PL 06.06.2005 11:39:53 | |
---|
Kotikuntani "hontokulmilta" löytyy loistavia esimerkkejä. |
El Condor 06.06.2005 11:49:46 | |
---|
Mikähän mahtaa olla maamme sukurutsaisin kunta tai kunnat? Luulen tietäväni yhden, mutta en uskalla tuoda julki, sillä saatan saada turpaani. Tuolta Pohjanmaan suunnalta löytyy ainakin aika pelottavia ruotsinkielisiä pikkukyliä (jos kohta suomenkielisiäkin). Mm. Vaasan seudun saaret kuten Raippaluoto ja Bergö ovat sellaisia. Raippaluotoon mentiin lossilla vielä muutama vuosi sitten, ja Bergöhön taidetaan mennä vieläkin. Siellä sisäsiittoisuutta tukevat perinteiden lisäksi myös kieli ja maantiede. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
baron 06.06.2005 12:02:11 | |
---|
Taas mennään tuhatta ja sataa off-topiciin, mutta "sisäsiittoinen" geenistö paitsi rikastaa harvinaisia tauteja, myös positiivisia ominaisuuksia, mikäli niitä sattuu lähtöaineistossa olemaan. (Vrt eläinten jalostaminen) "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
KoskPaavo 06.06.2005 12:16:48 | |
---|
Mikähän mahtaa olla maamme sukurutsaisin kunta tai kunnat? Luulen tietäväni yhden, mutta en uskalla tuoda julki, sillä saatan saada turpaani. Kinnulassa on ainakin jossain vaiheessa ollut Kinnusia pirusti, toivottavasti Keihäs-Kinnunen ei lue näitä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
isojussi 06.06.2005 12:19:20 | |
---|
Eiks Vesilahti oo oikeesti Suomen sisäsiittosin kunta? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 06.06.2005 12:22:58 | |
---|
Eiks Vesilahti oo oikeesti Suomen sisäsiittosin kunta? Voisko sanoa, että tuo "sisäsiittoisuus" saattaa olla vain näennäistä. Joissain perinnöllisten tautien sukututkimuksissa on paljastunut, että avioliitossa syntyneiden lapsien isä on noin 10% joku muu kuin kirkonkirjoihin merkitty. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
aikavaikea 06.06.2005 12:34:44 | |
---|
Noista pikkukylistä löytyy kumman paljon persjalkaisia punatukkaisia hörökorvia, joiden vanhemmat ja heidän vanhempansa ties kuinka monenteen sukupolveen ovat olleet toistensa naapureita. http://www.saunalahti.fi/kup/syndroma/salla.htm There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
vanhami 06.06.2005 12:39:17 | |
---|
Me olemme niin nyrpeästi vierasmaalaisiin suhtautuva (etkö muka usko?) että valtaosa meistä on jäljitettävissä noin 400-500 "kantasuomalaiseen". Ehkä se nössö porukka, joka pakotettiin Virosta soutamaan pohjoiseen. Pohjoisessa ja (mitä se Savo nyt on?) on kyliä/pitäjiä, joissa ei hevosaikana omaa kylää kauempaa puolisoa haettu ja fillariaikanakin oma pitäjä oli rajana. Eli meillä oli tuo meri ja "torjuva" suhtautuminen ruotsalaisiin ja venäläisiin, jotka ovat pitäneet meitä lähes yhtä eristettyinä kuin uskonto ashkenazy-juutalaisia tai meri islantilaisia. Hei unohdit oikeat alunperin suomea asuttaneet kansat. Ne jotka oli jo täällä, kun virolaiset souti lahden yli. Lappalaiset. Ainakin meikäläisen geeniperimästä puolet on lähtösin noista ankaran maan kovista kasvateista. Noin aiheen vierestä lisää, bändin Basistimmekin on lisäksi ihan täysi lappalaisverikkö. |
baron 06.06.2005 12:42:34 | |
---|
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
aikavaikea 06.06.2005 12:45:04 | |
---|
There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
R.Syke 06.06.2005 12:46:58 (muokattu 06.06.2005 12:47:46) | |
---|
Tuo on yksi niistä noin 40:stä. Munkin nimi löytyy tuolta sivulta (Kukas kissan hännän......) -Mä tiesin heti että sä oot Victor A. McKusick ;) Tieteellistä tutkimusta on toki tehty ja paljon. Pitänee lukaista nuo, niin pärjää MNetin romanipalstalla :D |
baron 06.06.2005 12:47:21 | |
---|
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
-Mä tiesin heti että sä oot Victor A. McKusick ;) Tieteellistä tutkimusta on toki tehty ja paljon. Pitänee lukaista nuo, niin pärjää MNetin romanipalstalla :D Lähetänkö mun julkaisujen eripainokset:-) "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
R.Syke 06.06.2005 12:59:35 (muokattu 06.06.2005 13:01:52) | |
---|
Lähetänkö mun julkaisujen eripainokset:-) -Elä helekatissa! Kun luen tieteellisiä tutkimuksia, tutkimustuloksia, yhteenvetoja, lääkärinkirjoja tai naistenlentien lääkärinpalstoja, niin omituisia symptomeja alkaa ilmaantua: -pää nykii alhaalta yläviistoon, oikea suupieli vetäytyy ylös ja vasen alas, jalkapohjat alkavat kutista, sormien nivelissä rupeaa tuntumaan kipua, suolisto lähettää kipuaistimuksia, suuta kuivaa, silmiä kirvelee, karsinooma on joka elimessä ja....ja....ja....ja....alan toistaa samaa sanaa...sanaaa...sanaaa... Onneksi olin magneettikuvauksissa selän takia kolme vuotta sitten ja vaiva löytyi - samalla kuvattiin pääkin, siellä ei ollut mitään, kuten on jo tullut jossain mainittua... tai niin no - ne luut tietysti *keuhksprh* en oo muuten keikkaillu romanien kanssa |
pekkajau 06.06.2005 13:01:43 (muokattu 06.06.2005 13:02:23) | |
---|
Muuta en tiedä mutta nyt on kehitetty tieteellinen testi jolla voidaan demonstroida LÄHES AIDONTUNTUISESTI sukupuoliyhdyntää ja lähinnä selvittää sitä ikuista kysymystä siitä että kumpiko siinä aktissa "saa" ja kumpiko siinä oikein "antaa"? Testi suoritetaan seuraavalla tavalla: Laita toinen kätesi nyrkkiin. Aukaise pikkurilli pystyyn nyrkistäsi ja tee sillä muutamia verrytteleviä liikkeitä. Työnnä pikkurilli korvaasi ja ala pyöritellä pikkurillin päätä korvakäytävän suulla ja yritä samalla työntää pikkurilliä syvemmälle korvakäytävääsi! No niin... kummastako tuntuu mukavammalta? Sormesta vai korvasta? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
R.Syke 06.06.2005 13:03:55 (muokattu 06.06.2005 13:04:56) | |
---|
Muuta en tiedä mutta nyt on kehitetty tieteellinen testi jolla voidaan demonstroida LÄHES AIDONTUNTUISESTI sukupuoliyhdyntää ja lähinnä selvittää sitä ikuista kysymystä siitä että kumpiko siinä aktissa "saa" ja kumpiko siinä oikein "antaa"? Testi suoritetaan seuraavalla tavalla: Laita toinen kätesi nyrkkiin. Aukaise pikkurilli pystyyn nyrkistäsi ja tee sillä muutamia verrytteleviä liikkeitä. Työnnä pikkurilli korvaasi ja ala pyöritellä pikkurillin päätä korvakäytävän suulla ja yritä samalla työntää pikkurilliä syvemmälle korvakäytävääsi! No niin... kummastako tuntuu mukavammalta? Sormesta vai korvasta? -Voi myös imeskellä peukaloa. Ensin kannattaa käyttää sitä tietysti p-reiässä :) |
Tankero 06.06.2005 13:12:34 | |
---|
Varmaan yhtälailla epäjumala mun soitto-opettajalle Villelle, joka kaveerasi käsittääkseni enemmänkin Eskon kanssa. Tuo näytebiisi on muuten Könösen sovitus, jota vähäpätöisesti yritän tulkita. Noita pahveja Ville antoi mulle aikoinaan pinon ja sanoi, että kellekkään muulle kuin omille oppilaille ei saa antaa. On tullut pari juttua kuultua noitten reippailta reissuilta. Hatunnosto myöskin tuolle Villelle, kuten olen pari kertaa täällä sanonutkin. Pumppu prakas eka kertaa alta 50 vuotiaana, jätti röökin ja liiallisen rypemisen pois ja 70 häämöttää ihan just ja keikkailee edelleen. Vasen käsi halvaantunut infarktista, mutta oikee toimii vielä täyttä häkää. Mikäs sitä jäärää pitäs pois soitosta. Se tais se Eskon poika, tai joku, pyöriä kans joskus kehissä, kun Arikin oli mukana kuvioissa. No ei mikään. Tuossahan se rällää jatkuvasti. |
Tankero 06.06.2005 13:14:03 | |
---|
Mikähän mahtaa olla maamme sukurutsaisin kunta tai kunnat? Luulen tietäväni yhden, mutta en uskalla tuoda julki, sillä saatan saada turpaani. Sirniön kylä Posiolla. Ainakin taivalkoskelaisten mielestä. |
Tankero 06.06.2005 13:16:38 | |
---|
Voisko sanoa, että tuo "sisäsiittoisuus" saattaa olla vain näennäistä. Joissain perinnöllisten tautien sukututkimuksissa on paljastunut, että avioliitossa syntyneiden lapsien isä on noin 10% joku muu kuin kirkonkirjoihin merkitty. Tuo on totta.. Eräs läheiseni teki ainanaan aiheeseen liittyvän väikkärin ja kertoili samaa. Oli alussa vähän äimistellyt. |
baron 06.06.2005 13:22:10 (muokattu 06.06.2005 13:22:43) | |
---|
Tuo on totta.. Eräs läheiseni teki ainanaan aiheeseen liittyvän väikkärin ja kertoili samaa. Oli alussa vähän äimistellyt. Vielä lisää off-topicia: Tässä spermanluovuttaja hedelmättömyyden hoitolainsäädännössä on pidetty tärkeänä, että lapsi saisi tietää biologisen isänsä. Miksi ei pidetä tärkeänä, että myös muutkin lapset saisivat tietää? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |