Aihe: Ne Luumäet
1 2
SGitar
04.06.2005 22:24:46
Ostin perjantaina Ne Luumäkien ensimmäisen cd:n ja on sitä tullut kuunneltua aika paljon. On se ihan hyvää musaa mutta Rockaway beachin "suomennos" ei ole kyllä yhtään hyvä ja Teenage lobotomyn "suomennos" on aivan loistava. Mitäs te olette mieltä tästä bändistä?
Gabba Gabba Hey
Swan
04.06.2005 22:32:03
En ole musiikkiaan kuullut, mutta idea Ramonesien suomentamisesta on aika hupaisa. Eräältä taholta olen kuullut, että jotkut sanoitukset olisivat jopa nerokkaita. Googlella olen yrittänyt etsiä tietoja, mitä kaikkia biisejä ovat suomentaneet, ja millä nimellä suomennokset kulkevat. Erityisesti Pet Sematary kiinnostaisi kuulla suomenkielisenä. :)
kalamies#26 >-)))>
Jani The Rock
04.06.2005 22:37:27

Ehdottomasti paras ramopunkbändi (Luonteri Surfin ohella, jos vähän käsitettä venytetään) mitä tästä maasta on tullut. Olin sillon joskus aika kovakin diggari.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
SGitar
04.06.2005 22:43:03
En ole musiikkiaan kuullut, mutta idea Ramonesien suomentamisesta on aika hupaisa. Eräältä taholta olen kuullut, että jotkut sanoitukset olisivat jopa nerokkaita. Googlella olen yrittänyt etsiä tietoja, mitä kaikkia biisejä ovat suomentaneet, ja millä nimellä suomennokset kulkevat. Erityisesti Pet Sematary kiinnostaisi kuulla suomenkielisenä. :)

Ne Luumäkien sivuilla on suomennoksia Ramo biisesitä mutta Pet Sematarya ei muistaakseni ollut.
Gabba Gabba Hey
Swan
04.06.2005 22:48:59 (muokattu 04.06.2005 22:49:18)
Ne Luumäkien sivuilla on suomennoksia Ramo biisesitä mutta Pet Sematarya ei muistaakseni ollut.

Joo, noita lueskelin sieltä, mutta en löytänyt etsimääni. On kyllä vekkuleita jotkut suomennokset. Sheena is a punk rocker => Siinä on rokkitähti, yms. :)
kalamies#26 >-)))>
Jytäurpo
04.06.2005 23:02:12 (muokattu 04.06.2005 23:03:42)
Aikoinaan tätä tuli kuunneltua paljonkin, aivan loistavia sanoituksia.

Joo, noita lueskelin sieltä, mutta en löytänyt etsimääni. On kyllä vekkuleita jotkut suomennokset. Sheena is a punk rocker => Siinä on rokkitähti, yms. :)

Ei vaan: Siinä on Punk Kari!
Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year
Swan
04.06.2005 23:04:39

Nii oliki. Muisti pettää.
kalamies#26 >-)))>
Jani The Rock
04.06.2005 23:20:01

Bändi nimeltä Pojat on tehnyt suomennoksen Pet Sematarysta.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
jackcrow
05.06.2005 00:07:20
"hyvä että kesäloma on kesällä" ;)
Antsa
05.06.2005 03:39:12
Hienoja kappaleita, livenä hauska.

Somebody put something in my drink ---> Sam pani kai jotain juomaani.
Chemo
05.06.2005 09:47:26

Vanha suosikkibändini on tämä.

Kyseessähän ei suinkaan ole pelkkään suomennettuun Ramones-materiaaliin keskittynyt bändi; vain eka levy oli käännöskamaa. Loput levyt olivat orkkismatskua, ja hyvää sellaista olivatkin - ja Niillä oli ihan oma tunnistettava soundinsa mm. Kaiden rumpuloinnin ansiosta. Siksi arvostan Niitä omana itsenään, enkä vain Ramonesin oheisilmiönä.

Jokaikinen niistä monista keikoista, jotka Niiltä näin, olivat loistavia, ilman poikkeusta, mm. eka We're A Happy Family-tapahtuma Lepakossa ja jäähyväiskeikka Tavastialla. Niin, ja myös Ramonesien lämppärikeikka, niinikään Tavalla; ihan siksi että tuossa oli oikeat bändit oikeassa paikassa.

Heko on jo pitkään vaikuttanut Rehtoreissa, ja Kaide rumpuloi tätä nykyä Pojissa (toimii; on käyty tsekkaamassa). Joeykin vilahtaa silloin tällöin siellä täällä.

Ramopunk elää ja voi hyvin tämän päivän Suomessa mm. Converse-kerhossa: http://www.villevee.net/converse-kerho/

...ja tässä toinen mainio aiheeseen liittyvä linkki: http://kotisivu.dnainternet.net/a7805/ramouutisia.htm
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
SGitar
05.06.2005 10:10:30
Bändi nimeltä Pojat on tehnyt suomennoksen Pet Sematarysta.

Mistä osotteesta tuon suomennoksen löytäis?
Gabba Gabba Hey
mikko1
05.06.2005 10:20:02
Pojat määrää!
Jani The Rock
05.06.2005 10:50:09

Levykaupasta.
Axelino
05.06.2005 14:04:10
Joskus ala-asteella joku kavereista löysi jostain yhtyeen Pahat ja Rumat kasetin ja se tuli kyllä kuunneltua puhki.. Onnellinen perhe, Kadunlakaisija ja Multa pöllittiin fillari ovat jääneet syystä tai toisesta kirkkaina mieleen. Pitäisi varmaan tuo levy taas hankkia. Hyvä sivusto bändistä http://members.surfeu.fi/hertell/luumaet/
The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive.
Vemmy
05.06.2005 16:35:48

Ei sitä taida enää löytyä mistään netistä, joskus oli. Biisihän on suomeksi Lemmikkihautuumaa. Loistava.

Ensi lauantaina saakin taas nauttia ramopunkista Raumalla Maffissa Rauman Kimmon Punknik-tapahtumassa.

Ja Ne Luumäet-yhtyeestä sen verran, että loistava on, seuraavaa comebackia odotellessa pitää kuunnella levyjä.
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
Angus
05.06.2005 16:52:41

Ensi lauantaina saakin taas nauttia ramopunkista Raumalla Maffissa Rauman Kimmon Punknik-tapahtumassa.

Joo se onkin ironista, että kerrankin kun jotain tämmöstä olis Raumalla niin samaan aikaan on Sauna Open Air.

Ne Luumäet on kyllä loistava. Itsellä löytyy hyllystä Verta ja Luita LP, lisääkin hankkisin joskus mielellään.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
gösplstorm
05.06.2005 20:35:19
Tappajatomaatit!!
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
rheinone
05.06.2005 20:42:25
Aikoinaan tätä tuli kuunneltua paljonkin, aivan loistavia sanoituksia.

Olette kai kuulleet The Ramånesin Stina Är Punkare?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)