Aihe: Shield - Lain varjolla
1 2 3 4 5 6 7 8 926 27 28 29 30
Juzzu
01.06.2005 10:13:36
Mun mielestä Vicillä vaan portit aukes ja se rupes ihan tosissaan avautumaan. Eihän Vic ole edes puhunut ahdistuksistaan kenellekään aikaisemmin? Kun tää äijä ei sitten uskonutkaan juttuja, nii Vicillä kärähti. "AArgh! Motherfuckers!"

näin sen itsekin tulkitsin. Vic o ku suomalainen äijjä, paitsi ettei tainnut olla hjymälässä tuossa kohdin.
Mutsis on äitis!
Kapane
01.06.2005 18:33:11

Parasta. Saako ekaa kautta dvdnä suomesta?

Ketäs veikkaatte siksi 5 jäseneksi? Itseni kanssa olen vääntänyt kättä, että se on se kiintiö homo, joka sinne tulee...
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
mathias
01.06.2005 18:47:21

Saahan sitä.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=34537&
Juzzu
01.06.2005 18:49:24
Ketäs veikkaatte siksi 5 jäseneksi? Itseni kanssa olen vääntänyt kättä, että se on se kiintiö homo, joka sinne tulee...

Kävi tuokin mielessä. Sehän on vähän esittänyt välillä sellaisia otteita että ois niikö otteet koviakin. Ja nykkö se oli sen pomon kanssa samassa reissussa, niin pomottelija katsoo että kah, tuostahan se löytyy heppu joukkoon viheliäiseen.
Mutsis on äitis!
la m quina
01.06.2005 19:04:56
Varmaan se musta homo tai nainen.

Eilisessä jaksossa strike teamin hanut keskusteli siitä lisäyksestä ja heti seuraava kuva oli homon ja naisen partioautosta. Tai silleen jännästi se meni. Vic (tai se toinen) taisi sanoa jotain tyylin: "tiedän pari hyvää tyyppi, yo" ja sen jälkeen leikattiin sinne autoon.
Incarnation
01.06.2005 22:22:41
Varmaan se musta homo tai nainen.

Eilisessä jaksossa strike teamin hanut keskusteli siitä lisäyksestä ja heti seuraava kuva oli homon ja naisen partioautosta. Tai silleen jännästi se meni. Vic (tai se toinen) taisi sanoa jotain tyylin: "tiedän pari hyvää tyyppi, yo" ja sen jälkeen leikattiin sinne autoon.

Ei ainakaan Danny, koska uuden jäsenen piti olla rotuvähemmistön edustaja muistaakseni. En myöskään usko Julienin olevan ehdokkaiden listalla, koska välit Viciin eivät ole parhaat mahdolliset.

Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen se joku latino joka auttoi poliisia siinä jossain jengien välienselvittelyssä. Taisi olla oikein poliisikin. Kuka mahtoi olla hän?
Rest in peace Dime
k1mm0
02.06.2005 10:43:10
Saahan sitä.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=34537&

Oho, kaksikin ensimmäistä kautta. Ja aikasta halvallakin vieläpä. Täytyy kyllä melkein tilata, kiitoksia linkistä.
koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Tmp
02.06.2005 14:02:54
Oho, kaksikin ensimmäistä kautta. Ja aikasta halvallakin vieläpä. Täytyy kyllä melkein tilata, kiitoksia linkistä.

On siis kohta ensimmäinen tuotantokausi ohi :(
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
Juzzu
02.06.2005 14:14:46
On siis kohta ensimmäinen tuotantokausi ohi :(

Mitä? hä?Telkusssahan on jo toinen menossa....
Mutsis on äitis!
Tmp
02.06.2005 15:12:54
Mitä? hä?Telkusssahan on jo toinen menossa...

Onko? No sitten ei mitään hätää varmaan. I'm not so smart...
"Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero
aleksi
02.06.2005 18:57:20

www.videodivari.fi - Taisi tosin olla kalliimpi kuin tuo jo mainittu liike.

Heh. Eiks jätkät tiedä vielä ;)
"open hands to the wind"
aleksi
06.06.2005 18:46:00
Mä tiedän! Oon nyt jenkkien tahdissa tän kattomisessa, eli season nelosessa. Shield on kyllä paras TV-sarja koskaan.

Ite oon Canalin tahdissa katsonut. Neloskausi alkanee viimeistään syksyllä. Kova on odotus.
"open hands to the wind"
la m quina
06.06.2005 18:55:41
Mä tiedän! Oon nyt jenkkien tahdissa tän kattomisessa, eli season nelosessa. Shield on kyllä paras TV-sarja koskaan.

ÖÄLÄ WARETA!!
Tmp
08.06.2005 08:14:08
Meni eillinen jakso sivu suun kun oltiin studiossa. Toivottavasti pikkuveli sai nauhalle.
aikavaikea
08.06.2005 08:19:21
Meni eillinen jakso sivu suun kun oltiin studiossa. Toivottavasti pikkuveli sai nauhalle.

Oli taas aika pitkä pätkä alussa ennemmin tapahtunutta. Oiskohan noin, että sillä pyritään helpottamaan niiden elämää, jotka ovat löytäneet Shieldin vasta toisella tuotantokaudella?

Dutch sai taas elämänlangasta kiinni ja Armadillo aloitti. Ei ihan Vic ehtinyt pesälle. Hiukan keskimääräistä löysempi jakso. Ei huono, mutta kun tuon kanssa on jo tottunut hengästymään, niin eilinen tuntui jotenkin helpolta.
Vielä on kesää jäljellä.
Guderian
08.06.2005 08:29:54

Minulta jäi kaksi edellistä jaksoa näkemättä :-P

Tiukkaa menoa! On se nyt jumaliste ettei yhtä diileriä saada kiinni! Hermojaraastavaa! Onkos Shane vähän saanut kohennettua asemaansa (vaikka törttöilee edelleen), vaikuttaa siltä. Dutchin perseilyä alleviivattiin liikaa, vähemmälläkin olisi kyllä tajunnut.

Tsemppiä Vic!
It's bad, you know.
Juzzu
08.06.2005 11:23:14
Dutchin perseilyä alleviivattiin liikaa, vähemmälläkin olisi kyllä tajunnut.

No onhan edellisten jaksojen viittauksen huonoihin keisseihin olleet suht hienovaraisia mielestäni, eilinenhän oli sitten se jakso jossa kissa nostettiin vaan pöydän alle. Eihän se nyt eilen oikein hirveesti edes perseillyt.

Oli muuten hieno kohtaus tämä jossa se kävi viemässä sen rintaliivin jämän sinne ja haki saman tien pois. Jotenkin elämänmakuinen, lähes dokumentaarinen. Elämä on sarja huonoja valintoja, panikointia ja yrityksiä korjata huonot valinnat ;o)
Jaa mää vai?
aikavaikea
14.06.2005 18:50:06
Hipiti hopiti. Tänä iltana viimeinen jakso ennen kesätauolle jääntiä. Syksyllä jatketaan meneillään olevan toisen kauden jaksoin. Kesän ajan voi tällä ohjelmapaikalla "nauttia" sarjasta Bad Girls.
Vielä on kesää jäljellä ja rakkaus on lumivalkoinen.
L.C.F
14.06.2005 22:00:12
Prkl ku tuon pitääki jäädä tauolle! Oli kyllä taas loistava jakso!
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)