Billsner 05.06.2005 12:36:40 (muokattu 05.06.2005 12:52:38) | |
---|
Nyt sen sitten ostin kahden vuoden G.A.S:in jälkeen. Kourassa on Tokain valmistama les paul custom kopio. Tuollainen -> http://kotisivu.suomi.net/viitasalo/tokai.jpg (kuva on huono johtuen kuvaajan ammattitaidottomuudesta). Eilen kävin varsin kyselemässä hintoja epin les paul customille oulun soitin ja tarvikkeesta. Päätinpä sitten huvikseni vielä käväistä musiikki-kullaksella katsomassa mitä siellä oli tarjolla. Sillä se tokai sitten oli roikkumassa. Testasin ensin kitaraa ilman sähköjä ja kauniistihan se soi. Seuraavaksi kytkin kitaran kiinni H&K:n edition blue vahvariin ja sitten alkoi murisemaan. Kaula passasi hyvin mun käteen ja kitara oli helpposoittoinen. Sitten kun hinnasta alettiin myyjän kanssa keskustelemaan, niin päästiin yhteisymmärrykseen ja nyt se on sitten täällä :) Mulla ei ole mitään hajua mistä puusta tämä on tehty saati kitaran mallista. Takana lukee että "Made in Korea", mutta ei se haittaa :) liimakaula, mikit ovat soundiltaan erittäin kirkkaat ja viimeistely on aika hyvää. Painoa on just sopivasti. Nej till livet. |
Oho, onneksi olkoon.. hieno on. Säkkipilli |
...And Justice For All 05.06.2005 12:40:24 | |
---|
Soon hieno! Onnea vaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
LaXu 05.06.2005 12:40:50 | |
---|
Onnea uudelle perheenjäsenelle! Liekö jotain uudempia korealaisia malleja, kun lapa on samanlainen kuin japanilaisissa? Kaula tuskin on läpi rungon, vaan eiköhän tuo ihan liimakaula liene. |
booster 05.06.2005 12:41:13 | |
---|
Komee on, onnea! :) |
elbowski 05.06.2005 12:42:51 | |
---|
Onneksi olkoon, upea kitara! Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Billsner 05.06.2005 12:46:32 | |
---|
Nej till livet. |
Super-Jari 05.06.2005 12:49:10 | |
---|
ALC-53 ? Basisti on HIENO soitin
-Eemil |
Explorer 05.06.2005 12:50:17 | |
---|
Im no expert, mutta samaa puuta näyttäis olevan. Tässä taas huono kuva http://kotisivu.suomi.net/viitasalo/t_kaula.jpg Tuon näköisiä liimaliitokset juuri ovat. Malli on ALC-53, ja speksit ovat: kaula vaahteraa, liimaliitos otelauta ruusupuuta runko agathista PAF vintage MK4 -mikit Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
Billsner 05.06.2005 12:50:22 (muokattu 05.06.2005 12:56:02) | |
---|
EDIT: Wanha... Kiitos Explorerille. Lisäys: Nyt kun sain tuon mallin selville niin kävin tekemässä vähän hintatutkimusta ja aika sopivaan hintaan tuon sain :) Nej till livet. |
MoFo 05.06.2005 16:42:42 | |
---|
Hieno skitta. Itselläni on vastaavanlaisen kitaran kanssa ongelmia, kun palat meinaavat katkoa kieliä. Ei ole auttanut, vaikka olen hionut paloja, nostanut tallaa ja kiepsauttanut kielet tallan ympäri. Katkoo edelleen. Menee varmaan palat vaihtoon. Kerroppa onko sulla samaa problemaa... Jos joku osaa auttaa ongelmassa, niin olisin hyvin kiitollinen avusta. The only pain is to feel nothing at all |
Spinal 05.06.2005 16:49:35 | |
---|
EDIT: Wanha... Kiitos Explorerille. Lisäys: Nyt kun sain tuon mallin selville niin kävin tekemässä vähän hintatutkimusta ja aika sopivaan hintaan tuon sain :) Älä pidä meitä jännityksessä vaa kerro paljo pulitit :) Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
efunkelist 05.06.2005 16:59:11 | |
---|
Jee! Aina kiva kuulla uudesta kitarasta :) Vaikkei olekaan oma... :/ Mutta nii, paljo pulitit? |
Fasec 05.06.2005 17:05:40 | |
---|
Itselläni on ALC-53, mutta ihan öljykaulaisena. Omassani ei myöskään lue tuota made in Koreaa ja lavan koristekuvio on erilainen. Keppini ostin -04 kesällä ja mitään vikoja siinä ei ole ilmennyt, mitä nyt kaulan liitoskohta näyttää hieman huolimattomasti tehdyltä. |
-K- 05.06.2005 17:08:29 | |
---|
Pitää meikän myös hehkuttaa uusinta hankintaansa, vaikkei ihan yhtä kova olekkaan kun bilsnerin hankita. Uusin jäsen löytyy omakuvasta. Eko merkkinen made in china les paul customi. Pulttikaula ehkä ainoa miinus mutta hintaansa nähden (n300e) aivan uskomaton laitos soittotuntumaltaan, ja soi myös kieltämättä hyvin. Mikit vaihdoin heti kent armstrongeihin koska kiersivät. Nyt tuntuu todella hyvältä peliltä. Taas yksi uusi lisäys hyvää&halpaa listaan. Ei suotta elämys. |
Billsner 05.06.2005 19:30:04 (muokattu 05.06.2005 19:32:09) | |
---|
Uusin jäsen löytyy omakuvasta. Eko merkkinen made in china les paul customi. Ostitko huttuselta? Se on muuten Billsner kahdella l-kirjaimella :) Nille jotka kysyivät hintaa. OVH oli 579€, 530€ maksoin omastani. Kaupanpäälle tuli fenderin laadukas topattu kantopussi ja ei niin laadukas suht. leveä kitarahihna (myyjä tarjosi mulle sellaista violettikarvasta hihnaa, en halunnut). Jos äiti kysyy niin se ei maksanut noin paljoa... Nej till livet. |
-K- 05.06.2005 19:56:21 | |
---|
Ostitko huttuselta? Se on muuten Billsner kahdella l-kirjaimella :)... En, lähikaupasta hain omani ja sain paljon halvemmalla, vaikka taitaa huttusellakin olla ovh hinta. Kansi tuossa on tosiaan saarnia ja runko vaahteraa. Tosin tiedot hankittu haparasti italialaisilta nettisivuilta ja italian sanakirjaa apuna käyttäen. Ei suotta elämys. |
slerbis 05.06.2005 20:04:03 | |
---|
Komeahan tuo on. Tosin niinkuin totesit, niin kuva ei tee oikeutta tuolle. On varmasti vielä paremman näköinen luonnossa. Onnea vaan! Trying is the first step towards failure |
BoNey 05.06.2005 20:12:18 | |
---|
Taidan itsekkin hehkuttaa omaa Toikai LS-75:sta jonka ostin n. kuukausi sitten. Olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen, kaula on mukavan paksu ja viimeistely on loistavaa. Mikitkin, vaikka ovatkin saaneet jonkin verran kritiikkiä, pelaavat mainiosti. Kuva löytyy omakuvasta. huGGGswarrna |
Wahi 05.06.2005 20:22:03 | |
---|
Taidan itsekkin hehkuttaa omaa Toikai LS-75:sta jonka ostin n. kuukausi sitten. Olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen, kaula on mukavan paksu ja viimeistely on loistavaa. Mikitkin, vaikka ovatkin saaneet jonkin verran kritiikkiä, pelaavat mainiosti. Kuva löytyy omakuvasta. LS-70, 75, 80/F/S olen vähän ajatellut, menen testaamaan Musamaailmaan joku päivä. Pitääkö hyvin vireen ja millainen on viimeistely? Kaverin epiluuri LP:ssä on liian terävät tallapalat, eli kieliä katkee kokoajan, onko tossa sitä ongelmaa? Onko keppi muuten yhtä oranssi kuin kuvassa, vai vääristääkö se? "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |