Demostudio 03.06.2005 17:39:23 | |
---|
|
ICE 03.06.2005 17:48:53 | |
---|
Mulla ei ole muuta kuin kehuja sanottavana, joku muu heittäkööt kritiikkiä. Aivan loistavaa! Noi sanat laittaa suunpielet ylöspäin ja hymyn leveäksi. Soundit oli hyvät ja muutenkin biisistä tuntuu kuuluvan soittamisen ilo lävitse. En sitten tiedä onko Rankaise mua soitettu verenmaku suussa. ;-) "Taidetta taiteen vuoksi" - Theophile Gautier Ärlä #025 |
Kassu 04.06.2005 00:32:18 | |
---|
Hienoa! Hyvät sanat. |
jussimus 04.06.2005 00:37:14 | |
---|
Aivan loistavaa settiä :) Kaikki toimii ihan kybällä! Pisti hymyilyttämään melkoisesti... Jep. |
Jani The Rock 04.06.2005 00:56:46 | |
---|
Jahans, jahans. Soitto-osastosta on pelkkää hyvää sanottavaa. Toimivaa ja tiukkaa niinkuin teinitytön... no joo. Ei heikkoja lenkkejä. Kitarasoundi oli suorastaan erinomainen, eikä kitaristi sortunut soitossaan turhiin tilutuksiin tai muihin ylilyönteihin. Kosketinosasto oli sitten jo suorastaan loisteliasta meininkiä, kunnon boogieta. Paikoitellen tuli jostain syystä mieleen peräti Wild Angels?! Laulumies oli osaava ja ääneltäänkin riittävän rangga, joten asia tuli hyvinkin selväksi ja ymmärretyksi. Tällainen kama ei kuitenkaan minun mielestäni koskaan toimi kunnolla suomeksi. Jos lyriikat olisivat olleet enklantia tai teksasia, arvosana olisi heilahtanut selkeästi kiitettävän puolelle. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Leper Messiah 04.06.2005 09:37:07 | |
---|
loistava kosketinpuoli. tykkään. myös kitarasoundi hyvä, ja lickit mukavia. lauluääni vieläkin yhtä hyvä, mutta niinkuin jani jo sanoi, ei oikein suomeksi uppoa. koskettimet loistavat sooloja myöten. oikein mukava kappale, totta tosiaan. ajoittain mulllle tyli mieleen tosta Fröbelin palikat??? siis musiikin eikä sanojen takia... vissiin niillä sitten on samanmoisia piisejä, en vaan ollenkaan muista mikä/mitkä. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
leka 04.06.2005 09:44:28 | |
---|
mahtavaamahtavaa... tulen analsoimaan ja erittelemään tarkemin tässä jossain vaiheessa, mutta arvosanaksi kaksi peukkua pystyssä. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Tetsuo 04.06.2005 16:42:58 | |
---|
Hiton kova Miten niin ei toimi suomeksi Toimii kyllä Tissot
Olen Eemilin chat-sisko. |
Järvihirviö 04.06.2005 17:05:36 | |
---|
Rankaise piiskoin sekä vöin! Tämä biisi kyllä tuntui rankaisevan snagusta lähtien. Hieman paha arvostella näitä, kun ei ikinä pahaa sanottavaa löydy, vaikkei musatyyli ihan iskekään. |
Nitrodelay 04.06.2005 17:55:52 | |
---|
Tässä musatyylissä on se mukavaa, että biisistä voi sanoa sen kuulostavan ihan "siltä" eikä se ole loukkaus. Tämä on ns. karsina-musaa, jossa pyritään täyttämään tietyt tyylikriteerit pilkulleen oikein. Siinä on sen voima ja heikkous, samassa paketissa. Toimii livenä kybällä, mutta hanuri puutuu koko levyn kuuntelusta. Homma on oikein hyvin paketissa soitollisesti ja tyylillisesti...muttamutta, puuvillapellon formaattimusaa, sanoisin. |
Rattata 04.06.2005 18:52:14 | |
---|
On kova. Minkäs tekee kun homma toimii juuri niinkun pitää, niin ei oikein osaa sanoa ainakaan nyt mitään parannettavaa. Loistavaa. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
Veikko 04.06.2005 20:12:20 | |
---|
Albron Blues Bulevardi -nimi tuntuu olen tae sille, että musa on hyvää. tykkäsin kovasti, jalka heiluu. Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
M-Juhana 04.06.2005 20:25:26 | |
---|
Hyvin kulkee ! Soitto on hallussa ja kapteenin laulu on timmiä. Toivoisin pikkasen enempi " laulua" kapteenin vetävän. Sointia paikoitellen lisää laulun, jää kovin karheeksi tuo vokaali, anna tulla. Yritän tarkoittaa, että hyvin menee mut sointia joihinkin juttuihin lisää. Ei olis ihan "räyhää" kaikki ....:-) |
Capu 05.06.2005 18:18:30 | |
---|
Albron Blues Bulevardi -nimi tuntuu olen tae sille, että musa on hyvää. tykkäsin kovasti, jalka heiluu. Juu sinulle sen pyytämäsi levynkin lähetän, heti kun niitä saan vain käsiini. |
Veikko 05.06.2005 19:12:26 | |
---|
Juu sinulle sen pyytämäsi levynkin lähetän, heti kun niitä saan vain käsiini. Hienoa! Tampereen dadaveikot (Have mercy) |
secondarymind 05.06.2005 19:22:09 | |
---|
Täähän oli oikein mainio niinkuin edellinenkin. Blues on vaikea laji ja sillon kun sitä osataan tehdä, se toimii kuin hirvi. Kuten esimerkiksi tässä tapauksessa. Hyvä pojat. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
AP 06.06.2005 09:57:15 | |
---|
Täähän oli oikein mainio niinkuin edellinenkin. Blues on vaikea laji ja sillon kun sitä osataan tehdä, se toimii kuin hirvi. Kuten esimerkiksi tässä tapauksessa. . Kyllä. Ei voi välttyä ajatukselta, että hommaa olisi tehty hiukan ns. kieli poskessa, mutta ehkäpä juuri siksi se toimii. Erityisesti pianolirutukset ja kitarasoolot biisin keskellä maukkaat. Tätä pitäisi vaan kuunnella jollain kunnon vehkeillä eikä näillä tietsikan postikortinkokoisilla kaiuttimilla, joista kuulostellessa tulee joka biisistä sanottavaksi että "nostakaa basso ylemmäs!". K100 #7
Ärlä #011 |
Kyllä. Ei voi välttyä ajatukselta, että hommaa olisi tehty hiukan ns. kieli poskessa, mutta ehkäpä juuri siksi se toimii. Erityisesti pianolirutukset ja kitarasoolot biisin keskellä maukkaat. Tätä pitäisi vaan kuunnella jollain kunnon vehkeillä eikä näillä tietsikan postikortinkokoisilla kaiuttimilla, joista kuulostellessa tulee joka biisistä sanottavaksi että "nostakaa basso ylemmäs!". Juu onhan nää biisit tehty hieman pilke silmäkulmassa, mut soitettu tosissaan. |
AP 06.06.2005 19:07:07 | |
---|
Juu onhan nää biisit tehty hieman pilke silmäkulmassa, mut soitettu tosissaan. Jep. En ajatellutkaan, että hommaa olisi vedetty mitenkään reisille ; soitantapuoli oli ilmeisestikin -AW Yrjänää lainaten- hoidettu niin, ettei "oteta omaa vakavuutta kauhean vakavasti". Yhtä kaikki tyylissä löytyi. K100 #7
Ärlä #011 |
BenGlenton 06.06.2005 20:01:05 | |
---|
No niin, taasen hyvä biisi! Harmi ku missasin taannoisen ET:n keikan. t: Tapio-42 www.supremecourtband.fi |