Cocktus 05.06.2005 12:15:38 (muokattu 05.06.2005 12:17:13) | |
---|
Paska till death! Keksikää jotain uutta ja sitten... Joo, kehittäkää uus musatyyli ja rakentakaa samalla omanlaiset soittimet, kitara, rummut ja basso on jo keksitty. Jos biisit potkii niin mulle on ihan sama vaikka joku oliskin joskus soittanut samanlaista musiikkia. Oli tää ihan kivan kuuloista. En mä sen enempää osaa sanoa... EDIT: Poistin yhden kappaleen. Oli turha... |
Det rokkar!! Elikkä toimii kyllä ja vieläpä oikein hyvin...laulu on huomattavasti parempi ku niissä aikasemmissa nauhotuksissa...kaikin puolin tuntuu toimivan!!! "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Angus 05.06.2005 13:42:42 | |
---|
On kyllä kovaa menoa! Demon toisen biisin soolo oli pirun kovaa menoa. Ei voi muuta sanoa, kuin että mielelläänhän tota kuuntelee. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Sahtimies666 05.06.2005 13:48:52 | |
---|
Onkos netti sivuja yms tulossa? Ja millos se demo tulee sit myyntiin? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Deathrace King 05.06.2005 14:39:37 | |
---|
Kiitoksia asiallisesta palautteesta! Joku kyseli studiota ja vermeitä...: Demo on nauhoitettu, miksattu ja masteroitu Joutsenon mediapajalla. Vehkeinä perussettiä: kitarat 5150II nupilla ja kaapilla, suora soundi, ei efektejä. Basso vedettiin jonkun Peaveyn combon kautta ja toinen raita samalla linjaan. Hinnasta sen verran, että kohtuu edullinen paikka on kyseessä, sellanen pikku"kellari". Miksauksesa panostettiin selkeyteen, niin että kaikki instrumentit kuuluu ja mielestäni onnistuttiin hyvin. Alapää kyllä kärsi hieman, kun kaikki huminat poistettiin, mutta demohan onkin tarkoitus olla näyte biiseistä ja soitosta, ei basson potkivuuden esittäminen. Nettisivuja suunnitellaan ja kaveri väsäilee. Eli tulossa on. Demo tulee myyntiin heti, kun saadaan kannet valmiiksi ja painettua. Varmaan pari viikkoa menee. Hintaa tulee ainoastaan 3 €(+pk) ja ennakkotilaukset vaikkapa minulle privana tai tähän topikkiin. Sisältää neljä biisiä ja ovelan "lentokenttäkuulutus" -henkisen intron. Matskua yhteensä vajaat 19 min. Musa on sitä itseään. tulee mieleen destruction, muttei niin huonoa. mutta. Laulaja. Jumpetti, tämä on 2000- lukua. ergo, karju ja örise ja huuda! Mä en tahdo vittuila, mutta lyyrisesti sun ääni ei kanna mikä on vitun perseestä sillä tää on kerpeleen tiukkaa mättöä. Huuda, TUO AGRRESSIO ESIIN!!! Jos se meinaa että mennään huutoon, niin sitten so. Ja kiertoja jos sais vähän lyhyemmiksi. Tää jää pitkäksi aikaa soittolistoile. Lauluista sen verran, että ei lähdetä tuohon örinälinjalle lainkaan, vaan jatketaan kliineillä. Bay-Area meininkiin ei kuulu öriseminen. Uskon että Allu harjoittaa ääntään vielä puhtaammaksi, tyyliin Annihilatorin Joe Comeau(tai ainakin oli joskus puhetta). Itse pidän molemmista tyyleistä, mutta Allun äänelle ei vaan sovi agressiivinen huuto/örinä niin hyvin kuin puhtaampi tyyli. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
Wasbesp 05.06.2005 15:25:40 | |
---|
Olen kehunut teidän musiikkianne tuolla mikserissä jo aiemmin, ja voin luvata sen, että tulen teidän demonne ostamaan. Varsin hyvää meininkiä. Onks kaikki Alexit laihoja? |
Skebaholikko 05.06.2005 15:27:55 (muokattu 05.06.2005 15:30:36) | |
---|
Musa on sitä itseään. tulee mieleen destruction, muttei niin huonoa. mutta. Laulaja. Jumpetti, tämä on 2000- lukua. ergo, karju ja örise ja huuda! Mä en tahdo vittuila, mutta lyyrisesti sun ääni ei kanna mikä on vitun perseestä sillä tää on kerpeleen tiukkaa mättöä. Huuda, TUO AGRRESSIO ESIIN!!! Jos se meinaa että mennään huutoon, niin sitten so. Ja kiertoja jos sais vähän lyhyemmiksi. Tää jää pitkäksi aikaa soittolistoile. Hoho, Q-man, puhut väärälle jannulle. Ei meikästä örisijäksi ole, vielä vähemmin mielihalujen kuin kykyjenkään tähden. Kyllä esim. Schuldineria taikka Stannea kuuntelen helvetin mielelläni kun pojat osaavat munakkaasti muttei miusta örisijäksi ole, äänikin menee vielä nopeammin vituiksi kun kokeiltu on. Ja "tämä on 2000-lukua"...no, eipä ole tämä futuuri hirveästi vakuuttanut musapuolellaan verrattuna kunnon kasariin jonne kurottelen mielessäni, keskeneräisesti tietenkin. Siksipä en mitään hirveän modernia tavoittelekaan. Tottahan sitä voisi yrittää pyörää keksiä uudelleen muttaku oon vähä laiska jannu. Enkä pidä itteäni tosiaan minään hyvänä huutajanakaan, vitut. Ei tätä hommaa tehdä koska luulen olevani siinä superhyvä, vaan koska se on miusta pirun hauskaa ja röydäävää puuhaa. Hifistelyt nurkkaan ja mikki kouraan, sano. Kuitenkin ihan pätevää pointtia ettei meinaa kantaa, ei sitä reilun puolen vuoden huutokokemuksella paljoa osatakaan, harjoituskysymys. Lähtee sitten tulemaan myöhemmin tai ei, so not, hubaa on silti. Örinäksi ei kuitenkaan mene:) Mutta kiva jotta musa silti iskee siuhu, kyllä itekkin demoa kuunnellessa diggailen riffejä, soolotusta ja Arton megalomaanista rumpumättöä eniten. Laulaja ku on vähä paska:D "Adding rap to rock is like taking the most beautiful woman you've ever seen to a plastic surgeon and asking him to put a penis on her"
-Manowar guitarist Karl Logan- |
Niskamies 05.06.2005 18:48:33 | |
---|
kuka oli bassossa mun isi maksaa Mitä yrität sanoa? Virallisesti semi-pro! |
Ben_D 05.06.2005 18:49:42 (muokattu 05.06.2005 18:52:13) | |
---|
Mitä yrität sanoa? Juu ei voi käsittää, mutta ei ole ensimmäinen kerta. |
MrQ 05.06.2005 21:02:16 | |
---|
Hoho, Q-man, puhut väärälle jannulle. Ei meikästä örisijäksi ole, vielä vähemmin mielihalujen kuin kykyjenkään tähden. Kyllä esim. Schuldineria taikka Stannea kuuntelen helvetin mielelläni kun pojat osaavat munakkaasti muttei miusta örisijäksi ole, äänikin menee vielä nopeammin vituiksi kun kokeiltu on. Ja "tämä on 2000-lukua"...no, eipä ole tämä futuuri hirveästi vakuuttanut musapuolellaan verrattuna kunnon kasariin jonne kurottelen mielessäni, keskeneräisesti tietenkin. Siksipä en mitään hirveän modernia tavoittelekaan. Tottahan sitä voisi yrittää pyörää keksiä uudelleen muttaku oon vähä laiska jannu. Enkä pidä itteäni tosiaan minään hyvänä huutajanakaan, vitut. Ei tätä hommaa tehdä koska luulen olevani siinä superhyvä, vaan koska se on miusta pirun hauskaa ja röydäävää puuhaa. Hifistelyt nurkkaan ja mikki kouraan, sano. Kuitenkin ihan pätevää pointtia ettei meinaa kantaa, ei sitä reilun puolen vuoden huutokokemuksella paljoa osatakaan, harjoituskysymys. Lähtee sitten tulemaan myöhemmin tai ei, so not, hubaa on silti. Örinäksi ei kuitenkaan mene:) Mutta kiva jotta musa silti iskee siuhu, kyllä itekkin demoa kuunnellessa diggailen riffejä, soolotusta ja Arton megalomaanista rumpumättöä eniten. Laulaja ku on vähä paska:D Siis en meinaa döördsiöroinää, vaan sellaista raivouhoa, se sopis tuohon mut toisaalta, kerkeehän se ääni tuosta kehittymään. |
Futurebre 05.06.2005 21:13:07 | |
---|
Toimii ja toimii! Loistavaa. Hyviä riffejä ja meno on kohdillaan! Pitääpä alkaa samalta seisomalta hoitamaan jätkiä tänne PK-seudulle soittamaan! www.deadshapefigure.tk - UUTTA DSF:ÄÄ! |
MrQ 05.06.2005 21:16:33 | |
---|
Oli niin käsittämätön kommentti, että meinas lentää mehut nenästä Suosittelisin tunkemaan kolme viimesintä Destruction levyä (tai Live Discharge DVD:n) soittimeen ja tekemään uudestaan sitä vertailua. On nimittäin äärimmäisen tiukkaa soittoa ja dimangin kovia ralleja. Ei sillä, että CC olisi todellakaan huonoa (päinvastoin), mutta aika uskomaton sanavalinta (huonoa) kun Destruction on tehnyt kuitenkin kolme viimevuosien kovinta thrashlevyä Kreatorin, Exoduksen ja Tankardin ohella. Hyvä Chaos Creation...Tällasta lisää. Kyllä old school meininkiä Suomeen mahtuu.
Paskanmarjat!! Näitä mukamasthrashorkestereita, joissa laulaja vetää örinä-äänellä on 10 tusinassa. Jos old school thrashia tehdään niin vitut mitään örinää; dödö on erikseen.. Siis mustahan destruction on erittäin hyvä bändi, mä tarkoituksellani ilmaisin asian noin. musta siitä riffittelysytä tulee mieleen destruction. |
Maardi 05.06.2005 21:18:51 | |
---|
Hyvää settiä, hyvä meno päällä. Huomattavan parempi laulu kyllä nyt. Ja livenähän homma toimii kuin vessan juna. |
Deathrace King 05.06.2005 22:19:20 | |
---|
Toimii ja toimii! Loistavaa. Hyviä riffejä ja meno on kohdillaan! Pitääpä alkaa samalta seisomalta hoitamaan jätkiä tänne PK-seudulle soittamaan! Jeah! Tullaan oikein mielellämme. Muutenkin olis tarkoitus aloittaa laajempi keikkailu kun Skebaholikko pääsee intistä heinäkuussa. Että jos joku järkkää keikkoja, niin myö tullaan mielellään vetämään mihin vaan. Tukka tulee pyörimään ja meininki on tiukkaa, sen lupaan. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
Deathrace King 19.06.2005 23:08:26 | |
---|
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
elbowski 19.06.2005 23:14:33 | |
---|
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Deathrace King 19.06.2005 23:22:12 | |
---|
Tuo on muuten pirun tyylikäs, kuka sen on piirtänyt? Arttu Juntunen, joku Skebaholikon inttikaveri. Et ei oo asepalvelus ihan hukkaan mennyt, kun noin hyviin taiteilijaporukoihin tutustuu ;) Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
MV 19.06.2005 23:43:46 | |
---|
|
Xarri 20.06.2005 15:00:23 (muokattu 20.06.2005 15:20:20) | |
---|
mutta demohan onkin tarkoitus olla näyte biiseistä ja soitosta, ei basson potkivuuden esittäminen. Tämä on muuten harvinaisen totta. Monissa demokommenteissa pistää silmään sama juttu. Arvioidaan tuotosta ja sen äänimaailmaa kuin se olisi pro-kamaa. Mielestäni asia kertoo enemmän arvioijasta kuin arvioitavasta. Todellisuudessahan demot tehdään kengännauhabudjetilla, vaihtelevan tasoisilla vehkeillä ja hirveällä kiireellä. Pitäisikö nauhoihin liittää aina disclaimeri: "tehty kahdeksassa tunnissa, ensiotolla sisään ja miksattu sinnepäin"? Näin nettiaikana on tosin oppinut suodattamaan suuren osan kommenteista pois sillä se, että joku osaa kirjoittaa sanoja peräkkäin ja postata ne webbiin ei tarkoita sitä, että tekstissä olisi pointtia, järkeä tai asiantuntemusta. (edit) Niin ja itse musiikista ehdin jo Imperiumissa kommentoimaan eri nickillä mutta sanoma on edellen sama eli homma toimii mukavasti old-school hengessä ja biiseistä kuuluu läpi soittamisen riemu. Arms of Oblivion on biisinä parempi kokonaisuutena vaikka myös Primal Uprising nostaa hymyn huulille huutokuoroineen ja thrash-humppakomppeineen. Laulu on mielestäni myös tosi hyvin vedetty. Omaa ääntä käyttävää vokalointia on hieno kuulla tänä päivänä, kun yleensä rankemmat vokaalit halutaan tuottaa / vetää tosi värittömiksi ja mahdollisimman hyvin taustaan uppoaviksi. These three take crooked ways: carts, boats, and musicians. |
Lönnrot 20.06.2005 21:52:54 | |
---|
Hello Kettle, my name is Pot. |