elbowski 04.06.2005 20:53:02 (muokattu 06.06.2005 19:10:16) | |
---|
Noniin, eli haulla en löytänyt paljoa aihetta käsittelevää. Tänään siis kolusin jokaisen Helsingin levykaupan etsiessäni Exoduksen levyjä (perkele kun niitä ei mistään saa), mutta törmäsin tuhannet kerrat Over Killin ja Kreatorin levyihin. En kuitenkaan uskaltanut ostaa niitä, sillä en todellakaan tiedä, mitä ne sisältävät. Kysyn siis teiltä, mitkä ovat teille juuri ne kyseisten artistien levyt, joita pidätte arvokkaimpina? Lörpötelkää toki muutakin aiheesta. Kiitos. E. Jaahas. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
overtake 04.06.2005 20:56:37 | |
---|
Overkill lienee oikea kirjoitusmuoto. |
elbowski 04.06.2005 20:57:26 (muokattu 04.06.2005 22:27:50) | |
---|
Overkill lienee oikea kirjoitusmuoto. :) Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Lego 04.06.2005 21:01:40 | |
---|
Overkilliä en ole hirveästi kuullutkaan eli jääköön.. Mutta, Kreator on loistavuus. Pidän enemmän uudemmasta Kreatorista, eli lätyt Violent Revolution sekä Enemy of God iskee mulle parhaiten. "Vanhempi" Kreator on tähän uuteen verrattuna enemmän turpaanvetoa ja suoraviivaista mäiskettä kun taas uudempi materiaali sisältää tyylikkäitä melodioita, unohtamatta tietenkään perinteistä thrashmeininkiä. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
aku.miettinen 04.06.2005 21:04:08 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta näistä molemmista on varmasti topicit jo olemassa. Mutta Kreatorilta Pleasure To Kill. |
elbowski 04.06.2005 21:05:39 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta näistä molemmista on varmasti topicit jo olemassa. On, on, muttei niistä oikeen tahdo noita aloitukseen liittyviä asioita ilmetä. Kai saan siis pitää tämän? Tehän sen päätätte. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 04.06.2005 22:22:10 (muokattu 04.06.2005 22:24:33) | |
---|
Over Kill on täysin oikea kirjoitusasu. Mutta Over Kill: - Under The Influence - Years Of Decay - Horroscope Noin niinkun ens alkuun. Vanhemmissa kuten Feel The Firella ja varsinkin Taking Overilla on klassikkobiisejä, mutta soundit hämää. Lisäksi kannattaa ehdottomasti ostaa vuosi pari sitten julkaistu DVD Wrecking Everything. Yksi parhaista näkemistäni musiikki DVD:stä. Kreator: - Pleasure To Kill - Terrible Certainty - Extreme Aggression - Coma Of Souls (LOISTAVA) - Violent Revolution - Enemy Of God (Tähän saakka vuoden 2005 paras levy) Vanhat Kreatorit ovat aika alkukantasta ja suoraviivaista menoa. Extreme Aggression on jo vähän hillitympi. Coma Of Soulsin jälkeinen kausi Violent Revolutioniin saakka ei ole maininnan arvoinen muutamaa yksittäistä biisiä lukuunottamatta (Cause For Conflict levyltä Lost sekä Outcastilta Phobia). Varsinkin Renewal levy ihme konekokeiluineen on järkyttävän huono. Että sellasta. |
Deino 04.06.2005 22:23:58 | |
---|
Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
elbowski 04.06.2005 22:27:02 | |
---|
Over Kill on täysin oikea kirjoitusasu. Haahaa! Tosin tuo Kreation on kyllä pohjanoteeraus :( Mutta Over Kill: - Under The Influence - Years Of Decay - Horroscope Noin niinkun ens alkuun. Vanhemmissa kuten Feel The Firella ja varsinkin Taking Overilla on klassikkobiisejä, mutta soundit hämää. Lisäksi kannattaa ehdottomasti ostaa vuosi pari sitten julkaistu DVD Wrecking Everything. Yksi parhaista näkemistäni musiikki DVD:stä. Menee siis ostoslistalle. Tuo DVD tuli vastaan parissakin liikkeessä. Noh, nyt olen viisaampi. Kreator: - Pleasure To Kill - Extreme Aggression - Coma Of Souls (LOISTAVA) - Violent Revolution - Enemy Of God (Tähän saakka vuoden 2005 paras levy) Vanhat Kreatorit ovat aika alkukantasta ja suoraviivaista menoa. Extreme Aggression on jo vähän hillitympi. Coma Of Soulsin jälkeinen kausi Violent Revolutioniin saakka ei ole maininnan arvoinen muutamaa yksittäistä biisiä lukuunottamatta (Cause For Conflict levyltä Lost sekä Outcastilta Phobia). Varsinkin Renewal levy ihme konekokeiluineen on järkyttävän huono. No perhana, tuo Coma Of Souls tuli vastaan miljuuna kertaa, pitää siis lähteä stadiin uusiksi. Noniin, kiitän. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Rumpali Rölli 04.06.2005 22:47:14 | |
---|
Kreator on niin rancca bändi että sopii kuunnella mistä levystä alottaen vaan :P!! Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
We pillage, we plunder, we rifle and loot.
Drink up me hearties, yo ho.
We kidnap and ravage and don't give a hoot.
Drink up me hearties, yo ho |
Ben_D 04.06.2005 22:48:36 | |
---|
Kreator on niin rancca bändi että sopii kuunnella mistä levystä alottaen vaan :P!! Ei sovi. 90-luvun levyt Coma Of Soulsia lukuunottamatta eivät ole ranccaa nähneetkään. |
Rumpali Rölli 04.06.2005 22:50:13 | |
---|
Ei sovi. 90-luvun levyt Coma Of Soulsia lukuunottamatta eivät ole ranccaa nähneetkään. Njaa mun mielestä on hyvää silti. Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
Ben_D 04.06.2005 22:52:05 (muokattu 04.06.2005 22:52:16) | |
---|
Njaa mun mielestä on hyvää silti. Näähän on mielipideasioita, mutta väitätkö tosissasi, että esim. Renewal on hyvä levy? |
Näähän on mielipideasioita, mutta väitätkö tosissasi, että esim. Renewal on hyvä levy? Sattuu olee ainoo levy mitä en o kuullu :D... Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
Ben_D 04.06.2005 22:59:04 | |
---|
Sattuu olee ainoo levy mitä en o kuullu :D... Cause For Conflict, Outcast, Endorama?? Hyhhyh. |
Rumpali Rölli 04.06.2005 22:59:38 | |
---|
Cause For Conflict, Outcast, Endorama?? Hyhhyh. Minulle kolahtaa :) Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.
Ben_D 04.06.2005 23:03:34 | |
---|
Minulle kolahtaa :) Ok..Mikäs siinä. Jos hakee sitä ns. oikeaa Kreatoria niin nämä tekeleet kannattaa unohtaa. Cause For Conflict levyllä ei soita enään edes Ventor..Mille teki noilla levyillä pienimuotoisia Indrustial kokeiluja.. |
vomithrash 04.06.2005 23:34:01 | |
---|
Cause For Conflict on ainakin todella aliarvostettu levy, mun mielestä helvetin kova. Eikä siitä kyllä rankkuuttakaan puutu. Mulle kyllä uppoaa kaikki Kreatorin levyt jossain määrin, tosin Outcast ja Endorama vaatii tietyn mielentilan, ne on sellaisia "kuunnellaan kerran parissa vuodessa" -levyjä ;) |
MV 05.06.2005 01:10:06 (muokattu 06.06.2005 09:17:21) | |
---|
EDIT:ei mitään... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
elbowski 05.06.2005 11:45:47 | |
---|
Se o kreator. Jep, olin ajatuksissani... Ja ota se4 uus...se o vittu paras...neljäs oisisit ollu jäähallishh... Tsekkaan tämän. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |