Sahtimies666 05.06.2005 13:47:31 (muokattu 05.06.2005 13:47:55) | |
---|
Teini+hevi=teinihevari?? Henkilö joka kuuntelee jotain muuta kuin metallia ja pitää silti sitä hevinä yms.=wannabe-hevari? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 13:48:27 | |
---|
Mitä on ne bändit mitä teinihevarit kuuntelee? Siis joita ne luulee heviksi, mutta eivät olekkaan sitä? Taas vastakysymys: kuka määrittelee sen, mitä on hevi? Joku 50-vuotias kaikennähnyt kaikkiruokainen blues-kantri-heavy-rokkipoliisiko? Kuka tietää näistä asioista mitään? Sinun mielipiteelläsi hevistä ei ole mitään väliä kun et selvästikkään ole teinihevari. Ja tuossa tulee esille tärkeä pointti: sanoit "sinun MIELIPITEELLÄSI". Hevin käsite on loppujen lopuksi aina mielipide, eikä absoluuttista heviä ole olemassa. Paitsi Black Sabbath. Vai onko se sittenkin hard rockia? ;D Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Super-Jari 05.06.2005 13:49:52 | |
---|
Taas vastakysymys: kuka määrittelee sen, mitä on hevi? Joku 50-vuotias kaikennähnyt kaikkiruokainen blues-kantri-heavy-rokkipoliisiko? Kuka tietää näistä asioista mitään? Miksi et vastaa selkeään kysymykseen? Sano nyt niitä bändejä. Ja tuossa tulee esille tärkeä pointti: sanoit "sinun MIELIPITEELLÄSI". Hevin käsite on loppujen lopuksi aina mielipide, eikä absoluuttista heviä ole olemassa. Paitsi Black Sabbath. Vai onko se sittenkin hard rockia? ;D Tällä asialla ei ole mitään väliä. Jos sinä voit määritellä teinihevarin niin pystyt määrittelemään myös hevin. Älä jauha vaan vastaa kysymyksiin. Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Sahtimies666 05.06.2005 13:50:51 | |
---|
Tahtoisin antiteinihevari-justicen liittyvän vielä keskusteluumme.. "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 13:51:19 | |
---|
Teini+hevi=teinihevari?? Niin. Tällä periaatteella minäkin olen sitten teinihevari, koska olen 16-vuotias ja kuuntelen profiilissani listattuja yhtyeitä. (Mutta ovatko ne heviä? God knows.) Olen mielelläni teini ja hevari. Mutta teinihevari herättää taas ihan eri assosiaatioita, siksi en mielelläni kutsu itseäni sillä nimellä. Vai ovatko nämä, jotka kuuntelevat ei-heviä luullen sitä heviksi kenties un-troo? Haha! Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Sahtimies666 05.06.2005 13:54:19 | |
---|
(Mutta ovatko ne heviä? God knows.) I am the God!!! Jos testament tai Metallica eivät ole heviä/ metallia niin minä en kyllä enään ymmärrä... "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 13:55:11 | |
---|
Jos sinä voit määritellä teinihevarin niin pystyt määrittelemään myös hevin. Älä jauha vaan vastaa kysymyksiin. Miten niin pystyn? Miksi minun pitäisi se tietää? Minä en ole teinihevari, koska en edes yritä väittää tietäväni, mikä on heviä. Niinpä voin vapaasti kuunnella vaikka sitä Slipknottia (jonka monet määrittelevät teiniheviksi), koska en tiedä mitä musiikkia se on. Onko niillä genreillä niin väliä? Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 13:57:02 | |
---|
I am the God!!! Jos testament tai Metallica eivät ole heviä/ metallia niin minä en kyllä enään ymmärrä... Tervetuloa epätietoisuuden maailmaan. Lueppa ketjua taaksepäin niin huomaat, että viisaiden mielestä Metallicakin on teiniheviä eikä heviä. Minua alkaa kyllästyttää tämä pelleily. Kuunnellaan vain mielestämme hyvää musiikkia ja nautitaan elämästä. Kesä on tullut. Jee. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Sahtimies666 05.06.2005 13:58:13 | |
---|
Miten niin pystyn? Miksi minun pitäisi se tietää? Minä en ole teinihevari, koska en edes yritä väittää tietäväni, mikä on heviä. Niinpä voin vapaasti kuunnella vaikka sitä Slipknottia (jonka monet määrittelevät teiniheviksi), koska en tiedä mitä musiikkia se on. Onko niillä genreillä niin väliä? Nyt et kyllä tajua enään itekkään mitä höpötät! "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Sahtimies666 05.06.2005 14:00:32 | |
---|
Tervetuloa epätietoisuuden maailmaan. Lueppa ketjua taaksepäin niin huomaat, että viisaiden mielestä Metallicakin on teiniheviä eikä heviä. Minua alkaa kyllästyttää tämä pelleily. Kuunnellaan vain mielestämme hyvää musiikkia ja nautitaan elämästä. Kesä on tullut. Jee. Joo no eipä se Metallica 80-luvulla tainnu mitään ns. teinheviä(lue: ei heviä) olla? En oo ikinä tajunnu tota että Metallica ois teiniheviä!!! "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 14:01:10 | |
---|
Nyt et kyllä tajua enään itekkään mitä höpötät! No tuohon voin kyllä vastata myöntävästi. Tässä alkaa, saatana, jo päätä särkeä kun yrittää miettiä mikä on heviä ja mikä on teiniheviä ja mikä on teinihevari ja olenko minä teinihevari ja onko Slipknot heviä vai teiniheviä vai rap-vaikutteista nerokasta alternative-metallia ja miksi helvetissä ne genret on keksitty ja onko löysät housut paremmat kuin kireät kun niihin mahtuu munat paremmin. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Sahtimies666 05.06.2005 14:02:52 | |
---|
Taidan jättää tämän keskustelun hetkeksi..Kaipaisin edelleen sen Justicen viisauksia xD "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Vasenniplaaja 05.06.2005 14:03:02 | |
---|
Joo no eipä se Metallica 80-luvulla tainnu mitään ns. teinheviä(lue: ei heviä) olla? En oo ikinä tajunnu tota että Metallica ois teiniheviä!!! En minäkään. Vaan kirjoittipa joku tuolla pari sivua taaksepäin niinkin, että "Metallica oli jo alkuaikoinaan teinien suosiossa eli siis teiniheviä". Älkää tappako, jos se olikin jossain toisessa threadissa. En jaksa ruveta etsimään. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Sahtimies666 05.06.2005 14:10:32 | |
---|
No siis teinithä sitä kuunteli eli tollatapaa se oiski teiniheviä..heviä kuitenki..mutta nythän tää alko menee siihen että teinihevi=ei heviä "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Super-Jari 05.06.2005 14:11:19 | |
---|
Miten niin pystyn? Edellisellä sivuilla sanoit teinihevarin olevan sellainen joka kuuntelee musiikkia jonka luulee olevan heviä, mutta se ei olekkaan. Tästä mennäänkin sitten eteenpäin siihen, että teinihevari on henkilö, joka kuuntelee ei-heavymetal-musiikkia luullen sitä heavy metalliksi Metallica jutut löytyy tästä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=89454&o=240 Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Vasenniplaaja 05.06.2005 14:15:23 | |
---|
Edellisellä sivuilla sanoit teinihevarin olevan sellainen joka kuuntelee musiikkia jonka luulee olevan heviä, mutta se ei olekkaan. Niin sanoin. Katsos, hevi on vähän samanlainen käsite kuin totuus. Kaikki tietävät, jos joku valehtelee eli väittää totuuden olevan jotain, mitä se ei ole, mutta kukaan ei loppujen lopuksi tiedä mitä totuus on. No, joku varmasti tietää (tai ainakin luulee tietävänsä) mitä hevi on. Kunnes saan häneltä tyhjentävän selityksen asiasta, puhun vain ihmisistä, en musiikkigenreistä. Nyt jos sallitte, menen kuuntelemaan Tom Waitsin Bone Machine -levyä isäni LP-soittimella. Vastaan vittuiluihin ja kysymyksiin myöhemmin tänään. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
Niin sanoin. Katsos, hevi on vähän samanlainen käsite kuin totuus. Kaikki tietävät, jos joku valehtelee eli väittää totuuden olevan jotain, mitä se ei ole, mutta kukaan ei loppujen lopuksi tiedä mitä totuus on. No, joku varmasti tietää (tai ainakin luulee tietävänsä) mitä hevi on. Kunnes saan häneltä tyhjentävän selityksen asiasta, puhun vain ihmisistä, en musiikkigenreistä. Ok. Voitko nyt vastata kysymykseen? Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
luopio 05.06.2005 14:22:43 | |
---|
No, pukkaanpas tekstiä: - Tapaus 1: ~15 vuotias sälli. Kulkee Anthrax-paidassa, farkkuliivi päällä. Kuuntelee Dioa, Anthraxia, Slayeria. Käy keikoilla. - Tapaus 2: ~13 vuotias tyyppi, joka kulkee Eminem-paita päällä lökäpöskyt jalassa mainostamassa Slipknottia ja Bodomia ja sitä, että on hevari näitä kuunnellessaan. Ei tiedä mikä on Stone tai Megadeth. No toi nyt oli ainakin ihan läpeensä paska määritelmä. Vähässä on sitte nuo teinihevarit ku en monesti oo näitä sun 2-määritelmän jätkiä nähny. Ja tosi aukotonkin. Mites jos toi tapaus kaks sattuuki kuuntelee ton ekan tapauksen bändejä? Ja musamaku ja kuteetko sen vaan määrää? Ja toi kahen vuoden ikähaarukka taitaa mennä just sillei ettei se suhun vaan osuis. Ja määritelmäthän yrittää kovasti todistella kuin justice ei ite oo teinihevari. Teinihevarihan on vaan teini-ikäinen hevimusiikin kuuntelija, vittu mitä vääntämistä. miksi helvetissä ne genret on keksitty ja onko löysät housut paremmat kuin kireät kun niihin mahtuu munat paremmin. Genreistähän tässä ei varsinaisesti ollut kyse. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Super-Jari 05.06.2005 14:25:58 | |
---|
Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
luopio 05.06.2005 14:30:15 | |
---|
Syntisin heittäköön viimeisen kiven |