Eddie 05.06.2005 11:54:34 | |
---|
Se o kreator. Ja ota se4 uus...se o vittu paras...neljäs oisisit ollu jäähallishh... Kesäloman alkutunnelmissa? :) Myydään Zoom 505 II kitarapedaali. |
zeta 05.06.2005 15:08:18 | |
---|
Ei sovi. 90-luvun levyt Coma Of Soulsia lukuunottamatta eivät ole ranccaa nähneetkään. Täh?! Cause for Conflitchan on yksi raskaimmista Kreatorin levyistä. Rikollisen aliarvostettu levy. Ainakin miljoona kertaa rankempaa menoa se on kuin uusin levy, jossa jöötterimelodiat tuntuvat olevan pääosassa. |
Ben_D 05.06.2005 15:33:13 | |
---|
Täh?! Cause for Conflitchan on yksi raskaimmista Kreatorin levyistä. Rikollisen aliarvostettu levy. Ainakin miljoona kertaa rankempaa menoa se on kuin uusin levy, jossa jöötterimelodiat tuntuvat olevan pääosassa. No joo..Kai se Cause For Conflict on vähän rankempi, mutta ei tule näkymään meikäläisen soittimessa. Tasapaksua materiaalia eikä tuttua Kreatoria. Melodiat toimivat uudessa materiaalissa todella hyvin ja näyttää vahvasti siltä, että tänä vuonna ei Kreatorin uutukaista parempaa levyä julkaista. |
Executioner 05.06.2005 20:27:31 | |
---|
Kukaan ei vielä tainnut mainita Endless Painia. Pleasure to Killin ja Extreme Aggressionin ohella mielestäni paras Kreator-levy. Soitto on kyllä erittäin eläimellistä ja raakaa, mutta ehkä juuri se tekeekin siitä niin loistavan. Soitetaan lujempaa kun osataan. Thrash! Explicit gore is what I need. |
Kukaan ei vielä tainnut mainita Endless Painia. Pleasure to Killin ja Extreme Aggressionin ohella mielestäni paras Kreator-levy. Soitto on kyllä erittäin eläimellistä ja raakaa, mutta ehkä juuri se tekeekin siitä niin loistavan. Soitetaan lujempaa kun osataan. Thrash! Sehän siinä onkin kun meno on kun moukarihäkissä, mutta siinä ei ole oikein päätä eikä häntää. Nuoruudeninnolla niinsanotusti. |
Aegis 06.06.2005 11:21:35 (muokattu 06.06.2005 11:23:55) | |
---|
Endless Pain on minusta kyllä kirkkaasti parasta Kreatoria, Pleasure to Killin jälkeen ei ole oikein mikään muu levy jaksanut pidemmän päälle kiinnostaa. Tosin Cause for Conflictin haluaisin saada kunnon kuunteluun, muutaman biisin perusteella vaikuttaa aika hyvältä kamalta, varsinkin kun sounditkin ovat mitä mainioimmat ja rumpali on huomattavasti Ventoria kovempi luu. EDIT: Ai niin, Overkill! Ainakin Under th Influence ja Years of Decay rokkaavat, hankinnassa vielä nuo Taking Over, Feel the Fire ja Horrorscope. Voi olla että tämä bändi ei joka jannulle ensimmäisellä kuuntelulla kolahda, sillä ratkaisut eivät ole niitä kaikkein tavallisimpia thrash metallissa. En tosin tarkoita tällä Overkill olisi jotain alternative-metallia, ainoastaan hyvin omaleimaista rässäilyä. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
haukka_ 06.06.2005 18:45:23 (muokattu 07.06.2005 13:34:46) | |
---|
Vihdoinkin Kreatoria. Yksi lempibändeistäni. Vanhemmasta tuotannosta parasta antia on mielestäni Terrible Certainty (Storming With Menace, huhhuh) ja Terriblen Certaintyn kanssa paras Kreatorin lätty tähän mennessä on juuri tuo uusin Enemy of God. Niin loistava yhdistelmä aggrea ja melodiaa, että... Yhtään huonoa lättyähän en ole Kreatorilta vielä kuullut, biisimateriaali on pitkälti vahvaa, mutta osa levyistä kaatuu soundipolitiikkaan kuten Pleasure to Kill. Uudenkin levyn soundit saisivat kyllä olla raaemmat mutta minkäs teet. Osa levyistä ei myöskään ole kokonaisuutena niin hyvä kuin toiset vaikka namuja löytyykin. edit: Perkeles, meinasin unohtaa. Kreatorin Live Kreation live tupla-cd on kenties paras koskaan tehty livenauhoitus, tai ainakin paras mitä olen kuullut. Omistankin siitä tollasen hienon 5000kpl limited pahviboksin. human, all too fucking human. |
Henkka Hevimies 06.06.2005 22:59:11 | |
---|
Uusi Kreator oli sellainen,että sitä jaksoi vähän aikaa luukuttaa ja sitten ei enää. Mutta PLEASURE TO KILL! Se on kova. KEEP ON ROTTING IN THE FREE WORLD! |
vomithrash 07.06.2005 22:38:52 | |
---|
biisimateriaali on pitkälti vahvaa, mutta osa levyistä kaatuu soundipolitiikkaan kuten Pleasure to Kill. Pöh, Pleasure To Kill on soundeiltaan yksi parhaita thrash levyjä, etenkin rumpusoundit pieksee. Muutenkin levy on mulle melkeinpä paras thrash levy koskaan. |
Aegis 07.06.2005 23:28:42 | |
---|
Muuten Nugetti, jos olet sinne divariin vielä menossa niin vilkaisepa jos siellä olisi Overkillin Taking Over vinyyliä asialliseen hintaan. Voisit kipaista sen miulle :) Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
grind 07.06.2005 23:39:49 | |
---|
Kreator! Itelle on kolisseet Terrible Certainty ja Flag of Hate ehkä parhaiten. Pakko pyöräyttää älppäriltä illalla tuo F.O.H! |
SS Ameba 08.06.2005 00:09:14 | |
---|
Perkele nää kyseiset bändit rupes kiinnostaa pitääpi kuunnella näitä... Heräsit huomenna, kunhan nukahdat?!?.| VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!! |
elbowski 08.06.2005 01:41:38 | |
---|
Muuten Nugetti, jos olet sinne divariin vielä menossa niin vilkaisepa jos siellä olisi Overkillin Taking Over vinyyliä asialliseen hintaan. Voisit kipaista sen miulle :) Jos tulee vastaan niin lupaan ottaa talteen :) Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Aegis 08.06.2005 11:44:49 | |
---|
Jos tulee vastaan niin lupaan ottaa talteen :) Hienoa. Jos ei postikuluineen tule hintaa yli kahtakymppiä niin lunastan pois, toisinsanoen jos itse vinyyli maksaa yli 14 euroa niin jätä mätänemään tai ota itelles. Mikä divari muuten on kyseessä? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
elbowski 08.06.2005 11:49:34 | |
---|
Hienoa. Jos ei postikuluineen tule hintaa yli kahtakymppiä niin lunastan pois, toisinsanoen jos itse vinyyli maksaa yli 14 euroa niin jätä mätänemään tai ota itelles. Mikä divari muuten on kyseessä? Täällä on muutamia niitä, nimet ei nyt tule mieleen... Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Aegis 08.06.2005 14:46:54 | |
---|
Oho, nyt luinkin tuon aloitusviestin uudestaan eikä siinä varsinaisesti mistään divareista edes puhuttu. Mistä lie keksin moisen? Outoa... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Deranged 09.06.2005 16:58:26 | |
---|
Over Kill on täysin oikea kirjoitusasu. Mutta Over Kill: - Under The Influence - Years Of Decay - Horroscope Pakko lisätä Killbox 13 tähän listaan. Parasta Over Killiä pitkään aikaan. |
Tranquility 09.06.2005 20:59:54 | |
---|
Minusta kyllä Violent Revolution nujertaa Enemy of Godin. Sitä uusinta tosin en ole kovin hirveästi kuunnellut, joten ehkäpä siinä vika. Kreator teki muuten aivan mahtavan paluun Violent Revolutionilla. Itse olin kuullut bändiltä siihen mennessä ainoastaan juurikin sitä suolen perältä olevaa 90-luvun tuotosta, mutta kun Violent Revolution alkoi pyöriä soittimessa niin tajusin millaisesta päntistä todellisuudessa olikin kyse. |
Invader 09.06.2005 22:08:14 (muokattu 09.06.2005 22:08:44) | |
---|
Pakko lisätä Killbox 13 tähän listaan. Parasta Over Killiä pitkään aikaan. Myös Necroshine on mielestäni loistava. Välillä sellasta groovaavampaakin mättöä. Ja välillä Blitz laulelee aika erikoisesti, esim 80 Cycles-biisin puhtaat laulut. Helkkarin kova laulaja noin muutenkin. Itseasiassa, mitä nyt olen tässä Overkilliä jonkun 6 levyä tässä lyhyen ajan sisällä ostanut, ainut sellainen vaisumpi esitys on ollut I Hear Black. Tosin sekin on vielä sisäänajossa, kai siitäkin jotain alkaa tässä irti saamaan. Tai sitten ei. Tai sitten ei.. |
Jii 09.06.2005 22:12:25 | |
---|
Kreator on jäänyt mulla nuorempana kuulemieni levyjen diggailuksi. Nuohan ne on ne kovat: - Terrible Certainty - Extreme Aggression Birth, copulation and death.
Is this your life? |