isojussi 06.06.2005 13:26:06 | |
---|
SATA!!!!!!!!!!!! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Vielä lisää off-topicia: Tässä spermanluovuttaja hedelmättömyyden hoitolainsäädännössä on pidetty tärkeänä, että lapsi saisi tietää biologisen isänsä. Miksi ei pidetä tärkeänä, että myös muutkin lapset saisivat tietää? -Siis häh? Että veljet ja siskot sais tietää, kuka minun isäni on! prkl 101 ja niin kuin olin tähtäävinäni...huti |
Tankero 06.06.2005 14:17:01 | |
---|
Vielä lisää off-topicia: Tässä spermanluovuttaja hedelmättömyyden hoitolainsäädännössä on pidetty tärkeänä, että lapsi saisi tietää biologisen isänsä. Miksi ei pidetä tärkeänä, että myös muutkin lapset saisivat tietää? Aivan,mutta ehkä on oletettu ettei heitä niin kiinnosta. Tai jotain. |
baron 06.06.2005 14:27:04 | |
---|
Aivan,mutta ehkä on oletettu ettei heitä niin kiinnosta. Tai jotain. Totuushan on, että jos lapsella on hyvä isä, niin ei sen henkiselle kehitykselle ja elämässä selviytymiselle ole mitään merkitystä, onko biologinen vai ei. Jos lapsi on "koeputkilapsi", riittää hyvin, että aikuisena saa tietää tämän, eikä tarvitse saada 20 vuotta myöhemmin tietää, kuka se köyhä opiskelija oli, joka spermansa luovutti. En mä ainakaan haluaisi, että ventovieraat tyypit alkaisi soitella ovikelloa ja sanoa: ISÄ! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
vanhami 06.06.2005 14:28:50 | |
---|
Se tais se Eskon poika, tai joku, pyöriä kans joskus kehissä, kun Arikin oli mukana kuvioissa. No ei mikään. Tuossahan se rällää jatkuvasti. Siinähän se Ville kai kylillä rällää. Kävin viime kesänä kylässä ja oli tosi hyvässä ja reippaassa kuosissa. Soiteltiin siinä joku tunti diipadaapaa. Ville opetti Aria ja hankki Eskon oppiin myöski. Sanoi, että piti yrittää saada mielummin aamupäivällä tunneille, niin maestro oli todennäköisemmin selvinpäin kuin iltapäivästä. Niinhän sieltä se suomenmestaruuskin sitten tuli. Mun viimeiset tunnit tais olla 16 vuotta sitten, siinäpä ne sitten olikin meikäläisen opiskelut. Vaan eipä ole mestaruuksiakaan lakkarissa. |
Tankero 06.06.2005 16:37:57 | |
---|
Siinähän se Ville kai kylillä rällää. Kävin viime kesänä kylässä ja oli tosi hyvässä ja reippaassa kuosissa. Soiteltiin siinä joku tunti diipadaapaa. Ville opetti Aria ja hankki Eskon oppiin myöski. Sanoi, että piti yrittää saada mielummin aamupäivällä tunneille, niin maestro oli todennäköisemmin selvinpäin kuin iltapäivästä. Niinhän sieltä se suomenmestaruuskin sitten tuli. Mun viimeiset tunnit tais olla 16 vuotta sitten, siinäpä ne sitten olikin meikäläisen opiskelut. Vaan eipä ole mestaruuksiakaan lakkarissa. Vaan mullapa on yksi. Nimittäin vietisuunnistuksen Sm. Vuonna 71 sarja M16. |
Tankero 06.06.2005 16:40:57 | |
---|
Totuushan on, että jos lapsella on hyvä isä, niin ei sen henkiselle kehitykselle ja elämässä selviytymiselle ole mitään merkitystä, onko biologinen vai ei. Jos lapsi on "koeputkilapsi", riittää hyvin, että aikuisena saa tietää tämän, eikä tarvitse saada 20 vuotta myöhemmin tietää, kuka se köyhä opiskelija oli, joka spermansa luovutti. Tottapa totta En mä ainakaan haluaisi, että ventovieraat tyypit alkaisi soitella ovikelloa ja sanoa: ISÄ! Ei tykännyt kaverin vaimokaan, kun joku vuosi sitten ovelle ilmestyi 18 v tytteli kyselemään isiä. Oli äitinsä paljastanut täysikäisyyden kunniaksi, kuka oli pamputtanut. Kaverin vaimo kyllä sitten lientyi, kun tapaus oli sattunut ennen hänen aikaansa. |
isojussi 06.06.2005 17:13:06 | |
---|
Vaan mullapa on yksi. Nimittäin vietisuunnistuksen Sm. Vuonna 71 sarja M16. Jaaps. Mulla on vaan yks voimassaoleva maailmanennätys. Petanqeu-kuulan pituusheiton maailmanennätys -89 Voitin sillon muuton mm. Markku Tuokon. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankero 06.06.2005 17:47:40 | |
---|
Jaaps. Mulla on vaan yks voimassaoleva maailmanennätys. Petanqeu-kuulan pituusheiton maailmanennätys -89 Voitin sillon muuton mm. Markku Tuokon. Markku! tuokko sen kiekon. Minä oon joskus sivunnut tunninjuoksun maailmanennätystä |
isojussi 06.06.2005 18:06:27 | |
---|
Markku! tuokko sen kiekon. Minä oon joskus sivunnut tunninjuoksun maailmanennätystä Ajassa vai matkassa? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 06.06.2005 18:08:46 | |
---|
Vaan mullapa on yksi. Nimittäin vietisuunnistuksen Sm. Vuonna 71 sarja M16. -Mitä on viettisuunnistus? SM hmh... |
KoskPaavo 06.06.2005 18:31:56 | |
---|
Mulla on Cooperin testissä hyvä aika, tasan 12 min. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
clave 06.06.2005 18:37:55 | |
---|
Ahvenanmaalla joskus soittaessani huomasin katukuvassa kehitysvammaisten ihmisten suurehkon määrän. Heräsi ajatuksia. Onhan se saarena hieman eristäytynyt, mutta toisaalta vammaisuuden/ erilaisuuden hyväksymisen kulttuuri inhimillisenä ja elämään kuuluvana ilmiönä voi selittää tuon havainnon. Ehkä taustalla kyseessä oli suurempi yhteisöllinen tilinteko ja ymmärrys, ehkä geenipohjainen juttu mene ja tiedä. Suomalaista erilaisuutta ahvenanmaaliaset kuitenkin sietävät heikosti. On aina kuitenkin olemassa poikkeuksia kuten isosydäminen basisti Kurre Q, joka lienee monillekin tuttu. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
R.Syke 06.06.2005 19:07:08 | |
---|
Tää on paha: -Onko joku kompannut romania, joka käyttää mustalaisasteikkoa? |
R.Syke 06.06.2005 19:08:46 | |
---|
Ahvenanmaalla joskus soittaessani huomasin katukuvassa kehitysvammaisten ihmisten suurehkon määrän. Heräsi ajatuksia. Onhan se saarena hieman eristäytynyt, mutta toisaalta vammaisuuden/ erilaisuuden hyväksymisen kulttuuri inhimillisenä ja elämään kuuluvana ilmiönä voi selittää tuon havainnon. Ehkä taustalla kyseessä oli suurempi yhteisöllinen tilinteko ja ymmärrys, ehkä geenipohjainen juttu mene ja tiedä. Suomalaista erilaisuutta ahvenanmaaliaset kuitenkin sietävät heikosti. -Ääh, ne oli luokkaretkellä tiätty siellä. |
clave 06.06.2005 22:02:40 | |
---|
-Ääh, ne oli luokkaretkellä tiätty siellä. Ei, vaan me oltiin riskiretkellä siellä "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
KoskPaavo 06.06.2005 23:09:44 | |
---|
Kurre Q:sta voisi käyttää ehkä paremmin "laajasydäminen", vaikka voihan se isokin olla kunhan ei vain "laajentunut".Valitettavasti minulla on ollut tilaisuus Kurren kanssa soittaa vain muutama viikko, oikea musiikkimies. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 07.06.2005 09:09:22 | |
---|
Mulla on Cooperin testissä hyvä aika, tasan 12 min. Mä olen juossut satasen tasan kymmeneen! (Lähdin matkaan klo.9:00!) Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 07.06.2005 09:19:08 | |
---|
Mä olen juossut satasen tasan kymmeneen! (Lähdin matkaan klo.9:00!) Mun ennätys puolen tunnin lenkillä on 25'40''! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
Jäärä 07.06.2005 10:19:56 (muokattu 07.06.2005 10:22:01) | |
---|
Mulla on Cooperin testissä hyvä aika, tasan 12 min. Mä oon juossut 11.35 ja risat. Myötätuulessa. Mun urheilu-ura loppui intissä Vaasan raviradalle juurikin cooperintestiä juostessa nilkkoihin asti ulottuvassa kuravellissä ja hevosenpaskassa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |