Janus 30.05.2005 02:32:27 | |
---|
Mun haave on, että sitten kun saan lottovoiton, meen musakauppaan ja sanon, että oon päättänyt aloittaa pianonsoiton. Sitten kun ne esittelee mitä esittelee, äkkään Steinway D flyygelin, soitan yhdellä sormella Ukko Noan ja sanon, että tää vaikuttaa kivalta, otan tän. HOHO. +. Aiheeseen liittyen... Kiipparistit on onneksi kuitenkin hieman suvaitsevampaa porukkaa "melusaasteen" suhteen. Omia leluja kun voi testata musakaupassa ihan luurit päässä, voi soittaa tasan mitä biisejä huvittaa eikä haittaa, vaikka metrin päässä huudatettaisiin kitaraa tms. Ja harvemmin liikkeiden piano/flyygelipuolelle kuuluu suoraan kitarakamojen mökä. Pitäiskö sitten musaliikkeiden pianopuolelle laittaa kiellettyjen listalle Kuutamosonaatti (I osa), Ballade Pour Adeline, kissanpolkat jne.? "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Jormaz 30.05.2005 03:04:29 | |
---|
Kyllä pianolle/kiipparille voi ihan yhtä hyvin olla musta lista. Pojankloppi kun olin niin kaikki osas vetää Show Must Go Onin alkupimputukset, siihen se sit jäikin. Kyllä mä ymmärrän noita musakaupan setiä. Ne näkee kun teini ottaa kitaran ständistä ja alkaa plugaamaan sitä kiinni. Samalla ne ajattelee: "Älä soita _sitä_, älä soita _sitä_.." ja sieltä luonnollisesti pamahtaa soimaan juuri _SE_. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Tycho 01.06.2005 15:40:48 | |
---|
Hehheh... Tässä taannoin olin pikkuveljen kanssa fasussa kitaranhankinnassa. Veli tiluttelee jotain Bodomia, ja siinä vieressä joku toinen napiska vetelee jotakin Trooperia tjsp. Ohi kävelee joku true partaukkeli kaverinsa kanssa ja tokaisee "Ainoa asia maailmassa, jota todella vihaan, on tiluttavat pennut". Tälle repeilin lievästi sanoen. Noniin, kuka teistä tuon sanoi? ;) |
Turder 01.06.2005 19:24:10 | |
---|
Eräässä Kuopion musiikkiliikkeessä myyjä soitti Stairway To Heavenia kun esitteli eri stratoja. Pakko oli purra huulta. Eikä samainen myyjä ollu moksiskaan kun näppäilin Nothing Else Mattersia. Holy Mackinaw! |
aku.miettinen 01.06.2005 19:47:35 | |
---|
Eräässä Kuopion musiikkiliikkeessä myyjä soitti Stairway To Heavenia kun esitteli eri stratoja. Pakko oli purra huulta. Eikä samainen myyjä ollu moksiskaan kun näppäilin Nothing Else Mattersia. Minulle sopiva kauppa! |
jon lord 04.06.2005 15:50:10 | |
---|
Kouvolassa oli aikanaan musiikkikauppa, jossa oli iso lappu seinällä. Seuraavia kappaleita ei saa soittaa jos kokeilet soittimia.Siinä oli mm. Kitara: Smoke on the water,Stairway to heaven, joku nirvanan biisi en muista nimeä, Paranoid, sitten yksi tai kaksi Metallican biisiä. Ainakin nämä.Pianolle sama lappu ja biisejä oli: kissanpolkka, Fur elise ja jotain muita vielä. Olivat kuulemma myyjät kuulleet jo tarpeeksi kyseisiä biisejä. |
jannu 04.06.2005 18:45:15 (muokattu 09.06.2005 11:25:32) | |
---|
Kouvolassa oli aikanaan musiikkikauppa, jossa oli iso lappu seinällä. Seuraavia kappaleita ei saa soittaa jos kokeilet soittimia.Siinä oli mm. Kitara: Smoke on the water,Stairway to heaven, joku nirvanan biisi en muista nimeä, Paranoid, sitten yksi tai kaksi Metallican biisiä. Ainakin nämä.Pianolle sama lappu ja biisejä oli: kissanpolkka, Fur elise ja jotain muita vielä. Olivat kuulemma myyjät kuulleet jo tarpeeksi kyseisiä biisejä. Mä olisin ainakin ihan kiusalla soittanut listan läpi. Lopuks kuitannut, jos olis tullu setä valittamaan, että "Ei väkisin, en sitten ostakaan mitään, moido!" "Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005 |
lord 04.06.2005 20:10:23 | |
---|
Eräässä Kuopion musiikkiliikkeessä myyjä soitti Stairway To Heavenia kun esitteli eri stratoja. Pakko oli purra huulta. Eikä samainen myyjä ollu moksiskaan kun näppäilin Nothing Else Mattersia. Mikä liike mahtoi olla kyseessä? Kuopion musiikki? Viiking musiikki? Flanger? Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa. |
baron 05.06.2005 16:34:53 | |
---|
.Pianolle sama lappu ja biisejä oli: kissanpolkka, Fur elise ja jotain muita vielä. Olivat kuulemma myyjät kuulleet jo tarpeeksi kyseisiä biisejä. Ukko Nooa yhdellä sormella sallittu? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
atimoc 05.06.2005 17:12:16 | |
---|
Kouvolassa oli aikanaan musiikkikauppa, jossa oli iso lappu seinällä. Seuraavia kappaleita ei saa soittaa jos kokeilet soittimia.Siinä oli mm. Kitara: Smoke on the water,Stairway to heaven, joku nirvanan biisi en muista nimeä, Paranoid, sitten yksi tai kaksi Metallican biisiä. Ainakin nämä.Pianolle sama lappu ja biisejä oli: kissanpolkka, Fur elise ja jotain muita vielä. Olivat kuulemma myyjät kuulleet jo tarpeeksi kyseisiä biisejä. Saattaapi jäädä soitin jos toinenkin ostamatta, jos aloittelevien muusikkoparkojen repertuaarissa ei vielä ole biisejä, jotka kelpaisivat tiskin takana koomaaville rokkistaroille. Se on hyvä, että myyjillä on asiat tärkeysjärjestyksessä - fak thö liikevaihto. Ei niin hyvää, ettei jotain huonoakin. |
Turder 05.06.2005 18:00:43 | |
---|
Mikä liike mahtoi olla kyseessä? Kuopion musiikki? Viiking musiikki? Flanger? Viikinki. |
esukki 06.06.2005 11:08:46 | |
---|
On sitä tultu mentyä soittamaan musa liikkeeseen jotain Enter Sandmanin Alkua vähä aikaa ja myyjä tulee sanomaan että "laittaisitko vahvarin pois päältä tai hiljentäisit ainakin" ekan kerran jälkeen kun tultiin sanomaan menin soittamaan ihan kettuilun vuoksi :D |
McNulty 06.06.2005 11:12:32 | |
---|
Ei ole kiellettyjä biisejä! Itse soittelen monenlaisia ralleja jos laitteita testaan. Eri tyylejä, eri volumeilla, eri mikeillä, cleanilla, säröllä... yleensä kylläkin vain improan jotain. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
ugli 06.06.2005 21:53:15 | |
---|
no mitä sitten saa soittaa? |
no mitä sitten saa soittaa? Sound of R.E.L.S:iä ja Chumbawambaa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
tenkainen 06.06.2005 23:41:01 (muokattu 06.06.2005 23:41:22) | |
---|
no mitä sitten saa soittaa? Eihän noiden n. kymmenen kappaleen lisäksi maailmassa paljon muuta musiikkia ole... Jos mietitään levytetyn (ja miksei levyttämättömän) musiikin määrää, niin mikä siinä on, että PITÄÄ soittaa se Paranoid tai vast.? Kyllä siinä minullakin parin vuoden jälkeen järki lähtisi. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
baron 06.06.2005 23:46:37 | |
---|
Eihän noiden n. kymmenen kappaleen lisäksi maailmassa paljon muuta musiikkia ole... Jos mietitään levytetyn (ja miksei levyttämättömän) musiikin määrää, niin mikä siinä on, että PITÄÄ soittaa se Paranoid tai vast.? Kyllä siinä minullakin parin vuoden jälkeen järki lähtisi. Kun mä ostan soitinta, niin tietysti mä kokeilen sillä piisillä jonka mä osaan ja jonka oon soittanut edellisellä soittimella, jotta voisin verrata, onko uusi soitin hintansa arvoinen. Jos myyjä nipottaa, että tää on konserttitilaisuus eikä soittimen testaustilaisuus, niin pitäköön laitteensa. Jos muut asiakkaat nipoavat, niin toivekonsertti on maksullinen, liksaa hattuun niin saa esittää toiveita. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
atimoc 07.06.2005 10:42:49 | |
---|
Kun Fortune näkyy puuhaavan uutta paitatilausta Backstagella, oliskohan kysyntää tällaiselle: PARANOID SANDMAN MEGATOUR 2005 1.7 Levytukku, Helsinki 3.7 Musamaailma, Helsinki 6.7 Ahosen Musiikki, Tampere 9.7 Musapörssi, Jyväskylä 14.7 Oulun Soitin ja Tarvike, Oulu Selkäpuolella voisi vaikka olla Paranoidin soolon (väärät) tabulatuurit. Irtoaiskohan gibboneita testiin... "Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi |
...And Justice For All 07.06.2005 10:47:40 | |
---|
Kun Fortune näkyy puuhaavan uutta paitatilausta Backstagella, oliskohan kysyntää tällaiselle: PARANOID SANDMAN MEGATOUR 2005 1.7 Levytukku, Helsinki 3.7 Musamaailma, Helsinki 6.7 Ahosen Musiikki, Tampere 9.7 Musapörssi, Jyväskylä 14.7 Oulun Soitin ja Tarvike, Oulu Selkäpuolella voisi vaikka olla Paranoidin soolon (väärät) tabulatuurit. Irtoaiskohan gibboneita testiin... Ei paitaa vaan kunnon kiertue! Kaikki menee m.net-paita päällä rämpyttämään epävireistä paranoidia kieli poskessa kaikkiin suomen musakauppoihin! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
McNulty 07.06.2005 10:48:31 | |
---|
Kun Fortune näkyy puuhaavan uutta paitatilausta Backstagella, oliskohan kysyntää tällaiselle: PARANOID SANDMAN MEGATOUR 2005 1.7 Levytukku, Helsinki 3.7 Musamaailma, Helsinki 6.7 Ahosen Musiikki, Tampere 9.7 Musapörssi, Jyväskylä 14.7 Oulun Soitin ja Tarvike, Oulu Selkäpuolella voisi vaikka olla Paranoidin soolon (väärät) tabulatuurit. Irtoaiskohan gibboneita testiin... HAHA... aivan perkuleen loistava idea. Paitsi että Tourdates tulee aina selkään... edessä vois olla sitten Paranoidin tablat (ja väärin tietysti)... :) Välillä kyllä tulee itsekin vetästyä joku Smoke on the water ihan vain vittuillakseen :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |