slopez 01.06.2005 09:45:24 | |
---|
Taas yksi mun aloittama mikkithread samasta asiasta mutta kuitenkin. Nonii, laitoin SD:n Customin tallaan enkä hirveästi pidä soundista, vähän liian nasaali ja kylmä,etsin siis lämpöisemmän soundista. Musiikkityyli on emo/rock/pop. Tässä on speksit mun kitarasta: runko: leppä kaula: vaahtera otelauta: ruusupuu Eli mitkä mikit sopis etenkin stratocasterin kanssa, duncania, dimarziota.. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
McNulty 01.06.2005 10:08:29 | |
---|
SD '59 on perinteinen PAF-tyyppinen mikki. Se on varmastikin Customia "lämpimämpi" saundiltaan. Suosittelen muutenkin tsekkailemaan tuohon emo/rock osastoon jotain "vintagempaa"... toki jollain JB:llä hoituu myös tuo homma, vaikka sitäkin ollaan haukuttu "ohueksi" muissa kuin mahonkirunkoisissa skeboissa. Makuasioita mutta kyllä mielestäni tuo JB toimi ihan ok kaverin Tokai Stratossa. Vahvistimena oli 5150 nuppi ja sen alla Engl 2x12" kaappi. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
booster 01.06.2005 10:17:29 (muokattu 01.06.2005 10:19:00) | |
---|
JB (Jr) straton tallassa sopii kyllä varmasti rankempaan menoon. Aloittajan tarpeisiin minä suosittelen '59:ä, itsellä on tuo miniversio siitä ja hyvin toimii rock'n'roll. Kannattaa tietty tsekata muitakin mahdollisia vaihtoehtoja. Myydään: käsintehty germanium-fuzz
Katso tori!
Paina tästä! =) |
slopez 01.06.2005 10:28:55 | |
---|
Duncanin foorumeilla suosittelevat Custom Custom:ia. Mietin vain että sillä ei varmaan hirväesti demppausjuttuja tehdä kun on alnico 2:n magneetti. Mietin, että menisikö tuo 59' vähän liian kirkaaksi leppäbodyssa.. JB:stä on puhuttu, että olisi jääpiikkitreblet.. Kattelin noita Dimarzion leirin mikkejä, en aiemmin ollut niihin tutustunutkaan, siellä oli tämmöisiä mielenkiintoisia. air norton air zone tone zone norton Onko kokemuksia.. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
McNulty 01.06.2005 10:33:53 | |
---|
air norton air zone tone zone norton Onko kokemuksia.. Omat suosikkini Marziolta juurikin tuossa :)) Leppärunkoisessa Charvelissa oli ToneZone kiinni, samoin lehmus Iba RG:ssä. Kummassakin toimi minun mielestäni vallan mainiosti. Erotteleva, sopivasti alapäätä mutta kuitenkin kuulas saundi. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
slopez 01.06.2005 10:36:34 (muokattu 01.06.2005 10:37:17) | |
---|
Tässä harmony centralia lueskellessani olen huomannut että aika paljon on stratocastereissa dimarziota ihmiset käyttävät, jotenki fiilis, että ei niin paljon löydy duncanin arvosteluista stratocastereita. Mitä tämä sitte tarkoittaa, en tiedä, mutta tollasen vaan hokasin. Lukee välissä, että perfect for stratocaster type of guitars tms. Noita HC:n :P, niin arvosteluita kuitenkin pitää lukea aina vähän varauksella. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
slopez 01.06.2005 10:46:09 | |
---|
Nyt tuli vähän liikaa taas vaihtoehtoja, nyt pitäs alkaa karsimaan taas, kertokaas jotain noista yllä mainituista. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
JuniperThree 01.06.2005 11:14:36 (muokattu 01.06.2005 11:15:49) | |
---|
Omassa stratossa on Kent Armstrongin STHR-1 tallassa. Eli sky -budjettisarjan pikkuhumppari. Täytyy sanoa, että todella kylmä ja nasaali mikki. Sopii tietynlaiseen musaan, mutta nyt minä kylmenin sille juurikin sen lämmönpuutteen vuoksi. Aloin kaipaamaan sellasta puhdasta lämpöistä clean-komppi/bluessoundia. Ehkä paremmalla vahvarilla sekin avautuis ihan eri tavalla...varsinkin cleanien osalta, mutta mutta.. E: niin siis kylmä sillä lailla, että outputtia kyllä riittää, mutta se soundin luonne on jäätävä. Varsinkin puhtailla. Särön kanssa lähtee hyvää rokki ja metallipuhkua. |
P-Nut 01.06.2005 11:19:16 | |
---|
menisikö tuo 59' vähän liian kirkaaksi leppäbodyssa.. Itselläni on Fender Highway 1 Stratossa tallassa Little 59' eikä tuo kyllä liian kirkkaaksi mene. Juuri sopivasti tuo lämpöä ja humpparin paksuutta soundiin. Olen oikein tyytyväinen kyseiseen mikkiin. :€ |
slopez 01.06.2005 11:46:22 | |
---|
SD:n custom customia suosittelevat erittäin monet. Mitkähän olisi oikein "stratocastereita varten" tehtyjä mikkejä. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
McNulty 01.06.2005 11:47:59 | |
---|
SD:n custom customia suosittelevat erittäin monet. Mitkähän olisi oikein "stratocastereita varten" tehtyjä mikkejä. Kinmanit :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
slopez 01.06.2005 11:50:12 (muokattu 01.06.2005 11:52:46) | |
---|
Paremminkin sanottuna leppäbody:ssa toimiville. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
slopez 01.06.2005 20:16:55 (muokattu 01.06.2005 20:19:11) | |
---|
Jees tässä vastailen itselleni. Mutta nämä voisivat olla sopivia, onko kokemuksia? Nämä on laitettu outputin mukaan suurimmasta pienimpään Breed Air Zone Air Norton Toisivat ainakin kivasti jämäkkyyttä startoon, ainakin noi kaksi ylimmäistä. Mietin vain että minkähänlaiset cleanit noilla lähtee. edit: Rokimpaa mikkiä etsin, ei niinkään heviä. This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
Dimarzion super distortion (nimestä en ole varma :)) ei välttämättä kanskaan tallamikiksi huono vaihtoehto mikäli "raaka" särö maistuu. |
Les Fender 06.06.2005 19:59:00 | |
---|
Pearly Gates™ see | hear | specs | dimensions sh-pg1 | dimensions tb-pg1b SH-PG1/TB-PG1b -- The original custom Pearly Gates™ pickups were wound for the famous '59 Les Paul® Standard that defined the raw, rebellious sound of Texas blues rock. Essentially a variation on the Patent Applied For sound, the Pearly Gates sound is sweet, but slightly rude, with great sustain and a bright top that make harmonics jump out of the guitar. Available in black, zebra (cream & black), reverse zebra and white as well as the following colors at no extra charge -- red, red & black, pink, green, light blue, dark blue & yellow. Four conductor cable, with traditional or Trembucker spacing. Itselleni löysi tiensä juuri tuollaisella mikillä varustettu leppästrato. Paljon en ole vielä testannut, mut ihan hyvältä tuntuu. Yks vaihtoehto lisää ettei olis liian helppoo! Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Socialite 07.06.2005 15:28:24 | |
---|
Itselläni on kokemusta Breedistä ja FRED:istä stratoissa ja kummatkin toimii hyvin, FRED omaan makuuni paremmin. Mielettömän erotteleva ja harmoninen saundi eikä jyrää singlecoileja alleen! Are you reeling in the beers? |
P2 07.06.2005 15:47:34 | |
---|
Dimarzion Super Distortion tai SD:n Custom. Vähän räyhäkkäämmät singlecoilit ovat kyllä tarpeen näiden kanssa. Pearly Gateskin toimii. Ei sit! |
Listen 08.06.2005 12:45:16 | |
---|
Omassa stratossa on Kent Armstrongin STHR-1 tallassa. Eli sky -budjettisarjan pikkuhumppari. Täytyy sanoa, että todella kylmä ja nasaali mikki. Sopii tietynlaiseen musaan, mutta nyt minä kylmenin sille juurikin sen lämmönpuutteen vuoksi. Aloin kaipaamaan sellasta puhdasta lämpöistä clean-komppi/bluessoundia. Ehkä paremmalla vahvarilla sekin avautuis ihan eri tavalla...varsinkin cleanien osalta, mutta mutta.. Mulla oli tuo Hot Rails-mikki aikoinaan meksikon stratossa (varmaan poppelirunko). Puhdas soundi oli mielestäni aika karmea, eli hyvin keskiäänivoittoinen. Särösoundi oli toki tukeva. Kohta on ylimääräisenä Armstrongin PAF (ei oikein kuulosta hyvältä leppärunkoisen Telen kaulamikkinä), täytyy joskus kokeilla straton tallamikiksi... siis sitten kun ostan humpparilla varustetun sttraton. |
rosberg 08.06.2005 13:24:42 | |
---|
mulla löytyy stratoista fast track 1, jb jr, pearly gates, voisin vaikka vannoa, että jb jr on paras ihan mihin tahansa. keep on truckin! |