Jannipaali 03.06.2005 17:15:32 | |
---|
Olen kuullut sellaiasta juttua, että Iron Maiden olisi joskus heittänyt tunnepuuskassa kitaran yleisöön... Oli kai vielä tapahtunut Suomessa... Oli järkkäreillä tullu kuulemma aika kiire hakea se pois yleisöstä ;) Tämä tapahtui Oulussa Maidenin ekalla Suomen keikalla. Dave heitti kitaran yleisöön, mutta huomasi, että se oli sen paras kitara, joten se jouduttiin hakea pois. Itse olen saanut Whitesnaken basistilta Marco Mendozalta plekun tässä viime vuonna (2004) Oulussa. Meinasin saada Priestin keikalla Ian Hillin plekun, mutta se tippu mun kädestä. Vähän vitutti. *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
Öyvind 03.06.2005 17:41:59 | |
---|
Meikällä on Negativen plektra. Ei, en ollut katsomassa, otin lärpäkkeen keikkapaikan lavalta seuraavana päivänä. Haluuko joku ostaa? |
Von Härskiburg 03.06.2005 18:17:26 | |
---|
Metallican keikalla sain kiinni mustan plekun Metallica- ja St. Anger-kirjoituksin. Trujillo sen taisi heittää, oli yksi niistä lukuisista plekuista joita ne haki kahmalokaupalla sieltä kaappien takaa ja viskoi käyttämättömänä yleisöön. Meinasin saada myös Hammetin käyttämän plekun, mutta se lipesi hyppysistäni, kun iso karpaasi kolaroi kylkeeni. Ja aikaisemmin samassa tapahtumassa Joey Jordisonin kapula putosi suoraan viereen, jonka noin mikrosekunnissa joku siitä keräsi. Life feeds on life. |
Mechanizm 03.06.2005 18:25:33 | |
---|
Kirk Hammetin plektran sain Oulunkylässä 1993. Life is like a penis, when it gets hard, fuck it. |
Leper Messiah 03.06.2005 19:02:00 | |
---|
Mokoman lutakon keikalla sain plekun, taisi olla Aallon. tuollahan se taskussa on, soittaaahan plekulla pitää. itse tosin enemmän arvostan sitä kun sain puheenvuoron ja aplodit samaisella keikalla. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
HC-Audio 03.06.2005 19:14:47 | |
---|
Kun Ruisockin lava kaatui vuonna 1980, "sain" Jam-yhtyeen sähköroikan ja lavan kaikki DI-boksit. Ne boksit tosin vietiin multa heti, taisivat mennä Jyväskylän Tikkakosken elävän musiikin yhdistyksen käyttöön. Kaveri sai päähänsä Ramonesin plektran, ja päätti heti perustaa ramo-bändin. Rumpaliksi tuli kaveri joka oli saanut kiinni Ramonesin rumpukapulan. Näin kertoo legenda. Onko kyseessä lapualainen Uzi Diesel? :D:D Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
Il Brutto 03.06.2005 19:24:00 | |
---|
Pari Metallican lepraa viimeisimmältä keikiltä Suomessa. Bombshell Rocksien Crippen lepra kanssa. Viereinen jannu nappasi törkeästi The Hivesin runpalin ihan selvästi minulle osoittaman rumpukapulan Ilosaaressa 2001. Hoho. Roots, Rock, Reggae |
Aimo 03.06.2005 19:24:20 | |
---|
Eläkeläisten keikalta olen saanut kahdesti pullollisen alkoholia. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Stain 03.06.2005 19:28:04 | |
---|
Enpä oo tainnut saada muuta kuin Billy Corganin plektran. Se on semmoinen sininen ja toisella puolella on risti ja lukee SP. Kehyksissä on. Tämä on aika rankka. Would you believe in love at first sight,
Yes I’m certain that it happens all the time. |
Räkis 03.06.2005 23:40:51 | |
---|
Mun faijal on dannyn kitarahihna. En tiiä mistä on sen saanu. Se on huono. Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn |
ten 04.06.2005 00:14:12 | |
---|
En ole koskaan saanut. Minä olen, mutten vähään aikaan! Ja aiheeseen, olen siis saanut; Disco Ensemblen Jussin plekun keräsin joskus lattialta! Lisäksi olen myös saanut Ankkarockissa Toni Wirtasen stetsonista "oman osuuteni". Taisi revetä jotain kymmeneen osaan se hattu! HAUSKAA OLI JA TULEE OLEMAAN! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Jale 04.06.2005 17:32:52 | |
---|
Sain Nick Caven sylkeä naamalleni miehen vouhkatessa Tukholmassa keväällä 2001...Ja kyllä, olen käynyt sen jälkeen suihkussa... "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
suhar 04.06.2005 17:41:34 | |
---|
Omistan Tommi Läntisen mikrofonin tuulensuojan. |
Dominator 04.06.2005 22:36:38 | |
---|
toukukuussa tuli thunderstonen keikalta basistin plektra ja tapasin myöhemmin laulajan ja rumpalin "private" keikalla ja sain sitten rumpukapulan Metal up your ass = Metallia tuuttiin (skom) :D |
mathias 04.06.2005 22:42:35 | |
---|
Hetfieldin plektra osui naamaan. |
Eläkeläisten keikalta olen saanut kahdesti pullollisen alkoholia. Minä taas sain urun koskettimen päähäni. Less is more. |
Lord of the strings 05.06.2005 13:26:07 | |
---|
Mokoman Tuomo heitti päälleni vettä. En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Rystynen 05.06.2005 14:22:30 | |
---|
Metallican keikalla sain Trujillolta plektran. Ja Maidenin keikalla roudarit heitteli sinne katsomoihin plektroja. Sain sellaisen valkoisen missä lukee toisella puolella IRON MAIDEN ja toisella ADRIAN SMITH |
Jackie 05.06.2005 16:03:19 | |
---|
Kissin keikalla sain Paul Stanleyn plektran jonka se sylkäisi. Todisteena siitä on vieläkin plektrassa olevat huulipunan tahrat. Gene Simmonssin verta lensi paidalle ja naamalle. Ja lämppärinä olleen Buckcherryn kitaristi sylkäisi paidalle. Pidemmän päälle se kävi jo vituttamaan kun kokoajan oli jonkinlaisen liman peittämänä. Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
Tupuna 05.06.2005 16:30:06 (muokattu 05.06.2005 16:31:06) | |
---|
Itselläni ei ole mitään, mutta kaverilleni sattui hauska juttu. Päivysti 1996 Budapestissa Michael Jacksonin hotellin vieressä, fani kun oli. Jossain vaiheessa Jacko oli heittänyt fanijoukon sekaan tyynyn, johon oli kirjoittanut terveisiä ja nimmarinsa. Kaverini sai riekaleen, jossa luki "Love, M", eli "ichael Jackson"-kohta on jollakulla muulla. Mielenkiintoinen tarina. Yhdellä tutullani on myös Michael Jacksonin leikattuja etuhiuksia (kerätty Suomen keikalta bäkkäriltä). ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |