Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 537 38 39 40 4179 80 81 82 83
Guitarist in the Night
05.06.2005 17:40:39
Eri kivaa ku vedettiin Stratholme kokonaan.

Viiden porukalla? Aika hyvin.

Kerran olin Dire Maulissa ja ryhmässä oli neljä druidia ja mage.
Hevi on ihan hyvää.
Dj P.
05.06.2005 18:38:47
Kävi muuten hassun hauska juttu varkaallani Argent Dawn servulla tänään pelaillessani.

Hyppäsin Menethilin satamassa paattiin ja aloitin matkani kohti Darkshorea. No, siinä vaiheessa kun maailmankartan pitäisi pompata näkyviin ja näyttää matkan eteneminen, minulla meni ruutu siniharmaaksi. Seuraavaksi löysinkin itseni Great Sean pohjalta räpiköimässä pintaa kohti. Happi ja kestävyys loppui kesken matkan ja henkihän siinä lähti. Ei muuta kuin henkiinherätystä Menethilin hautumaan enkeliltä (tai mikä lienee) kyselemään... Kele.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
Bilharzia
06.06.2005 00:48:46
Viiden porukalla? Aika hyvin.

Kerran olin Dire Maulissa ja ryhmässä oli neljä druidia ja mage.

Eiku 10 man reissu oli. Mutta pointti oli se että toimin priestinä.

Sitten sen jälkeen UBRS, 2 priestiä ja toinen niistä menee AFK ennen drakkisathia. Joudun hiilaan main tankin ja vähän muitakin.

CT_RaidAssist on tärkein addon, piste.
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
Bilharzia
06.06.2005 07:56:08 (muokattu 06.06.2005 07:58:27)
15/23/13

Restoration on ihan hyvä puu.

Edit: ja tää on tällänen mana-efficient buildi, eli manat riitti. WoW-US foorumeilla joku heitti teorian että shamaanit voi olla yhtä hyviä hiilaajia ku priestitki resto-buildilla.
DJ Lattialuukkukoira
06.06.2005 16:39:01
15/23/13

Restoration on ihan hyvä puu.

Ihan huono! Itellä lupsakka 11/33/7. Hyvä ainakin grindata ja näin. Sitten kun (LoL-varoitus) Molten Corea tai Onyxiaa tjsp. niin voi olla että pitää kyhäillä joku restoration-tsydeemi. Tosin ei hirveästi houkuta Shamanin end-game. Lätkit totemeja maahan ja hiilaat hiilereitä. Ui jee. Jahka pääsen Roomasta ajattelin tehdä charan Vashjille ja päteä neviksille.
jepni
Snowblind
06.06.2005 20:22:54

Tehkää warlockit ja pwnatkaa.

Oli kiva kun olen kyhäämässä affliction/destruction buildia ja olin ensin afflictionia rakentamassa täysille, mutta sitten vaihdoin niin että tein destructionin ensin. Afflictionlokilla oli paras critti siinä 400 paikkeilla ja nyt tuholokilla pamahti curse of shadowin avustuksella 1228 critti paladiniparan selkään..
I'm not insane, I'm just smarter than you.
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 16:33:36
Tehkää warlockit ja pwnatkaa.

Oli kiva kun olen kyhäämässä affliction/destruction buildia ja olin ensin afflictionia rakentamassa täysille, mutta sitten vaihdoin niin että tein destructionin ensin. Afflictionlokilla oli paras critti siinä 400 paikkeilla ja nyt tuholokilla pamahti curse of shadowin avustuksella 1228 critti paladiniparan selkään..

Warlock kyllä kuulostaa eri kivalta. Voisi tehdä sitten gnome warlockin Vashjille. En ole kyllä koskaan pahemmin ymmärtänyt warlockeja, sanos, Snoublaind, mitä teet esmes instanseissa? Miten warlockina grindataan? ;E?
jepni
Bilharzia
07.06.2005 17:12:47
Hoi veljet, Battlegroundit saapuvat US-servuille tänään. Se meinaa että mahdollisesti jo huomenna päästään mekin Alteraciin ja Warsong Gulchiin toteuttamaan eeppistä sotaa ja lipunkantoa.

Saattaa olla että Euroopan kanssa se saattaa siirtyä ens viikolle huonossa tapauksessa, normaalisti se patch tulis huomenna maintenancen yhteydessä. Varmaa on se että 1.50 patch on livenä ameriikoissa nyt.
Bilharzia
07.06.2005 17:21:54
Ihan huono! Itellä lupsakka 11/33/7. Hyvä ainakin grindata ja näin. Sitten kun (LoL-varoitus) Molten Corea tai Onyxiaa tjsp. niin voi olla että pitää kyhäillä joku restoration-tsydeemi. Tosin ei hirveästi houkuta Shamanin end-game. Lätkit totemeja maahan ja hiilaat hiilereitä. Ui jee. Jahka pääsen Roomasta ajattelin tehdä charan Vashjille ja päteä neviksille.

Mun buildi toimii ku hevonen. lvl 60 oli mulle maaginen koska sain 1.5 sekunnin Lesser healing joka hiilaa lähemmäks 1000. Sillä pärjää. Shamaani loppupeleissä on paljon paljon hauskempi ku rogue. Sepä vastaa hienoo on pelastaa se priesti tai druidi lätkimällä healin ja ottamalla aggrot earthshokilla, pelastaa grouppinsa jäsenet massafearilta pistämällä tremor toteemin ja sitten tehdä 1000 damaa windfury-procilla.
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 19:48:10
Mun buildi toimii ku hevonen. lvl 60 oli mulle maaginen koska sain 1.5 sekunnin Lesser healing joka hiilaa lähemmäks 1000. Sillä pärjää. Shamaani loppupeleissä on paljon paljon hauskempi ku rogue. Sepä vastaa hienoo on pelastaa se priesti tai druidi lätkimällä healin ja ottamalla aggrot earthshokilla, pelastaa grouppinsa jäsenet massafearilta pistämällä tremor toteemin ja sitten tehdä 1000 damaa windfury-procilla.

Heh. No joo. Tosin roguena tapat ne kaikki uhkaavat mobit parissa nanosekunnissa. Ja pääset oikeasti lyömään onyxiaa ja Moltenin bosseja. Shaman tuntuu välillä vähän WoWin Easymodelta, tbh...
jepni
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 20:38:52 (muokattu 07.06.2005 20:39:06)
Kiihottaisi niin maan julmetusti tehdä joko lokki tahi Imbadin. Tai sitten respecata shamani jotenkin hyvin (miten?) ja juosta instoja.

ni.
jepni
Snowblind
07.06.2005 20:39:01

Warlock kyllä kuulostaa eri kivalta. Voisi tehdä sitten gnome warlockin Vashjille. En ole kyllä koskaan pahemmin ymmärtänyt warlockeja, sanos, Snoublaind, mitä teet esmes instanseissa? Miten warlockina grindataan? ;E?

Instanceissa soulstonetellaan priestejä/shamaaneja (pelastetaan porukkaa wipeiltä..), annetaan healthstoneja muille, pidetään imppiä tuomassa buffeja, tankataan tarvittaessa voidwalkerilla ja pommitellaan pahiksia shadowbolteilla ja doteilla ja pidetään instancekissaa ulkona (http://kahvipannu.fi/~anobi/WoWUI2.jpg - taurenin alla toinen ja mun kissa on napin takana tuo musta pökäle).
Isoilla leveleillä warlock pystyy ohittamaan jopa magen yhteen mobiin tehdyssä damagessa..
Ja tottakai banishataan elementaaleja tai demoneja jos käyvät liian suurella laumalla kimppuun.

Ja grindaaminen on helppoa, nyt menee hommat niin että immolationia, petti kimppuun, curse of shadows, corruption ja shadowboltspämmiä. Tappaa mobeja melkein nopeammin kuin muut classit, varsinkin jos on crittien kanssa onnea.
Kerran katselin grimtotem compoundilla feralasissa grindatessa kun pari leveliä minua isompi rogue tappoi jonkun lvl44 shamaanimobin ja laskin kuinka kauan menee.. Koitin itse perässä ja sain samanlaisen hepun nopeammin matalaksi kuin se rogue. Yksi syy tähän oli sekin että shamaani ei päässyt healaamaan, kiitos felhunterin spell lockin.
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 20:41:09
Instanceissa soulstonetellaan priestejä/shamaaneja... Blaa blaa ...(spell lockin.

Perkele. Mykistyin. Me want Warlock.
jepni
Snowblind
07.06.2005 20:44:14

Perkele. Mykistyin. Me want Warlock.

Ja tsekkaappa www.warcraftmovies.com :sta drakedogin videoita.. Warlockpwnagea parhaimmillaan.
Äijä osaa tuon taistelun hallinnan kyllä hiton hyvin, pääse viholliset tekemään paljon mitään ennenkuin ovat jo kuolleita.
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 20:44:33
Mitenkäs soulstonebisnes? ´Vievätkö ihan jumalattomasti tilaa?
jepni
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 20:45:53
Ja tsekkaappa www.warcraftmovies.com :sta drakedogin videoita.. Warlockpwnagea parhaimmillaan.
Äijä osaa tuon taistelun hallinnan kyllä hiton hyvin, pääse viholliset tekemään paljon mitään ennenkuin ovat jo kuolleita.

Jeh, koneella on joku legendaarinen lokkileffa ja täytyy sanoa että kovaa menoa on. lvl 37 Pawnaa 54 warrun ihan pystyyn. 51 Roguekin meni kerran mutta tokalla kerralla sai just vikan cold bloodin osumaan.
jepni
DJ Lattialuukkukoira
07.06.2005 21:50:00
I WIN!!! SE LÖYTYI!

Täydellinen hi-lvl buildi, löytyi jenkkiforumeilta.

Maaginen 22/8/21!

Meinaa tulla qset housuun, vaikuttaa niin hyvältä. Heinäkuussa pääsee sitten testaamaan.
jepni
Guitarist in the Night
07.06.2005 22:39:42
Mitenkäs soulstonebisnes? ´Vievätkö ihan jumalattomasti tilaa?

Mulla on lvl 42 warlock ja sillä on ihan mukava pelata. Vielä mukavampi olisi, jos noitten soulstonejen kanssa ei joutuisi kikkailemaan niin helvetisti. Puoli inviä täynnä kiviä, tapat pari mobii ni on invi täys.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
07.06.2005 23:13:16

Mulla on lvl 42 warlock ja sillä on ihan mukava pelata. Vielä mukavampi olisi, jos noitten soulstonejen kanssa ei joutuisi kikkailemaan niin helvetisti. Puoli inviä täynnä kiviä, tapat pari mobii ni on invi täys.

Soulshardien.. Soulstoneilla pelastetaan porukkaa wipeiltä instanceissa.
Mutta joo, nuo soulshardit on iha joku paha sana tähän:sta.
Ei ole reilua että muilla classeilla on koko inventory käytössä ja mulla on sitten instoissa reput ihan täynnä koko ajan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)