voltasparta 05.06.2005 18:07:24 | |
---|
miks ne ei lahjottele kitaroita? ku on niin rikkaita. mitä ny jollain plekul tekee ? :D Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Skebaholikko 05.06.2005 20:04:06 (muokattu 05.06.2005 20:05:50) | |
---|
KeikkaPlektra-kaulaketjuni kaanon, saantijärjestyksessä henkilöittäin: - Mokoman Tuomo Saikkonen - Lordin Amen - Helloweenin Michael Weikath - Whitesnaken ja Winger-famen Reb Beach (toinenkin löytyy hyllystä jos kiinnostaa, winkwink) - Whitesnaken Marco Mendoza - Uriah Heepin Mick Box - KERRY KING, BEIBY! SLLAAYYEEEEEEERRRRR!! - God Forbidin Dallas Coyle - Machine Headin Adam Duce Settilistoja taitaa löytyä CMXää, Mastodonia, Tarotia, Uriah Heepia sekä tietysti EXODUSTA, viel Gary Holtin nimmarilla. Ja sitten pöydältä löytyy Tarotin Nosturin 2003-keikalta saatu Marco Hietalan puoliksi juoma vesipullo, jonka baarin puolella myöhemmin singeerasi Stratojen Timo Kotipelto, totuuden puhein "Hietala Rules!" "Adding rap to rock is like taking the most beautiful woman you've ever seen to a plastic surgeon and asking him to put a penis on her"
-Manowar guitarist Karl Logan- |
jounihynynen 05.06.2005 21:16:28 | |
---|
Mul on Hellacopterssin runpalin runpukapula. nerous näkyy kilometrien päähän |
Jormaz 05.06.2005 22:48:26 | |
---|
miks ne ei lahjottele kitaroita? ku on niin rikkaita. mitä ny jollain plekul tekee ? :D Jos joku muistaa Lista-ohjelman niin siellähän arvottiin mm. Marty Friedmanin Jackson ja käsittääkseni Dave Murrayn Fender. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Exhausted 05.06.2005 23:39:04 | |
---|
Josh Hommen plektra löytyi Nosturin lattialta keikan jälkeen. Kaverini taas sai bändin bassoteknikolta vääntyneen kaljapullonavaajan jota kutsuu vieläkin "Nick Oliveri-avaajaksi" |
kyseinen 05.06.2005 23:49:19 | |
---|
Faith No Moren settilista Kulttuuritalolta 1997, keikan jälkeen koko bändin nimmarit lapun toiselle puolelle (Patton meinas tosin yrittää juosta karkuun). Ja Mike Bordinilta vielä ystäväliinen taputus suoraan... rintaan. King's X:n Jerry Gaskillin rumpukapula Denveristä 2000 ja keikan jälkeen nimmari siihen. Foo Fighters Hovet 2002, vesipullo, jonka roudari viskasi keikan jälkeen. Join sen 1,5-tuntisesta pogo/pit-sessiosta nääntyneenä saman tien pois. Tyhjä pullo on vielä tallella. Ja Tiktakin settilista Nosturista vuodelta 1999. Muita ei tule nyt mieleen. |
olen saanut......Alice cooperin keikalla sellaisen alice 100 dollarin setelin....vuonna 2002...se on edelleen tallessa enkä hävitä sitä ikinä.....:) Sama homma. Pitäis varmaan kehystää se. :) There Is A Light That Never Goes Out |
booster 06.06.2005 13:13:38 | |
---|
Olen kuullut sellaiasta juttua, että Iron Maiden olisi joskus heittänyt tunnepuuskassa kitaran yleisöön... Oli kai vielä tapahtunut Suomessa... Oli järkkäreillä tullu kuulemma aika kiire hakea se pois yleisöstä ;) Silloin kun näin Maidenin Nummirockissa ('96), ne teki semmoista, että oli heittävinään kitaran mutta pitivätkin silleen "ovelasti" hihnasta kiinni, ja yleisö jäi nuolemaan näppejään. |
JuniperThree 06.06.2005 13:27:56 (muokattu 06.06.2005 15:10:20) | |
---|
Kalle Aholan ja Toni Wirtasen plektrat Torremolinos-kiertueelta... E: Vaan eipä löytynyt enää mistään, piti oikein käydä etsimässä..,.=) Mutta niin, hieno kiertue oli tuo aikanaan... |
elbowski 06.06.2005 13:35:07 | |
---|
Silloin kun näin Maidenin Nummirockissa ('96), ne teki semmoista, että oli heittävinään kitaran mutta pitivätkin silleen "ovelasti" hihnasta kiinni, ja yleisö jäi nuolemaan näppejään. Gers teki näin 2003 Joulunakin :) Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Master Of Distortion 06.06.2005 16:42:15 | |
---|
Sain Shania Twainin UP! kiertueen Helsingin konsertissa ollessani B.B. Barcusin plektran, jonka hän heitti yleisön sekaan konsertin lopussa. Aluksi luulin plektraa roskaksi, kun se lensi eteeni. Tarkemmin katsottuna huomasin sen olevan plektra. Plektran toisella puolella lukee B.B. Barcus ja toisella puolella Shania Twain UP! Särö täysillä, niin kaikki onnistuu. |
Catja 06.06.2005 17:37:47 | |
---|
Kaverini sieppasi plekun murderdollsien keikalta ja lahjoitti sen minulle. Omistan nyt kauniin murderdolls-plekun millä ei malta kuitenkaan koskaan soittaa hukkumisvaaran takia :) |
catarina_siljander 07.06.2005 00:40:41 | |
---|
Mä luulin mun huumorilla, että täällä saadaan jotakin muuta.. hehe.. Olenpa aika hupsu.. Kun olin lapsi, mä keräilin aina esiintyjien osoitteita, mitä niillä nimmareilla ja tavaroilla.. Nykyisin keräilen kommelluksia. Olin viikon loppuna Lohjalla käymässä ja eksyin.. Oli aamulla miettimistä, kun olin eksynyt 20km päähän.. siinä oli taas miettimistä.. *slurp princess |
Tupuna 07.06.2005 11:30:16 | |
---|
Mä luulin mun huumorilla, että täällä saadaan jotakin muuta.. hehe.. Olenpa aika hupsu.. Kun olin lapsi, mä keräilin aina esiintyjien osoitteita, mitä niillä nimmareilla ja tavaroilla.. Nykyisin keräilen kommelluksia. Olin viikon loppuna Lohjalla käymässä ja eksyin.. Oli aamulla miettimistä, kun olin eksynyt 20km päähän.. siinä oli taas miettimistä.. *slurp Kuinkahan moni muusikoiden.netin naisista on saanut rokkarinretkuilta jotain muutakin kuin plektran? ;) Retorinen kysymys, johon emme välttämättä saa vastausta koskaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
aikavaikea 07.06.2005 11:33:57 | |
---|
Kuinkahan moni muusikoiden.netin naisista on saanut rokkarinretkuilta jotain muutakin kuin plektran? ;) Retorinen kysymys, johon emme välttämättä saa vastausta koskaan. Aina noilla naisilla on nuo jutut mielessä. Ei hetken rauhaa. Vielä on kesää jäljellä. |
taikakameli 07.06.2005 13:03:25 | |
---|
En mitään heitettyä, mutta kun Zen Café viime keskiviikkona heitti keikan herttoniemen Oranssi -klubilla, niin bändin lopetettua käytiin kaverin kanssa pikaisesti nappaamassa rumpukapulat lavalta. Turha koittaa, Matlock voittaa! |
terone 07.06.2005 17:38:40 | |
---|
nuorempana ottanut kopin seuraavista esineistä: Death Angelin juomamuki joskus vuonna 89 treella Doc Hollidayn rumpupalikka hml joskus 90 vuonna ja lisäksi roskiksesta löydettiin basistin bassonkielet, jee . Dread Zeppelinin laulajan Tortelviksen heittämä mikälie havaiji kaulanauha yksi kappale NOT-pleku, sen taisin saada kaverilta, lienee ostettu. noita plekuja oli muitakin en muista enää mitä ja kenen. a dj, a dj, let´s get out of here!! |
Aksu89 08.06.2005 14:52:18 (muokattu 08.06.2005 22:05:45) | |
---|
Ou jeah... Black Label Societyn basistilta plektran Onneks mie oon näin fiksu... |
Manan lapsi 09.06.2005 12:46:34 | |
---|
Hyvin lähellä olin saada viimeisimmältä Metallican keikalta Hetfieldin plekun, mutta hävisin sitten rankassa cat-fightissa ja ilman jäin. Kuka olitkaan joka sen sitten sait, niin se halaus ei lohduttanut. An eye for an eye until the world is blind. |
Guitar Hero 09.06.2005 14:29:15 | |
---|
Sain ystävälahjana Gluecifer Blekun. Lisäksi vastaanotin, mikäsekanadalainenorkesteritriobändinyton, rumpalin kepulan, josta taistelin jonku korston kanssa kolme täyttä erää. Työvoitto. Kaveri arvosti lahjaa. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |