Majesty 19.04.2003 22:30:05 | |
---|
Nasse-setä on aina pelottanut. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
Nimismies 20.04.2003 18:54:35 | |
---|
Kyllä Blair Witch on nyt ruvennut vaikuttamaan. Käydessäni pimeällä keskellä metsää kusella(mökkeilemässä) meinasi oikeasti iskeä paniikki. Hurjaa. Muna ja kana makailivat sängyssä ja polttelivat tupakkaa. Kana totesi: "Tulipahan nyt tämäkin asia selvitettyä". |
LTD 21.04.2003 11:59:50 | |
---|
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mua on aina jotenkin pelottanut nämä Komissaario Palmu-leffat. Ainakin kaksi ensimmäistä (Komissaario Palmun Erehdys, Kaasua Komissaario Palmu). Niissä on niin hulluja zoomauksia ja se musiikki. En nyt muista ketä on ne musiikit säveltäny, mutta toimii ihan kympillä. |
-Mickill- 21.04.2003 12:54:40 | |
---|
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mua on aina jotenkin pelottanut nämä Komissaario Palmu-leffat. Ainakin kaksi ensimmäistä (Komissaario Palmun Erehdys, Kaasua Komissaario Palmu). Niissä on niin hulluja zoomauksia ja se musiikki. En nyt muista ketä on ne musiikit säveltäny, mutta toimii ihan kympillä. Sama täällä, niissä on se jokin juju että pelottaa vissiin vieläkin! You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
aust 23.04.2003 19:16:03 | |
---|
Mutta mikä oli se 80-luvun kotimainen jossa näytteli muistaakseni Melasniemi ja ne liikku jollain Ladalla.. Jotain tosi kammottavaa, sitte oli nainenki vielä kaivossa!!! Ohjelman nimi tasi olla Painajainen. Olin tosi skidi ku näin sen ekan kerran, olin sitte vähän vanhempi (jopa ala-asteella) ku näin uudemman kerra.. Oli kyllä kammottava sarja.. |
reijoteppo 23.04.2003 19:33:39 | |
---|
kyllä, mulla on tuo "Painajainen"-sarja videolla.suomessa on harvoin onnistuttu tuolla saralla. 6 puolentunnin jaksoa... |
waskikaarme 26.04.2003 00:45:37 | |
---|
Nuorena poikana yö-unet meni gremlinsin takia. Vähän vanhempana Uinu uinu lemmikkini oli kova sana, ja tuo edellä mainittu suomalainen (painajainen? mä muistin että sen nimi oli vain kaivo) Kauhu-elokuvat ovat kyllä vieläkin suosikkeja, varsinkin ikivanhat ja mieluiten vielä B-luokkaa Knoppi: Tiedättekö mistä elokuvat ovat saaneet alunperin tuon B-luokan tittelin? Ennen vanhaan oli elokuviin rakennettava ns. lavasteet eli sellaisia rakennelmia jotka päältäpäin näyttivät ihan aidoilta esineiltä mutta olivatkin käytännössä silkoa sisältä esim. talo josta on rakennettu pelkkä etuseinä. Niitä ei voinut tehdä tietokoneella jälkeenpäin koska tietokoneita ei siihen maailmanaikaan juuri ollut (okei tämä oli täysin asiatonta, kunhan kirjoittelin, anteeksi) Niin siis kun suuren budjetin elokuvaan oli rakennettu isolla rahalla lavasteet ja leffa kuvattu, niin näitä samoja lavasteita sitten kierrätettiin vielä näissä pienemmän budjetin kuvissa. Yksinkertaista, mutta totta "minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan" -CMX- |
Enffi 26.04.2003 09:07:20 | |
---|
Ringu |
jigsore 26.04.2003 17:29:50 | |
---|
"Uinu, uinu lemmikkini" tosiaan pelotti kun pienenä katoin sen. "Rosemary's Baby" myös pelotti aikalailla, vaikka siinä ei oikeastaa mitään tapahtunutkaan. Sellainen psykologinen kauhuleffa. Nykyään ei ole juuri pelottanut mikään kauhuleffa, mitä oon nähnyt. Enpä ole niitä juurikaan enää katsellut. Mikähän oli se leffa, jossa erään perheen omakotitalon kellarissa asusteli piru. Alussa perhe muutti taloon ja pikku hiljaa alkoi tapahtumaan outoja, esim. tyttärellä jäi käsi ikkunan väliin eikä se meinannut aueta. Lopussa talo syttyi palamaan ja perheen isä lähti pelastamaan koiraansa sieltä. Oli se silloin tosi pelottava! :) Child's Play 1 on kans aikas pelottava, kun näin sen serkun luona, joka oli saanut sen kaveriltaan, joka oli nauhoittanut sen Amerkan matkallaan telkkarista. Se kun oli Suomessa liian raaka julkaistavaksi. Äkkiä ennen kuin ehdit! |
Deg 26.04.2003 17:56:52 | |
---|
Child's Play 1 Minkälainen leffa tämä on? Tai siis mitä siinä tapahtuu. hoho vaan sullekkin |
jigsore 26.04.2003 18:18:02 | |
---|
Minkälainen leffa tämä on? Tai siis mitä siinä tapahtuu. Siinä joku rosmojoukko murtautuu tavarataloon. Yhtäkkiä salama iskee yhteen rosmoon ja sen sielu siirtyy hyllyllä olevaan nukkeen. Seuraavana päivänä joku perhe on ostoksilla tavaratalossa ja poika haluaa sen nuken. Isä suostuu ostamaan sen hänelle, mutta he eivät tiedä että kyseisellä nukella on ihmisen sielu! Sitten alkaa tapahtumaan murhia ja kukaan ei arvaa nuken tehneen niitä. Lopussa nukelta ei meinaa nirri lähteä sitten millään, luonnollisesti. Nämä muistikuvat ovat sitten noin 10 vuoden takaa, että silleen.. En kyllä tiedä, miksi sitä ei ole Suomessa saanut näyttää, ei se muistaakseni mitenkään ihmeellisen raaka ollut. 2. ja 3. osat on kyllä julkaistu, nekin on ihan hauskoja. Mutta uusimpaan, Chucky's Briden katsomiseen ei kannata tuhlata aikaa. Se on kyllä semmoista huttua että. Yksi paskimmista leffoista mitä oon nähny. Mutta noi kolme ekaa on ihan hyviä, varsinkin eka. Äkkiä ennen kuin ehdit! |
Deg 26.04.2003 18:26:17 | |
---|
Suomessa nyt on ollut kiellettynä Sleepy Sleepersin piisitkin, että... Ihan hyvältä toi leffa kuullosti kyllä. hoho vaan sullekkin |
L.C.F 27.04.2003 12:23:11 | |
---|
voi olla. Tosin mun mielestä Hellraiser on todella paska. Tarkotakko Hellraiseria, Hellraiser Hellboundia, hellraiser veriviivaa vai hellraiser infernoa? Mulla on ne kaikki :)! Jee... Nii mut pentuna olin menny kattoo uhrilampaat =)! Oon aina ollu hulluna kauhuun...
"This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
kyllä, mulla on tuo "Painajainen"-sarja videolla.suomessa on harvoin onnistuttu tuolla saralla. 6 puolentunnin jaksoa... toi oli aikanaan aivan saatanan kova. Mun pitääs joskus lainata toi sulta, jos suostut. Näkis toimiiko vieläkin. Ja Hiidenvirta pelotti penskana aivan helvetisti. Elokuvista pahoja on Kuudes Aisti, Hohto ja The Others. Screw you guys, I´m going home! |
reijoteppo 27.04.2003 15:49:34 | |
---|
toi oli aikanaan aivan saatanan kova. Mun pitääs joskus lainata toi sulta, jos suostut. Näkis toimiiko vieläkin. Ja Hiidenvirta pelotti penskana aivan helvetisti. Elokuvista pahoja on Kuudes Aisti, Hohto ja The Others. Joo, tottakai saat lainaan!Ja saateri kun sais tuon Hiidenvirran jostain!Mulla on jossain yks loppupään jakso melkein kokonaan nauhalla.
|
allapollo 27.04.2003 15:51:07 | |
---|
Joo, tottakai saat lainaan!Ja saateri kun sais tuon Hiidenvirran jostain!Mulla on jossain yks loppupään jakso melkein kokonaan nauhalla. vittu mä pelkäsin sitä... saatana painajaisia tuli ja kaikki. mielelläni ottaisin joo sen painajaisen. pitää soppii tarkemmin joskus kun näkköö tuala baariis.
Screw you guys, I´m going home! |
aust 27.04.2003 16:27:58 | |
---|
vittu mä pelkäsin sitä... saatana painajaisia tuli ja kaikki. mielelläni ottaisin joo sen painajaisen. pitää soppii tarkemmin joskus kun näkköö tuala baariis. mikä toi hiidenvirta oikein on??
|
allapollo 28.04.2003 10:56:00 | |
---|
mikä toi hiidenvirta oikein on?? Televisiosarja kultaiselta 80-luvulta. Mä en muista sitä juonta enää tarkasti mutta mukana oli kummitustaloa ja aavesaarta ja kaikkea mitä pitääkin kunnon horrorsarjassa.
Screw you guys, I´m going home! |
Woc 28.04.2003 11:00:21 | |
---|
Televisiosarja kultaiselta 80-luvulta. Mä en muista sitä juonta enää tarkasti mutta mukana oli kummitustaloa ja aavesaarta ja kaikkea mitä pitääkin kunnon horrorsarjassa. Onko se peräti Lars von Trierin ohjaama, vai oonko vaan sekasin?
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
allapollo 28.04.2003 11:01:47 (muokattu 28.04.2003 11:07:39) | |
---|
Onko se peräti Lars von Trierin ohjaama, vai oonko vaan sekasin? Ei saateri..en kyllä tiedä. Se oli pohjoismainen mutta en kyllä nyt pysty sanomaan. Google apuun! EDIT: kattos tällainen nettisivu: http://birdland.netfirms.com/Maelstrom.html ja ei oo von trierin. Screw you guys, I´m going home! |