sinä käänsit kiven ja kannon taitoit risun löysit minut minä sinulle valani vannoin katsoin, sinussa näin minut sinä tiedät, kuka minä olen nähden läpi, uskot ihmisen mä tiedän ajan olleen, pysähtyneen kas-vaak-seen kiinni palaa sielut tosistaan jo unelmoineet, kiinni palaa kulkeneet toisiaan etsineet- kiinni palaa sielut tieltä eksyneinä löytääkseen kadotetun ajan lähteäkseen vielä uudelleen.. sinä kuulit, silloin vielä tiennyt en sinua tarvitsen ennen niin rujon ihmisen sait tuntemaan sen kauneuden mistä kerrottiin jo ennen kuin me muusta tiesimmekään, nyt saavun kotiin, jonne jään, tänne kuulun elämään- kiinni palaa sielut, toisistaan jo.. tatta the orginal grazy mama |
Huhhuh.. Se on siinä!!! Hitto soikoon, tää teksti on pelottava, oikeasti.. mä oisin voinu itse kirjottaa tuon.. tuo sisältö!!! Erittäin hienoa, jälleen!! Erittäin hienoa... ..niin haluaisin tehdä noista sanoista biisin ja saattaa nuo sanat sävelten kantamana ihmisten korviin.. Huh! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |