Rakkikoira 25.05.2005 21:02:52 | |
---|
"Kun lapseni haluavat karkkia, annan heille tsupa tsups tikkarin ja otan itsekkin." Dubbauksen huippua. Mainostajana joku saksalainen nevahööd malli-näyttelijä-äiti-mitälie. Sama siinä "minä itse" "minä itse" kertaa sata. |
Naama-amis 25.05.2005 23:49:21 | |
---|
VALINTATALO!! Kaupunkilaisten ruokakauppa Mitä saatanaa, eikö maalta kotoisin oleva ole sopiva valtsuun? En tiedä onko noita valintataloja enää olemassakaan, enivei... Kaupunkilainen, just joo. Siitä lähtien, kun tuon mainoksen näin, olen kiertänyt valtsut kaukaa ja kussut mielessäni valintatalojen päälle suuria valtameriä galaktisesta virtsaputkesta. Sinä joka keksit tuon mainoslauseen, tukehdu ittees. Intän intän ja jupitan, väitän vastaan ja pukitan, rähjään räyhään ja riitelen, vietän aikaani inttäen. Bella Italia tifoso #3 |
HaloOfFlies 25.05.2005 23:59:06 | |
---|
Nelosen jotkut viikonloppuleffa mainokset jossa sellainen kusipään kuuloinen jannu selittää "Niin siis MINUN mielestäni tämä leffa on niin ylivoimaisen parasta että jos et tykkää siitä niin taidat olla joku aivovammainen apukoululais apina". Norppaako tarkoitat? Norppahan on kuningas! Joku hiusväri/shampoo/mikälie mainos jossa sellainen vaaleahiuksinen kikkarapäinen muija puhuu puhelissa äitinsä kanssa. "Hei hei äiti!" AARRGHH!! Se on Satu Ruotsalainen joka siinä mainoksessa puhelee. Kieltämättä ihmeellinen mainos. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Rakkikoira 02.06.2005 19:33:03 | |
---|
KATSO! - Mä salarakastan sua - Mäkin salarakastan sua |
JOO100 02.06.2005 20:11:33 | |
---|
Voi W***u että on perseestä se uus ketsuppimainos. Onkohan se joku Felix tai jotain. ARGH! " Noh, lakkaa jo nussimasta sitä ketsuppipurkkia." Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Synnyttäjä 03.06.2005 10:59:12 | |
---|
kussut mielessäni valintatalojen päälle suuria valtameriä galaktisesta virtsaputkesta. Nyt meni kyllä purkka väärään kurkkuun. Lussaa. "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
jatrzan 03.06.2005 22:17:09 | |
---|
joku uus tikkari mainos oli ihan kakka ei niin pientä arkea,ei niin suurta juhlaa
*koskenkorva* |
Monarque 03.06.2005 23:55:29 | |
---|
DNA:n "elämä on" mainokset Väkivalta lopettaa vittuilun |
Helvetinpartaterä 05.06.2005 20:34:31 | |
---|
Itseasiassa ainoa mainos,mitä radiossa on nostanut mieleni paremmalle päälle,on Gigantin klassikko: "Kulta,meetkö sä mun kanssa naimisiin?" "En!...Mä meen Giganttiin!" Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
Rakkikoira 05.06.2005 20:47:20 | |
---|
Tele Finlandin kaljupää alkaa riittää mulle. |
Rumpali Rölli 05.06.2005 21:20:30 | |
---|
Kaikki ne jotka tulee jonkun hyvän ohjelman aikana. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
Mufasa 05.06.2005 21:54:40 | |
---|
Sama siinä "minä itse" "minä itse" kertaa sata. On muuten ehkä kaikkien aikojen ärsyttävin mainos. Ihan järkyttävä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Se Sotka-pari taitaa olla tuntipalkalla töissä, niitä mainoksia meinaan tulee melko runsasta tahtia. Tosin taitaa mennä samoilla vuorosanoilla aina; Nyt Sotkasta vain 99e!
Eikö se sano ...nuskaa? En kyllä tiedä mikä sanonta moinenkin on. En ole varma mutta hyvin luetteva tietolähde kertoo että Sotka mainoksen tyypit omistaa sotkaa itse eli ne olisivat varsinaiset omistajat tai osa heistä että näin. ja minua ärsyttää Kaupan K Merkki paremmasta koska kotikuntani K kauppa on aika heikko nykyään. |
Tumba 06.06.2005 21:36:37 | |
---|
Magnumin jäätelö-mainoksiet on aivan perseestä. Magnumin viisi aistia! Ei jumalauta ,mikä idea. "If I go to hell I hope I'll burn well"
-Jonathan davids |
Krypto Niitti 06.06.2005 21:43:30 (muokattu 06.06.2005 21:45:13) | |
---|
Magnumin jäätelö-mainoksiet on aivan perseestä. Magnumin viisi aistia! Ei jumalauta ,mikä idea. No hei sitä ennen oli "7 kuolemansyntiä". :D Ihan helvetin hyvä idea jäätelö tuoteperheelle. Mä ainakin haluun ajatella kuolemaa aina ku syön jäätelöä. ------------------------------------------------------- "Danone Actimelista on tullu osa meidän perheen... aika aktiivistakin elämäntapaa" Siis jumalauta. Ei elämäntapa voi mitenkään olla "aika aktiivinen". EIEIEIEIEI! Ja kyllä kaikki tietää että noille ihmisille maksetaan että ne valehtelee tv:ssä. Ei tajua. Miksei voi olla vaan näin: 1. Tuotteen nimi -> 2. Tieteellisesti todistetut vaikutukset selkeästi -> 3. Mistä sitä saa ja paljonko maksaa. 4. LOPPU, leffa jatkuu. |
Nazareth 08.06.2005 00:00:41 | |
---|
Ärsyttävä on myös se R-Kioski-mainos missä on Hasselhoff-klooni kaikkine Kittineen. Aargh! Kääk! No päh! IMIK #27 |
EtG 09.06.2005 14:10:46 (muokattu 09.06.2005 14:11:03) | |
---|
Kaikki vartavasten tehdyt mainoslaulut ottaa korviin, esim. Tykkimäki.... voi luoja. Pakkanen karistaa nudistit. |
Pelsi 09.06.2005 23:22:16 | |
---|
Koko teevee on perseestä. Mä en enää jaksa kattoa sitä. Säästää kummasti aikaa :) Erittäin hyvin sanottu siellä takana. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Chrissie 09.06.2005 23:29:05 | |
---|
DNA:n "elämä on" mainokset Pakko mainita: se, missä poika menee ostaan jäätelöä kioskilta, ja sitten lopuksi kuiskaa "väärä repliikki" on aivan mainio! Muut niistä ovat paskoja, mutta tämä oikeasti naurattaa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "But some day we'll look back and wonder how we ever tolerated it - life and death." Apollo 440 - Liquid Cool |
kk80 10.06.2005 22:36:47 | |
---|
Passeli! Olettekos nähneet uutta Passelimainosta? Enää ei studioisäntänä mumise visailuviihdyttäjä Reijo Salminen kyllästyneineen ilmeineen vaan mainonnassa ollaan siirrytty hassun-hauskoihin mainossketseihin. Esim. kiimainen muija selittää sohvaperuna poikaystävälleen kuinka lovessa on just passeliin passeliin. Tai kummisetämäinen bisnesmies hönkii sikaria ja selittää tankeroenglannilla kuinka perfecti applikaatio passeli on... Sotkan mainokset on korkeakulttuuria verrattuna passelin kampanjointiin. |