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Rakkikoira
06.06.2005 16:17:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ne vuodessa kasvaa enemmän kuin 5-7 senttiä. Liioittelit.
Miksi leikkasit edes, sentin takia. Ei kannata mennä parturiin ollenkaan, vaan hommata joku osaavampi.
Ne on vaan hiukset, ei elämän tärkein asia.
 
biibob
06.06.2005 16:37:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ne vuodessa kasvaa enemmän kuin 5-7 senttiä. Liioittelit.
Miksi leikkasit edes, sentin takia. Ei kannata mennä parturiin ollenkaan, vaan hommata joku osaavampi.
Ne on vaan hiukset, ei elämän tärkein asia.

 
No siis kyllä mulla oli hiuksien pituus kevyesti yli 7 senttiä, mutta sen verran se leikkas pois, ehkä jopa paljon enemmän, joten johan alkaa näkyä. Kauhuissani katsoin hiuksen paloja lattialla. Korvatkin se leikkas näkyviin puoliksi. Tuo sentti tarkoitti, sitä että olisin vähän leikannut latvoja, ei olisi koskaan pitänyt mennä leikkaamaan. Ennen armeijaa en aio enää mennä. Eli pari vuotta ehtii kasvattamaan. Hiukset oli ihan pirun tärkeä osa minua omasta mielestäni, ja kun ei ollut valmistautunut että enää ei olekkaan pitkät hiukset, niin nyt kyllä vituttaa.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Cujo
06.06.2005 17:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle on käynyt usein samalla tavalla ja kyllä se kieltämättä aikansa harmittaa...
 
Toisaalta pitkistä hiuksistahan kannattaa toisinaan leikata latvoista ihan reilusti että lähtee kaksihaaraiset?
Ei kai siinä auta kuin niellä kunnianmenetyksensä ja luottaa siihen että parturi tiesi mitä teki. (Ja mennä ensi kerralla eri parturille...)
 
Yst. vast. tälle palstalle ASAP.
C.F.D.T
06.06.2005 20:35:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en muista yhtäkään kertaa, että olisin ollut tyytyväinen ja en ole pitkään aikaan parturissa käynytkään..
keskiviikkona olen menossa ensimmäistä kertaa n.6 vuoteen ja vaatimukset ovat kovemmat kuin kertaakaan aiemmin.
 
..katsotaan miten käy
 
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
biibob
06.06.2005 20:39:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en muista yhtäkään kertaa, että olisin ollut tyytyväinen ja en ole pitkään aikaan parturissa käynytkään..
keskiviikkona olen menossa ensimmäistä kertaa n.6 vuoteen ja vaatimukset ovat kovemmat kuin kertaakaan aiemmin.
 
..katsotaan miten käy

 
Muista olla alusta asti todella tiukka, muuten alkaa hiuspalat lennellä. Multa veti helvetti ekalla saksen iskulla 5senttiä pois. Paljon ehtinyt alkaa omaa mielipidettään hyvästä mitasta sanoa. Vituttaa niin paljon.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Jani The Rock
06.06.2005 20:41:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina pikkusen hirvittää kun menee parturiin. On niin tarkka tuo hiusmalli jonka haluan, ja se pitää olla justiin eikä vähän sinnepäin. Liikaa kun napsii niin pilalla on.
 
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
biibob
06.06.2005 21:10:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina pikkusen hirvittää kun menee parturiin. On niin tarkka tuo hiusmalli jonka haluan, ja se pitää olla justiin eikä vähän sinnepäin. Liikaa kun napsii niin pilalla on.
 
Mulle kävi just noin. Parturi teki minusta vielä älyttömän törkeästi, koska napasautti kerralla 5senttiä sivulta pois. Siinä vaiheessa oli pakko ottaa sitten toinenkin sivu. Minusta hänen olisi pitänyt ottaa aina vain perkeleen neljäsosasentti ja sitten kysyä mielipidettäni. Oli muuten hiustenleikkaajan onni, että hän oli naispuolinen. Miespuoliselle leikkaajalle olisi saattanut tuossa vaiheessa tapahtua jotain muutakin kuin pienoinen huomautus, vaikka luonnollisesti olenkin rauhallinen ihminen. Hiukset vain oli yhtä minun kanssa, ja niiden lähtö tuntuu ainakin vielä samalta kuin joku olisi tahallaan iskenyt oman kitarani lattiasta läpi.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
KTR
06.06.2005 21:27:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttu fiilis. Parturissa en ole käynyt vuosiin vaan olen joko uskonut hiustenleikkuun äiskälle tai itse napsinut. No kyllä se tukka onneks takas aina kasvaa. Pelkässä latvojenleikkaus-mielessä ei kantsi mennä parturiin, koska ne ottaa aina enemmän pois. En sitten tajua mikä niitä vaivaa.
 
nykanen
06.06.2005 22:04:04 (muokattu 06.06.2005 22:04:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vituttaa aivan hirveän paljon. Kävin tänään leikkaamassa hiuksia, tarkoituksena vain ottaa 1cm pitkistä hiuksistani. Ja mitä käykään se saatanan parturi vetää hiuksia ainakin 5 tai 7 centtiä pois, nytten ole jäljellä enää paljon mitään. Vittu mikä hiusten leikkaaja, tuhosi minut ihan täysin. Olin kasvattanut hiuksia vuoden tavoitteena 70 luvun rock-kampaus. No nyt joutuu taas vuoden kasvattamaan ennen kuin on entisellään. Olisi tehnyt mieli kyllä mieli sanoa kaikki maailman pahimmat haukkumasanat hänelle, mutta olen kuitenkin sivistynyt ihminen, ja sanoin asiani kohteliaasti. Onko muiden elämää tuhottu näin?
 
70-luvun rock-kampauksen saa silleen, että antaa tukan vaan kasvaa eikä tee sille mitään. Ite oon kasvattanut nyt about pari vuotta, en oo edes siistityttänyt. Tää on tällanen Black Sabbath-tyylinen reuhka. Tälle mitään tartte tehdä;)
 
biibob
06.06.2005 22:13:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

70-luvun rock-kampauksen saa silleen, että antaa tukan vaan kasvaa eikä tee sille mitään. Ite oon kasvattanut nyt about pari vuotta, en oo edes siistityttänyt. Tää on tällanen Black Sabbath-tyylinen reuhka. Tälle mitään tartte tehdä;)
 
Mulla alkoi myös itselläni olemaan 70 lukua ja olikin. En yhtään tiedä miksi sorruin menemään olevinaan leikkaamaan hiuksia. Tulen katumaan tätä päätöstä niin pitkään kunnes hiukset alkavat olla samanlaiset. Menee ainakin puolivuotta ennenkuin alkaa edes näyttämään samalta. Ottaa päähän niin paljon. Nyt kun ei huvita soittaa kitaraakaan enää samalla tunteella. Ennen joka hetki oli rock, nykyisin on vaan joo soitetaanpa kitaraa. No eiköhän se taas alkumasennuksen jälkeen lähde samalla innolla soimaan.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Kapina
06.06.2005 22:26:35 (muokattu 06.06.2005 22:27:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pojat, pojat.. On elämää hiusten jälkeenkin :D! Ja se on kuitenkin uusiutuva luonnonvara. Terv.nimim. 5vee purkkaa päässä, 15vee vihreä tukka jne..
 
Kuka sammutti palon?
nykanen
06.06.2005 22:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkoi myös itselläni olemaan 70 lukua ja olikin. En yhtään tiedä miksi sorruin menemään olevinaan leikkaamaan hiuksia. Tulen katumaan tätä päätöstä niin pitkään kunnes hiukset alkavat olla samanlaiset. Menee ainakin puolivuotta ennenkuin alkaa edes näyttämään samalta. Ottaa päähän niin paljon. Nyt kun ei huvita soittaa kitaraakaan enää samalla tunteella. Ennen joka hetki oli rock, nykyisin on vaan joo soitetaanpa kitaraa. No eiköhän se taas alkumasennuksen jälkeen lähde samalla innolla soimaan.
 
No kamaan! Ei sitä kitaraa nyt tukalla sentään soiteta=) Ja kato kun soittelet vaan, niin puolentoista vuoden päästä huomaatkin olevas paljon parempi soittamaan ja että tukkakin on kasvanut pitkäksi. Eli mitäs siitä voi päätellä? Soittotaito tosiaan kehittyy tukan myötä!
 
waihen84
07.06.2005 00:16:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko teidän parturissa käynti tuottanut pettymyksen?
 
Aina.
 
no ehkä lyhyempi tukka sopii mulle paremmin, who knows..
 
biibob
07.06.2005 00:29:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kamaan! Ei sitä kitaraa nyt tukalla sentään soiteta=) Ja kato kun soittelet vaan, niin puolentoista vuoden päästä huomaatkin olevas paljon parempi soittamaan ja että tukkakin on kasvanut pitkäksi. Eli mitäs siitä voi päätellä? Soittotaito tosiaan kehittyy tukan myötä!
 
Tukalla ei soiteta, mutta tukka tuo tunnetta soittoon. En tiedä miksi, tosin huomaan sen vasta nyt kun tukka puuttuu.
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
biibob
07.06.2005 01:12:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko hiukset kasvavat pituutta keskimäärin päivässä? Tai kuukaudessa?
 
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
KTR
07.06.2005 01:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuukaudessa kai jonkun sentin, tai vähän enemmän. En osaa sanoa. Syö jotain nokkosjuttuja, kuulemma auttaa hiustenkasvuun.
 
Rakkikoira
07.06.2005 06:00:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etkö voi kokeilla jotain uutta tyyliä vaikka?
 
Itse kasvatin noin vuoden, hiukset oli jotain 16 senttiä, eikä sen jälkeen ollut mitään vaikeuksia leikata lyhkäsiksi. On taas helpompaa pestä ja muutenkin elää.
 
Toivottavasti et ikinä sairastu vaikka syöpään, lähtee pian kaikki + saattaa mennä henki, mutta se ei varmaan ole tärkein asia sitten.
 
Osta peruukki!
 
kassper
07.06.2005 07:22:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina.
 
Parturilla on aina oma näkemys. Turha siihen on (yleensä) mitään mennä sanomaan. Jotkut kuuntelee asiakkaan toiveita, mutta valitettavasti ne on harvassa... Näin niinku oman kokemuksen mukaan.
 
Kaljuksi jos käypi ajamassa, niin sitten ei liene mahdollisuutta suurempiin näkemyseroihin :) Sentistäkin saa jo vääntää, kun parturin silmään se on n. 4 milliä...
 
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Perzzza
07.06.2005 07:27:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sielunystävä! Itku meinasi parturissa tulla kun menin lettiäni (tuosta näkee parhaiten vaikka on vappuväriäi http://irc-galleria.net/view.php?nick=Perzzza&image_id=11727812)
vähän siistimään, oli tarkoitus lyhentää takatukka pois ja siistiä noin sentillä sivuilta ja edestä. Että sellaista... Parturi sanoi että haittaako jos hän lyhentää ikäänkuin sivujen 'sisältä' kun siellä on juurikasvuakin värjäyksen jäljilta...
 
5 SENTTIÄ! Lähti koko tukasta! Ja taas on tukka samanlainen kuin 4kk sitten hiihtolomalla kun viimeksi kävin parturissa tärvelemässä silloisen lettini...Ei jmalauta en enää käy parturissa, ihan vaan sen takia että kotona voin ITSE tehdä saman eikä tarvi lettiä koko ajan kasvatella lisää. Seiskytluvun tukkaa minullakin on ollut VIIME SYKSYSTÄ asti tavoitteena mutta kaksi parturia on jo tuhonneet unelmani.
 
Sanokaa aina mitä haluatte parturille ja TARKKAILKAA sitä työtä ja huomauttakaa! Ei ne niitä saksia päähänne tunge jos huomautatte jostain asiasta!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «