Aihe: Suomalaisia rap-artisteja
1 2 3 4 5 6
Järvihirviö
22.05.2005 05:46:05
Mitä helvettii? Petos paska räppään? No huhhuh, mikäköhän sä oot arvosteleen sitä? Sinuna pitäsin kyl pääni ihan kiinni.

Itseasiassa ko.henkilö on hyvinkin avarakatseinen musiikkimaussaan -ja muutenkin. Se, että hän pitää jotain suomi-räppäriä pienemmässä arvossa kuin toista, ei ota häneltä pois kritisoinnin oikeutta. Pitkävirta esitti asiallista kritiikkiä, sinä tyydyit päivittelemään. En kuullut sinulta yhtään puolusteluja petoksen puolesta.
waldemarx
23.05.2005 16:08:21
No vittu Petoshan on O.G. Sillä on vitun hyvät läpät. Puhuu suoraan, eikä kaunistele tätä meidän hyvinvointi-yhteiskuntaa. Kaiken lisäksi se osaa räpätä paremmin kuin monet mediassa pyörineet räppärit.
Enkä mä vittu sanonu mitää et ei ois oikeutta kritisoida. Toisekseen en kysyny sulta yhtään mitään. Olisin odottanut ko. henkilöltä vähän perusteluja.
Järvihirviö
23.05.2005 16:21:54
No vittu Petoshan on O.G. Sillä on vitun hyvät läpät. Puhuu suoraan, eikä kaunistele tätä meidän hyvinvointi-yhteiskuntaa. Kaiken lisäksi se osaa räpätä paremmin kuin monet mediassa pyörineet räppärit.

Tuota nyt sanotaan joka toisesta suomiräppäristä. Ei se "yhteiskunnallinen valveutuneisuus" ole enää uusi asia. Tuolla puheella sä et saa ketään kiinnostumaan Petoksesta

Enkä mä vittu sanonu mitää et ei ois oikeutta kritisoida. Toisekseen en kysyny sulta yhtään mitään. Olisin odottanut ko. henkilöltä vähän perusteluja.

Sun ei tarvitse kysellä multa mitään, mä otan vain kantaa. Sen ja kritisoinnin ero on mun teksteissäni suhteellisen veteen piirretty viiva. Sen, mitä kirjoitit yllä, antaa minulle myös oikeuden ottaa kantaa ja kritisoida.
waldemarx
24.05.2005 13:28:05 (muokattu 24.05.2005 13:29:28)
Tuota nyt sanotaan joka toisesta suomiräppäristä. Ei se "yhteiskunnallinen valveutuneisuus" ole enää uusi asia. Tuolla puheella sä et saa ketään kiinnostumaan Petoksesta

No ensimmäisiä sellasia räppäreitä jos et sitä tiennyt. Ilmeisesti et. Ja, ei mun tarkotus ole todellakaa saada ketään kiinnostumaan ko. räppäristä. Petos on kuitenki Suomiräpin veteraani, et siihen verrattuna Elastiset yms. ei oo midist. Ja vittu todellaki saat kommentoida jos haluat, eikä vitussa tarvi kysellä sulta mitään kuten en ole tehnytkään.
Järvihirviö
24.05.2005 19:59:53
Petos on kuitenki Suomiräpin veteraani, et siihen verrattuna Elastiset yms. ei oo midist.

Vertaukset senkuin paranee, elastinen. Voi sun perkele.

Ja vittu todellaki saat kommentoida jos haluat, eikä vitussa tarvi kysellä sulta mitään kuten en ole tehnytkään.

Nii vittu! Fuck the shit!
waldemarx
24.05.2005 22:05:34
Elastinen oli vaan esimerkkinä. Mut turha tätä tappeluu on jatkaa. Kai nyt kaikki saa diggaa mistä vaan, mut kuhan sanoin mielipiteeni, joka tuskin jäi epäselväksi.
funkylord
30.05.2005 01:56:14

Nonih. Kolahtaako ihmisille aidot soittimet räpin taustalla, kuten mm. rootsissa, ja tulenkantajissa.
Itse kattelin jotain vanhaa videopätkää, jossa äijä vetää ihan elämässä kipinöissä kondrabassolla räppi juttuja, ja uskaltautuu jopa vetämään vähän walking bassia, eikä idea muutu. eikun kyllä. hieman munakkaammaksi.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Viceroy
05.06.2005 20:19:11

Nonih. Kolahtaako ihmisille aidot soittimet räpin taustalla, kuten mm. rootsissa, ja tulenkantajissa.

Totta munassa! Ihan perusräpissä ja sitten jos luisutaan tuonne cross-overin puolelle, niin Body Count (Ice T:n hevijuttu) vetää kyllä pointsit kotiin...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
majoneesi
06.06.2005 15:09:31
Itse kattelin jotain vanhaa videopätkää, jossa äijä vetää ihan elämässä kipinöissä kondrabassolla räppi juttuja, ja uskaltautuu jopa vetämään vähän walking bassia, eikä idea muutu. eikun kyllä. hieman munakkaammaksi.

Ei! Ei mulla kyl oo mitää sellasta vastaankaa, mut ei kyl hirveesti sytytäkkään.
Terminaattori
10.06.2005 01:19:00 (muokattu 10.06.2005 01:28:39)
Ootteko nähny RAimon Negatiivista palautetta-videon? Se o aika tiukka :D Raimolla on just hyvät läpät-

Nähty on, ja ihan jees settiä.
Raimo ja Ässä on kyllä aikamoisia tapauksia.heheh.

E.Taakibörstan videot on loistavia!
majoneesi
10.06.2005 14:45:26
Älä muuta sano! Ässä on kyl ihan ihmejätkä:D Petoksen Rappiotaide-levyn biisi "yleistä pahennusta osa 666", siin on ässäl kovat fiitit...ihan vitun läpät:D
maelstrom
17.06.2005 00:19:48
Ihan viime päivinä olen alkanut kuunnella enemmän Tulenkantajia ja Kaucasta, suomiräpin paskakikkareesta kasvavia kukkasia ja vähän harmittaa vain, että aiemmin en ole antautunut tälle materiaalille, vaan minulla on ollut jonkinlainen suojaus päällä. Toisaalta on aiemminkin yksittäiset suomiräp-biisit iskeneet, esimerkkinä Mariskan toinen levy ja sen rauhallisemmat biisit sekä hittibiisi Murha.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
Henga
06.07.2005 19:30:21 (muokattu 06.07.2005 20:29:47)
Hannibal & Soppa - Pahat Viinit

Phew. Putsit jauhot pussissa eikä mitään jatkettua skeidaa. Vieläkin hengästyttää, suomiräbä on heikkoa mut rollon kollit on astetta vihaisempia ukkoja.

tjeu: Se Oli Virhe
M_T
14.08.2005 14:52:32
Lavola UG (www.lavolaug.tk)
Kaucas (www.kaucas.tk)
Davo
ASA
Rattata
14.08.2005 16:13:42
Asa, Tulenkantajat, Ruudolf (mitä oon kuullu, niin aivan törkeän hyvät taustat). Mitähän vielä, tuossa nyt ainakin pari mistä tykkään.

Ja aidot soittimet taustalla on yleensä plussaa vaan, tykkään.
THV-klubi #8
Gandhi
14.08.2005 16:35:42

Tottakai! Ja sellasetkin porukat kuin Cypress Hill vetää live-settinsä ihan oikean bändin kanssa. Hyvää meininkiä, kun tarjotaan hieman erilaisena mitä levyillä. (liittyipä tämäkin suomalaisiin räp-artisteihin paljon)
Lopetan ennen kuin jatkan.
Jurza
16.08.2005 22:06:35

Lavola UG (www.lavolaug.tk)
Kaucas (www.kaucas.tk)

Hah.. noi oli kyllä hyviä läppiä! :)
Järvihirviö
17.08.2005 14:26:01 (muokattu 17.08.2005 14:26:34)

Kyllä ne mun mielestä ihan vakavasti otettavia on. Siis Kaucas.
M_T
23.08.2005 14:26:33

Siinä on Suomalainen UG räp parhaimmillaan!
Cheekit ym. fiilistelijät painukoon v**tuun....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)